6.9.06
Brain message
 
Από την Artanis στις 6:14 μ.μ. |


10 Comments:


Ξέρεις τι με εκπλήσει σε σένα Artanis? Η συνέπεια σου να αναφέρεις τίνος ιδιοκτησία είναι αυτά που ποστάρεις!!

 

Blogger Debby, 6/9/06 8:49 μ.μ.



Πριν ξεκινήσει για τα καλά πάντως, κάνε ένα test run!!!

 

Blogger George Sou, 6/9/06 10:48 μ.μ.



Μην το "κάψεις" από την πρώτη μέρα το καινούργιο κοσκινάκι σου!!!! :-p

 

Blogger An-Lu, 7/9/06 10:12 π.μ.



debby, τι να κάμνω η γυναίκα, ψέμματα να πω;

g help me, test-run is complete!

anke, την αγάπη και την δική μου τούμπαλιν και καλως ορίσατε! Άντε και καλό φθινόπωρο!

γοργόνα μου, η αυτοψία θα δείξει...Που έχετε πάει, ρε άτιμα; Έχω σκάσει!

 

Blogger Artanis, 7/9/06 7:52 μ.μ.



Τέλος χρόνου δηλαδή; Κάτω τα χαρτιά και τα στυλά;

 

Anonymous Ανώνυμος, 7/9/06 9:15 μ.μ.



Ναι, χρυσέ μου, τέλος χρόνου. Ό,τι προλάβαμε, προλάβαμε...

 

Blogger Artanis, 7/9/06 10:15 μ.μ.



"The brain is a wonderful organ: it starts working the moment you get up in the morning, and does not stop until you get to school."

 

Blogger Π, 7/9/06 11:34 μ.μ.



Μην ανησυχείς, καλή μου -- άμα το hardware είναι τόσο καλό, το software θα τα πάει μια χαρά...

 

Blogger cyrus, 8/9/06 12:05 π.μ.



Να 'σαι καλά, ρε π, που μου αναπτερώνεις το ηθικό! Πάνω που ξανάρχισα την σχολή που είχα παρατήσει ΑΚΡΙΒΩΣ για αυτό το λόγο...
(Αλήθεια, δεν μπορώ να θυμηθώ γιατί τον είχα ξεχάσει.)

 

Blogger Artanis, 8/9/06 12:07 π.μ.



Cyrus μου, τι να μου κάνουν το hardware και το software αν δεν είχα ικανά χέρια να με φτιάχνουν;

;-P

 

Blogger Artanis, 8/9/06 12:11 π.μ.