20.5.06
Lithuania...12 points!


Λοιπόν, αυτοί οι θεόμουρλοι κύριοι στη παρακάτω φωτογραφία



εκπροσωπούν τη Λιθουανία στη Γιουροβίσσιον.
Το τραγούδι τους αποτελείται, πάνω κάτω από αυτούς τους στίχους:

We are the winners of Eurovision
We are, we are! We are, we are!
You gotta vote, vote, vote for the winners
Vote, vote, vote for the winners
'coz we are the winners of Eurovision
Vote!

(Ενδοιάμεσα έχει κι άλλους στίχους, αλλά το νόημα είναι αυτό.)


Είστε ΘΕΟΙ!!!



Υ.Γ. 1 Ως ελληνίδα πολίτης, αισθάνομαι πολύ υπερήφανη για τον εαυτό μου, που έβαλα κι εγώ τον οβολό μου, στην εμφάνιση της εθνικής μας-αναλλοίωτης-άλιωτης-άφωνης- σταρ. Μου ήρθε ο λογαριασμός της ΔΕΗ, στην οποία θα πληρώσω 27 ευρώ για "Άσκοπη Μετάβαση".
Μετάφραση του "Άσκοπη Μετάβαση": ήρθε ο τεχνικός της ΔΕΗ δεν έφτιαξε τίποτα, οπότε τον πληρώνω, γιατί τον ενόχλησα. Το γαμώτο είναι ότι δεν μου το είχε πει αυτό...
Άρα 170.000 το φόρεμα μείον 27 τα δικά μου ίσον:
Το καλό που της θέλω, να είναι και γαμώ τα φορέματα!

Υ.Γ. 2
LORDI RULES!!!!
 
Από την Artanis στις 3:38 π.μ. |


15 Comments:


Έχεις δίκιο σε ό,τι λές. Τα "άτομα" από τη Λιθουανία είναι μακράν οι πιο ωραίοι. Και το λέω αυτό γιατί και οι LORDI είναι άψογοι, αλλά σε ό,τι κάνουν είναι καλυμμένοι πίσω από το μακιγιάζ. Αλλά οι Λιθουανοί βγαίνουν φάτσα κάρτα με τα κουστουμάκια τους και μετά άντε μάζεψέ τους... Όσο για τα δικά μας, βράστα κι άστα. Όσο για το φόρεμα 170.000 ζωές θέλουμε για να το κλαίμε. Δεν είναι μόνο το ποσό που είναι εξωφρενικό αλλά είναι και χάλια παναθεμά το....

 

Blogger So_Far, 20/5/06 7:36 π.μ.



Και εγώ με τους Λιθουανούς είμαι, αλλά για λόγους τακτικής θα ψηφίσω και Lordi.

 

Blogger Stathis, 20/5/06 9:36 π.μ.



Ηλιθουανοί μου φαίνονται...

 

Blogger Λύσιππος, 20/5/06 9:53 π.μ.



Τίποτα δεν είδα και δεν ξέρω,και ακόμα και δικοί μου άνθρωποι που με γνωρίζουν, μου προσάπτουν ελιτισμό.
Δεν είναι έτσι.Το όλο πανηγύρι,το θεωρώ μια προσβολή της αισθητικής μας,της όποιας..
Εσύ βέβαια,γλυκιά artanis,ως μουσικός,ξέρεις τα πράγματα εκ των έσω,μπορεί να λέω βλακείες.
Αν ναι,αν υπάρχει κάτι ποιοτικό σε όλο αυτό,που εγώ στο στείρο αρνητισμό μου αρνούμαι να δω,απολογούμαι.
Τώρα το φόρεμα,θα τα ''βγάλει'' τα λεφτά ΣΟΥ!
Τι στο καλό,τα νιάτα,ό,τι κι αν φορέσουν, το αναδεικνύουν!
(Είδες τι φτηνό,ρατσιστικό κάθαρμα είμαι?)
Μην πάψεις όμως να μ'αγαπάς!
Η φίλη σου.

 

Blogger apousia, 20/5/06 1:55 μ.μ.



Δεν μπορώ να απαντήσω τίποτα άλλο. Θόλωσα. 27 ευρώ η άσκοπη μετάβαση; Η σκόπιμη δηλαδή πόσο στοιχίζει;

 

Blogger ou ming, 20/5/06 9:15 μ.μ.



Άσκοπη μετάβαση;;;;;
Ζγκρούντ....

Την επόμενη φορά όταν σε ρωτήσει αν έχεις κλείσει τον γενικό πές "ναί" -και όταν αρχίσουν οι σπίθες να πετάνε πές "Ούπς!"

Όσο για την σαβουροβίζιον, ας την πετάξουμε στην αφάνεια με το να μήν την συζητούμε καν...

:-*

 

Anonymous Ανώνυμος, 20/5/06 10:06 μ.μ.



A όχι, εγώ θα τη συζητήσω, γιατί είχε μεγάλο μουσικό ενδιαφέρον και οφείλω επομένως να κάνω πλήρη μουσικολογική ανάλυση.

Mουσικολογική παρατήρηση πρώτη: ωραία κοπέλλα η τραγουδίστρια της Mολδαβίας.

Mουσικολογική παρατήρηση δεύτερη: πολύ ωραία πόδια οι χορεύτριες της Δανίας.

Tέλος πλήρους μουσικολογικής αναλύσεως._

 

Blogger Π, 21/5/06 3:56 π.μ.



@ Π

Μου-χα-χα-χα! Και εγώ που νόμιζα πως το δεύτερο συστατικό της λέξεως Γιουροβίζιον, ήταν απο το αγγλικό Vision...! Μέγα Λάθος!

 

Anonymous Ανώνυμος, 21/5/06 4:11 π.μ.



3.56, 4.11... Hmmm, a couple of bats idly flying around...

 

Blogger Π, 21/5/06 4:25 π.μ.



Παρά το όνομα (γιουρο-βύζιον), φέτος πρωταγωνίστησαν τα μακριά και ημίλεπτα μπουτάκια... Η προτίμησή μου -- μιλώντας μουσικολογικά, πάντοτε -- ήταν τα μπουτάκια της Ουκρανίας.

Αλλά νομίζω πως η Artanis έχει μια προτίμηση στην Παπαρίζου -- μουσικολογικά μιλώντας, πάντοτε...

 

Blogger cyrus, 21/5/06 10:51 π.μ.



Παιδιά, επειδή εγώ δεν ξέρω από μουσική, προτιμώ τα μπουτάκια του κοτόπουλου.

 

Blogger ou ming, 21/5/06 1:30 μ.μ.



Mα και εμείς για nice chicks μιλάγαμε - μουσικολογικά, πάντοτε...

 

Blogger Π, 21/5/06 2:15 μ.μ.



Εμένα πάλι μου άρεσε το Αρμενάκι.... είχε πλάκα πως να το κάνουμε!

 

Blogger An-Lu, 22/5/06 11:40 π.μ.



so_far,
οι Lordi και οι Λιθουανοί πιάσανε το διαγωνισμό στο ψιλό. Γι αυτό μ' αρέσανε. Τελικά, λένε ότι το ποσό του ενδύματος δεν είναι τόσο μεγάλο και απ' ότι είδα το συνολάκι ήτο συμπαθέστατο. Τολμώ να πω ότι ο Γκωτιέ ζωγράφισε...


stathis,
Απ΄ότι είδαμε, η ψήφος σου έπιασε. Εύγε!


λύσιππε,
αν σου φαίνονται Ηλιθουανοί, νομίζω ότι πέτυχαν τον στόχο τους.


απουσία μου,
νομίζω ότι η μουσικολογική ανάλυση που έγινε παραπάνω από τους φίλους μας σε κάλυψε και με κάλυψε για το ποιόν της Γιουροβίζιον και για τη γνώμη μας για το κιτς πανηγυράκι.
Κι επειδή είσαι "ΤΟ φτηνό, ρατσιστικό κάθαρμα"...,μωρό μου,
ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ!!!


ou ming,
XA! Η σκόπιμη μετάβαση δεν κοστίζει τίποτις. Αυτό θα τους έλειπε...


τάκης,
πολύ ωραία η ιδέα σου. Χμμμ.
Νομίζω ότι η μουσικολογική ανάλυση σε κάλυψε και σένα..


π και cyrusgeo,
--μιλώντας μουσικολογικά, πάντοτε-- ήθελα να τονίσω --μιλώντας μουσικολογικά, πάντοτε-- ότι ναι τα μπουτάκια της Παπαρίζου --μιλώντας μουσικολογικά, πάντοτε-- μας χαρίσανε την περσυνή νίκη και --μιλώντας μουσικολογικά, πάντοτε-- μας χαρίσανε και το φετινό κιτς.
Και φυσικά --μιλώντας μουσικολογικά, πάντοτε-- τα εξαίσια μουσικοχορευτικά δρώμενα που μας περισσέψανε από την ολυμπιάδα.

Τελικά, η ou ming έχει δίκιο. Καλύτερα τα μπουτάκια κοτόπουλου --μιλώντας μουσικολογικά, πάντοτε--.

 

Blogger Artanis, 22/5/06 11:42 π.μ.



an-lu,
νομίζω ότι --μιλώντας μουσικολογικά, πάντοτε-- μας τάπωσες.

 

Blogger Artanis, 22/5/06 11:48 π.μ.