28.5.06
The good, the bad and the ugly news.


The good news:

ΈΧΩ ADSL!!!!!
Μου την έκανε δώρο ο cyrusgeo, λέγοντάς μου ότι έχω και extra δωράκι. Extra μήνες, extra δωρεάν.

The bad news:

Η ίωση με ταλαιπώρησε 2 εβδομάδες, ο πυρετός με ροδόψησε στο φούρνο και όλη μου η ζωή μπήκε στην κατάψυξη.

The ugly news (ή αλλιώς ο νόμος του Μέρφυ):

Και που είναι ο extra χρόνος στο 24ωρο για να κάτσω στο internet;

Ε;

Ε;

Ε;


Ακολουθεί απεικόνιση της διάθεσής μου, όταν σκέφτομαι ότι πρέπει να βγάλω τη ζωή μου από την κατάψυξη και να την ξεπαγώσω. (Το ασπρόμαυρο έχει λόγο και αιτία)
 
Από την Artanis στις 3:22 μ.μ. |


11 Comments:


Έλα,πάρε χρώματα,χρώματα!
Σου στέλνω,κόκκινο!Μ'αυτό θα ζωγραφίσεις τον πυρετό που έφυγε..
Πάρε μπλε βαθύ,για να κολυμπάς από τώρα στις θάλασσες των ονείρων σου,μενεξεδένιες πιτσιλιές για να τα ζωγραφίσεις(τα όνειρά σου),πράσινο για να βάψεις τα δάση που θα δροσίσουν τα ταξίδια σου,και κάτασπρο!
Αυτό θα στο φορέσουν στα μάτια σου,οι άσπροι γερανοί και οι γλάροι που θα πετούν, συντροφεύοντας το κολύμπι σου!
Άντε πάρε και λίγο φούξια,να καλοπιάσεις τον έξτρα χρόνο που λείπει από το 24ωρό σου,για να μπει στο ADSL.

Υ.Γ.
Καλά,καθόλου μαρτυριάρης δεν είναι πια αυτός ο cyrusgeo?
Να μην μας πει πως έχεις πυρετό...
Καλά,είναι που αγαπάει τον Ελύτη και σένα,και τον συγχωρούμε!
Πολλά φιλιά!

 

Blogger apousia, 28/5/06 4:41 μ.μ.



Κολύμπι, θάλασσες, δάση, ταξίδια...
Ρε, απουσία, με ξέκανες!!!!!!

υ.γ. Ο cyrusgeo έκανε ότι κι εγώ. Θεωρούσε ότι την επόμενη μέρα θα είμαι καλά.

 

Blogger Artanis, 28/5/06 7:15 μ.μ.



Με γεια την ADSL και περαστικά!

 

Blogger Περαστικός, 28/5/06 9:17 μ.μ.



Σ' ευχαριστώ, περαστικέ.
Καλή δουλειά και σε σένα!

 

Blogger Artanis, 29/5/06 12:14 π.μ.



Περαστικά και καλορίζικα --Μαζί; Μαζί!
Άσε την απόψυξη να γίνει ομαλά και με το πάσο της, έτσι;

Υ.Γ. Παιδί μου τί άντρα έχεις διπλαρώσει; ADSL ώς δώρο; Πσσσσσσσσσ! Προβλέπω λίαν συντόμως, τα απεγνωσμένα θηλυκά της μπλογκόσφαιρας να συστρατευθούν εξαπολύωντας χάκερ-επιθέσεις κατά του μπλόγκ σου! Μεγάλο πράγμα η ζήλια...

 

Anonymous Ανώνυμος, 29/5/06 12:22 π.μ.



Με γειά σου και περαστικά σου!
Όσο για δωράκια ανάρρωσης....με πρόλαβε η απουσία!

 

Blogger An-Lu, 29/5/06 10:37 π.μ.



Πού είναι ο χρόνος, οέο;

Περαστικά σου!

Όλοι λίγο πολύ το αντιμετωπίζουμε το πρόβλημα του χρόνου...
Το σημαντικό είναι πως όποια στιγμή κι αν βρεις το χρόνο να μπεις, υπάρχει πάντα κόσμος που χαίρεται να επικοινωνεί μαζί σου!

 

Blogger cindaki, 29/5/06 12:18 μ.μ.



τάκη, δεν μπορείς να φανταστείς πόσο θα ήθελα η απόψυξη να γίνει με το πάσο της...Την έβαλα στον φούρνο μικροκυμάτων και είμαι έτοιμη για "μαγείρεμα".
Να μου χακέψουν τον υπολογιστή;
Ο άντρας που με διπλάρωσε διαθέτει πολλά περισσότερα ταλέντα από μία απλή ADSL, για να μου χακέψουν το σπίτι και μένα μαζί.

 

Blogger Artanis, 29/5/06 1:19 μ.μ.



an-lu, σ' ευχαριστώ πολύ!
Τα δωράκια σας μου ζωγράφισαν τη μέρα!
(Μάλλον πρέπει να βάλω τον Droopy στο έγχρωμο)

 

Blogger Artanis, 29/5/06 1:22 μ.μ.



"Πού είναι ο χρόνος, οέο;"

Πες τα sofi-k, πες τα. Και στο δυνατό μάλιστα:

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ, ΟΕΟ;

"υπάρχει πάντα κόσμος που χαίρεται να επικοινωνεί μαζί σου!"
Κιεγώ χαίρομαι. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!!

 

Blogger Artanis, 29/5/06 1:25 μ.μ.



morgana, προτιμώ την DSL ίωση.

 

Blogger Artanis, 30/5/06 3:09 μ.μ.