7.4.06
Τι το σπουδάζεις τόσα χρόνια, πουλάκι μου;
Από τις εμπειρίες των τελευταίων ημερών κατέληξα στα παρακάτω συμπεράσματα:

1) Οι ορθοπεδικοί τρελαίνονται για εγχειρήσεις.
2) Οι οδοντίατροι πεθαίνουν να βγάζουν δόντια.
3) Οι κομμώτριες αφηνιάζουν όταν βλέπουν μακριά μαλλιά.

Και επιχειρηματολογώ ευθύς αμέσως (!).

1) Ο πρώτος ορθοπεδικός πού πήγα για το γάγγλιο στο χέρι μου άνοιξε την ατζέντα του επιμένοντας σθεναρά να μου κανονίσει ραντεβού για επέμβαση στο ΚΑΤ.
ΕΙΜΑΙ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΔΕΝ ΕΓΧΕΙΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΓΑΓΓΛΙΟ, ΗΛΙΘΙΕ!!!!!!!!!!!

2) Ο οδοντίατρος της μάνας μου άνοιξε την ατζέντα του για να κλείσει ραντεβού για να τις βγάλει όόόλα της δόντια και να της βάλει μασέλα (!), επειδή η περιοδοντίτιδα πού έχει είναι σε προχωρημένο στάδιο.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΟΔΟΝΤΟΛΟΓΟΙ, ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ ΣΟΥ ΜΕΣΑ!!!!!!!!!

3) Η κομμώτριά μου, τον Αύγουστο πήγε διακοπές. Κανένα πρόβλημα μέχρι εδώ, πέρασε και πολύ όμορφα απ’ ότι μου είπε. Όμως εγώ έπρεπε να κουρευτώ και πήγα αλλού. Και ζητάω από την μπαλαντέρ κυρία κομμώτρια να μου τα κόψει λίγο, ένα πόντο , τόσα δα να καθαρίσουν, τα όμορφα μακριά μου τα μαλλάκια, που τόσο καιρό μάκραινα και μου κούρευε τόόόσο καλά μέσα στο σχέδιο η γλυκιά μου Μαρία. Είχαμε πει να κάνουμε και φόρμα να φουντώσουν και «τότε να δεις που θα μοιάζεις με πριγκίπισσα, κούκλα μου». Η κυρία μπαλαντέρ κοιτάει τα μαλλιά μου και επαναλαμβάνω «λίγο, ε, ένα πόντο»
- «Μην ανησυχείς κορίτσι μου, θα σε κάνω εγώ μέσα στη μόδα, φρέσκια-φρέσκια και λαχταριστή!»
-«ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΛΛΙ ΣΤΟ ΠΑΤΩΜΑ!!!!!!!;;;;;;;;;;;».
Βγήκα από το κομμωτήριο ένας μοδάτος, φρέσκος- φρέσκος και λαχταριστός ποντικός!
ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΕΝΑ ΜΕΤΡΟ, ΕΝΑ ΠΟΝΤΟ. ΕΝΑ ΠΟΝΤΟ! ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΩ ΜΗΠΩΣ ΤΗ ΜΕΖΟΥΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΨΑΛΙΔΙ;

Φάγανε σουτ και οι τρεις. Δυστυχώς, πετσοκόβουν, ξεδοντιάζουν και ποντικοκουρεύουν άλλους. Εμείς βρήκαμε ειδικό ορθοπεδικό, περιοδοντολόγο και τη Μαρία φρέσκια από τις διακοπές. Τα μαλλιά μου ακόμα να μακρύνουν…………….
 
Από την Artanis στις 9:18 μ.μ. |


8 Comments:


Θα μακρύνουν,θα δεις.
Και όλοι θα σου τραγουδάνε τον στίχο του Σικελιανού,
''απ'τα δικά σου πιο όμορφα δεν βρίσκονται μαλλιά..''
Την καλησπέρα μου!

 

Blogger apousia, 7/4/06 10:15 μ.μ.



Apousia μου, τα μαλλάκια μου, τα μαλλάκια μου, πάνε τα μαλλάκια μου... Πάνω που σχεδίαζα την απόδρασή μου από τον πύργο και είχα παραπλανήσει και τον υποψήφιο πρίγκιπα, που το παίζει και καλά ιππότης στ' άλογο, για να του ρίξω τη κοτσίδα μου και να ανέβει στον πύργο, να τον αποπλανήσω εκεί και μετά να με σώσει(πρέπει να τους δώσεις κι έναν καλό λόγο), αυτή πήρε το ψαλίδι κι άρχισε να κόβει!!!Μπου-χου...
Λες να ήταν η κακιά μάγισσα;;;

 

Blogger Artanis, 7/4/06 11:55 μ.μ.



Καλή μου, τι τα θες, τι τα γυρεύεις;
Τι να κάνουν κι αυτοί; Κλέφτες να γίνουν; ... :-)

 

Anonymous Ανώνυμος, 8/4/06 2:47 π.μ.



tha xaro poli na sas exo stin parea mou

www.nonprivatelife.blogspot.com

efxaristo poli

 

Anonymous Ανώνυμος, 9/4/06 1:45 μ.μ.



Σίγουρα η κακιά μάγισσα ήταν.

 

Blogger Περαστικός, 9/4/06 4:39 μ.μ.



Αχ Artanis μου, σε καταλαβαίνω, σε καταλαβαίνω. Ειδικά το ζήτημα με τους κομμωτές είναι πολύ πονεμένο. Το είχα πάθει πριν από χρόνια. Της είχα πει "πάρε την ψαλίδα" κι εκείνη πήρε τη χαντζάρα.

 

Blogger ou ming, 9/4/06 7:15 μ.μ.



Άστα τα μαλάκια σου τα... πετσοκομμένα...

Είπα να σου αφιερώσω το τραγούδι, αλλά μπορεί να θυμώσεις.

Με αγάπη

Παράγραφος

 

Blogger paragrafos, 9/4/06 8:34 μ.μ.



@ zkostas
Αν είσαι αυτός που υποπτεύομαι ότι είσαι, τότε καλώς ήρθες. Ακόμα κι αν δεν είσαι αυτός που υποπτεύομαι ότι είσαι. Ναι, προτιμώ να γίνουν κλέφτες.


@ non Private Life
Ευχαριστώ για την πρόσκληση.


@ περαστικός
Τελικά ήταν η κακιά μάγισσα, της έχωσα το δηλητηριασμένο μήλο στο στόμα και την έκανα με τον άλλο πρίγκιπα-ιππότη που είχε την προνοητικότητα να φέρει μαζί του σκοινί.


@ ou ming
Άσε....δυο φορές την έχω πατήσει έτσι.
Φαντάσου όμως τη σκηνή:
αν είχα κάνει την επέμβαση,
αν η μαμά μου είχε κλείσει το ραντεβού
και η Μαρία ήταν ακόμα σε διακοπές...
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


@Paragrafos
Δε θυμώνω με τέτοια πράγματα, γλυκειά μου, δε θυμώνω, μή το ξανασκεφτείς ποτέ αυτό.
Γράφε μου ότι θέλεις, ειδικά τώρα που τα μαλλάκια μου έχουν έρθει κάπως στα ίσα τους και πάνε για την κοτσίδα της πριγκίπισσας!
Πλάκα-πλάκα, αυτό που έγραψες, το έλεγα από μέσα μου, όταν προσπαθούσα να τα φέρω σε μια αξιοπρεπή...θέση!

 

Blogger Artanis, 9/4/06 9:17 μ.μ.