12.8.06
Δεκαπενταύγουστος;;;;;;;;;;;;;;;;;

Να θυμηθώ να πάρω τσιγάρα...
να θυμηθώ να πάρω τσιγάρα...να θυμηθώ να πάρω τσιγάρα...να θυμηθώ να πάρω τσιγάρα...να θυμηθώ να πάρω τσιγάρα...να θυμηθώ να πάρω τσιγάρα...να θυμηθώ να πάρω τσιγάρα...να θυμηθώ να πάρω τσιγάρα...να θυμηθώ να πάρω τσιγάρα...να θυμηθώ να πάρω τσιγάρα...να θυμηθώ να πάρω τσιγάρα...


Σκατά...

...το ξέχασα...


...να θυμηθώ να βρω ανοιχτό ψιλικατζίδικο,
να θυμηθώ να βρω ανοιχτό ψιλικατζίδικο, να θυμηθώ να βρω ανοιχτό ψιλικατζίδικο,να θυμηθώ να βρω ανοιχτό ψιλικατζίδικο,να θυμηθώ να βρω ανοιχτό ψιλικατζίδικο,να θυμηθώ να βρω ανοιχτό ψιλικατζίδικο,να θυμηθώ να βρω ανοιχτό ψιλικατζίδικο,να θυμηθώ να βρω ανοιχτό ψιλικατζίδικο,να θυμηθώ να βρω ανοιχτό ψιλικατζίδικο...
 
Από την Artanis στις 11:00 μ.μ. |


17 Comments:


κι εγώ επίσης, κι εγώ επίσης, κι εγώ επίσης, κι εγώ επίσης, κι εγώ επίσης, κι εγώ επίσης, κι εγώ επίσης, κι εγώ επίσης, κι εγώ επίσης, κι εγώ επίσης...

 

Anonymous Ανώνυμος, 13/8/06 1:05 π.μ.



Το ανέκδοτο με τη γιαγια που είχε καλέσει τις φιλενάδες της για καφέ "να μην ξεχάσω τον καφέ" το ξέρεις ;

 

Blogger ma.beez, 13/8/06 1:36 π.μ.



Πλάκα πλάκα είναι μεγάλη βλακεία που κλείνουν όλα μαζί και δεν έχεις από πού να πάρεις. Και γίνεται κάθε χρόνο αυτό.
Φετος έφαγα μεγαλύτερο πακέτο.
Έψαχνα οδοντίατρο και πέθανα από τον πόνο.
μα να είναι όλοι κλειστοί όλο τον Αύγουστο; Ευτυχώς βρέθηκε ένας άνθρωπος …

 

Anonymous Ανώνυμος, 13/8/06 2:06 π.μ.



Αγαπώ πολύ τα abstract κείμενα σου.

Μήν ξεχάσεις τα φιλτράκια ;-)

 

Anonymous Ανώνυμος, 13/8/06 5:50 π.μ.



ευκαιρία να κόψεις το κάπνισμα ευκαιρία να κόψεις το κάπνισμα ευκαιρία να κόψεις το κάπνισμα
ευκαιρία να κόψεις το κάπνισμα
ευκαιρία να κόψεις το κάπνισμα
ευκαιρία να κόψεις το κάπνισμα
....μήπως σε καταπιέζω;;;;;
Για το καλό σου βρε κουτό!

 

Blogger An-Lu, 13/8/06 11:54 π.μ.



α) Να κόψεις το κάπνισμα, δηλαδή τους καρκινοσωλήνες. Να κόψεις το κάπνισμα, δηλαδή τους καρκινοσωλήνες. Να κόψεις το κάπνισμα, δηλαδή τους καρκινοσωλήνες. Να κόψεις το κάπνισμα, δηλαδή τους καρκινοσωλήνες. Να κόψεις το κάπνισμα, δηλαδή τους καρκινοσωλήνες.


β) Εδώ Γιόρκ ...Χάλια, χάλια, χάλια ...

 

Anonymous Ανώνυμος, 13/8/06 1:30 μ.μ.



magica, κι εσύ το ξέχασες, ε; Μπράβο μας...
Καλορίζικο το καινούριο σου σπιτικό και το blogspace!

 

Blogger Artanis, 13/8/06 2:02 μ.μ.



mamani, το ξέρω, το ξέρω...
Καλέ, που εξαφανίστηκες; Γιατί, κούκλα μου, μας ανέμισες ουρίτσα και την κάνατε με τις γατούλες σου;
ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ, ΣΕ ΛΕΩ!!!

 

Blogger Artanis, 13/8/06 2:04 μ.μ.



VitamineQ, καλά να περπατάς όλο το κέντρο άκαπνος, αλλά να μην βρίσκεις οδοντίατρο;;;

ΑΟΥΤΣ!!!

 

Blogger Artanis, 13/8/06 2:07 μ.μ.



Τάκη μου, μωρό μου, είσαι ο μόνος που με καταλαβαίνει...

Φιλτράκια;;;;;;;;

Φτουουουου!

 

Blogger Artanis, 13/8/06 2:10 μ.μ.



an-lu, κι εσύ, βρούτα;;;
ΝΑΙ, ΜΕ ΚΑΤΑΠΙΕΖΕΙΣ!
Που να 'ξερες, τι έχω τραβήξει για να το κατεβάσω στα 10 την ημέρα!

 

Blogger Artanis, 13/8/06 2:11 μ.μ.



κώστα,

α) έχε χάρη που είμαστε στο νετ, αλλιώς, θα σου έλεγα τι θα κόψω! Δεν θα γυρίσεις; Θα γυρίσεις...δεν θα μου γλυτώσεις!

β) Στο Γιορκ είναι χάλια;;;
Βρε, ασταδιάλα!

Σμουουουουουουουουουτς!!!!!

 

Blogger Artanis, 13/8/06 2:14 μ.μ.



Αχ, τυχερή είμαι που το'κοψα!
(Ζήλειες)

Πριν από... χμ... ναι... να υπολογίσω ντε....μωρέ σόρρυ, δεν θυμάμαι πόσα χρόνια!

Τουλάχιστον δεν ξεχνώ να μην το ξαναρχίσω!!!

 

Blogger Καπετάνισσα, 13/8/06 4:58 μ.μ.



Καπετάνισσα κι εσείς του αντικαπνιστικού, βλέπω.

ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΙΣ!

 

Blogger Artanis, 13/8/06 5:15 μ.μ.



Μπα, βαριέμαι, ευχαριστώ πάντως.
Το τσιγάρο το κόβουν όλοι ή σχεδόν όλοι γύρω ή μετά τα σαράντα.
χε χε χε κι έτσι φαίνεται κι η ηλικία, είπε εκείνη (εγώ) γελώντας χαιρέκακα μα και εντελώς αδικαιολόγητα μια που το έχει κόψει το ρημάδι.
χε χε χε :-0

 

Blogger ma.beez, 14/8/06 1:55 μ.μ.



mamani, να περνάς βολτίτσες από 'δω, ναι; Μην χαθούμε.

 

Blogger Artanis, 14/8/06 6:00 μ.μ.



Γι'αυτό και μόνο το λόγο αξίζει κανείς να το κόψει!!!!!
Ευχομαι να το αποφασίσεις!!

 

Blogger Debby, 16/8/06 1:21 μ.μ.