20.4.06
Έρωτας...
foto: Artanis Ιανουάριος 2002

 
Από την Artanis στις 4:43 μ.μ. |


30 Comments:


Tι είναι πιο ωραίο - το λευκό, το κόκκινο που έχει αρχίσει να διαχέεται μέσα του, οι στάλες, η γαλήνη (που έλεγε και ο mickey), το άνοιγμα; Mου αρέσει που βρίσκεις ερωτική αυτή την εικόνα, που έχει λεπτή ομορφιά χωρίς ίχνος χυδαιότητας.

(Aυτά να τα βλέπει κάποιος άλλος - φαντάζεσαι ποιόν εννοώ...)

Θα έβαζα το αγαπημένο μου ερωτικό ποίημα (cummings), αλλά με έχει ήδη προλάβει ο cyrusgeo από το Φεβρουάριο (αυτός μου το είχε γνωρίσει, άλλωστε, προ πολλών ετών). Δυό στίχους τουλάχιστον;


......

you open always petal by petal myself as Spring opens
(touching skillfully, mysteriously) her first rose

......

 

Blogger Π, 20/4/06 9:58 μ.μ.



@π: Πότε θα μάθεις να φτιάχνεις λινκάκια, παιδί μου; Το επίμαχο ποίημα βρίσκεται εδώ.

@artanis: :-xxxxxxxxxxxxxx

 

Blogger cyrus, 21/4/06 12:50 π.μ.



Ά, μπράβο! Tι, μπορώ και εγώ; Δεν τα ξέρω αυτά, όπως δεν καταλαβαίνω και αυτά τα περίεργα σύμβολα που βάζετε...

 

Blogger Π, 21/4/06 1:28 π.μ.





Αντιγράφω από το λεξικό του έρωτα

Γαλήνη: "Μόνο τις ελάχιστες στιγμές, τα δέκατα του δευτερολέπτου, που σαν τον ήλιο, καταφέρνει ν' ανοίξει τα πέταλα και να δει με κάθε λεπτομέρεια το μίσχο. Και αυτός ο ελάχιστος χρόνος παύει να υφίσταται και μόνο τότε καταφέρνω να δω τον ήλιο στα μάτια.
Μόνο τότε υπάρχει γαλήνη στον έρωτα. Γιατί, αν σταματήσει η φουρτούνα του, αλί. Θα χάσω τη θάλασσά μου."

 

Blogger Artanis, 21/4/06 2:06 π.μ.





Γύρνα το κεφάλι σου αριστερά και διάβασε:
:-) = χαμόγελο
:-( = θλίψη, "άντε, τώρα"
:-D = γέλιο
;-) = σου κλείνω το μάτι
:-p = σου βγάζω τη γλώσσα
:-x = φιλάκι
:-xxxxxxxxxxxxxx = πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά πολλά φιλάκια.

 

Blogger Artanis, 21/4/06 2:12 π.μ.



Γύρισα αριστερά αλλά τι να διαβάσω; εκεί είναι το μπαλκόνι μου (duh...)

Seriously, ευχαριστώ για το λεξικάκι. Tα έχω δει που τα χρησιμοποιείτε και δεν είχα καταλάβει τα :-p και :-x (αυτό το τελευταίο ακόμα δεν - τι σόι φιλάκι είναι αυτό; εμένα μου φαίνεται σαν τσιρότο, άρα κάτι σαν: μη μιλάς). Συγχωρείστε μου το κόλλημα, αλλά για μένα η παρένθεση, η παύλα και όλα τα υπόλοιπα είναι πολύ σοβαρά πράγματα, με τη λειτουργία τους μέσα σε ένα κείμενο, οπότε αδυνατώ να χωνέψω την παροδική μεταπήδηση σε άλλο σύστημα (ο cyrusgeo δεν παίζει με τις λέξεις, αλλά εγώ δεν παίζω με τα γράμματα!). Xώρια που αν αρχίσω να τα σκέφτομαι αυτά, θα αρχίσω να βλέπω τέρατα. Π.χ. αν έχω μιά ερώτηση μέσα σε παρένθεση, εμφανίζεται το ;) και τότε τι είναι αυτή η φάτσα; ένα βατράχι που σου κλείνει το μάτι; Kι αν έχω ένα D ή p σε παρένθεση, τι θα είναι; κάποιος με τρία στόματα; Θα με τρελλάνετε εσείς εδώ μέσα!

(Bέβαια μπορώ να παίξω και με αυτά: :------( θα είναι ο Πινόκιο και :::: μια αράχνη)

Aλλά βλέπεις τι γίνεται; η παρένθεση πριν από το "θα" πρέπει να διαβαστεί διαφορετικά από την μετά το "αράχνη" - δεν τα μπορώ αυτά τα πράγματα...

Kαι καλά θα κάνετε να σταματήσετε να γράφετε το Π με μικρό ή με τελεία!

(Έ ρε βιβ λα ρεζιστάνς που έχω να φάω από την ou ming...)

 

Blogger Π, 21/4/06 3:39 π.μ.



Ωραία φωτογραφία.

Το λευκό γύρω γύρω και στη μέση το κόκκινο.

Ο Έρωτας, λοιπόν, έχει ως κυρίαρχο στοιχείο του την αγνότητα, αλλά πάντοτε κάπου θα αιμορραγήσει.

Αλήθεια δεν είναι;

 

Blogger Finteias, 21/4/06 11:19 π.μ.



Ο έρωτας κι αν αιμορραγήσει
Πάλι εντός του θα μας κλείσει...

 

Blogger cyrus, 21/4/06 12:33 μ.μ.



Δεν ξέρω τι σημαίνει το π----η, χτες όμως αναγνωρίστηκα από τον takis ως βαμπίρ, οπότε δεν σκοτώνομαι εύκολα!

 

Blogger Π, 22/4/06 4:29 π.μ.



@Φιντείας...Finteias
Oh doctor my doctor, είναι έρωτας αν δεν αιμορραγήσει;


@cyrusgeo
...και με τα μάγια του η πληγή θα κλείσει και ουλή δεν θ' αφήσει.


@morgana
Μην πυροβολείτε τον Π μου.



ή αλλιώς βαμπίρ ή αλλιώς π ή αλλιώς Π. ή αλλιώς π.
Θ' αφήσω την ou ming να σε περιλάβει. Πάντως ο Πινόκιο (:------() έγραψε.

 

Blogger Artanis, 22/4/06 2:05 μ.μ.



Δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορείς και δυσδυάζεις την ποίηση της ζωής με το χρώμα των λουδιών, τη μουσική της ψυχής με τη ειλικρινή και φιλική εγκαρδιότητα και συν τοις άλλοις είσαι και.. εξαρχειώτισσα βοβμίστρια!

Χριστός Ανέστη αν τον πιστεύει

ή απλώς (παγανιστικά) καλή Πασχαλιά μέσα από την καρδιά μου!

Με απέραντη αγάπη

Παράγραφος

 

Blogger paragrafos, 22/4/06 3:12 μ.μ.



Artanis, αφού σου άρεσε ο Πινόκιος, λάβε μερικά ακόμα:

Xαιρετισμός εσκιμώων

:--:

Φιλάκι

:-)(-:

Περιπαθέστερο φιλάκι

:-qp-:

Πειρατής

.-( ?

Xρυσόστομος

:-$

morgana

:-3

 

Blogger Π, 22/4/06 3:23 μ.μ.



Min pirovoleite tin Morgana! Anaferotan ston Fteroto Erota kai oxi ston Pi!

Artanis mou, i fotografia sou einai panemorfi --kai metaxy mas, den yparxei poio teleios syndiasmos apo "vomvistria exarxiotisa" kai "romantiki fotografos louloudion" mazi... I wouldn't have it any other way pou les kai esy.

@Pi
To :--: egrapse! Sou dilono apo tora pos to klevo! Zito ta vampir!

 

Anonymous Ανώνυμος, 22/4/06 7:53 μ.μ.



@paragrafos

"απλώς (παγανιστικά) καλή Πασχαλιά μέσα από την καρδιά μου!"
κρατώ την ευχή σου στα χέρια μου, όπως το μπουκέτο από τις πασχαλιές που μου έστελναν τα λόγια σου τόσο καιρό, όσο κι αν δεν το πιστεύεις.

Με απέραντη αγάπη
Artanis

 

Blogger Artanis, 22/4/06 9:34 μ.μ.




Το περιπαθέστερο φιλί είναι το λεγόμενο "γαλλικό", αν κατάλαβα καλά;


@takis
Έχεις δίκιο για τη Morgana, για το Φτερωτό Έρωτα γράφει.

"I wouldn't have it any other way"
Είσαι άτιμο πλάσμα...

 

Blogger Artanis, 22/4/06 9:35 μ.μ.



Mais evidemment, selon votre dictionnaire...

Πάρτε και τη νέα κολλεξιόν του οίκου μας, μήπως θέλετε να κλέψετε κανένα μοντελάκι ακόμα:

Mου βούλωσε το μάτι

!-(

Mου έσπασε τη μύτη

:/)

Mου σηκώθηκε η τρίχα

=:-ο

Tα μάτια μου κάνουν πουλάκια

εεε-(

H σιωπή είναι χρυσός

:-x$

Tο μυαλό σου και μιά λίρα

£:-p

Συγκλονιστική δήλωση

:-Q

Kαφεδάκι στην παραλία;

* ]8-)_[_]

ή

* ]B-) δ

(εξαρτάται από το στυλ των γυαλιών και αν τον θέλετε φραπέ ή ελληνικό)

Mετά θα πάμε για ψαράκια

:-) 69

Kαι μετά για τρελίτσες

:-D 69

 

Blogger Π, 22/4/06 10:06 μ.μ.



Ou, mieux, selon votre glossaire...

 

Blogger Π, 22/4/06 10:12 μ.μ.



Π, σε επαναφέρω εις την τάξιν. Και οφείλεις δύο-τρία φωνήεντα (μετά των αναλόγων συμφώνων) προς την Μοργκάναν.

Οι παρεξηγησούλες πρέπει να λύνονται, ρε! (Μι-φα-σολ)

 

Blogger cyrus, 23/4/06 3:09 π.μ.



morgana:

Προς ένα βαμπίρ η ευχή "καλή ανάσταση" είναι μάλλον άτοπη.
Nα πυροβολήσουμε τον έρωτα; Over my dead body - πράγμα αναλόγως αδύνατον...
Συγνώμη που σε παρεξηγήσαμε, έφταιγε αυτό το π--- (είχα παρακαλέσει να σταματήσουν να ασχολούνται με ή να πειράζουν το ρημάδι το Π που έτυχε να έχω διαλέξει). Όσο για το συμβολάκι που επινόησα για σένα, τι να κάνω βρε παιδί μου, τρία σχόλια δικά σου είχα διαβάσει, τα δύο ήταν βωμολοχικά...

Φιλιά (αν κρίνω από τη φωτογραφία στο profile σου και από το δικό μου που αναφέρει στα αγαπημένα μου τη Siouxsie, μπορεί να έχουμε κάποιες ελπίδες...)

 

Blogger Π, 23/4/06 3:15 π.μ.



Ωχ! τι ανακατεύεσαι εσύ, χριστιανέ μου; Kοίτα σύμπτωση, την ώρα που έγραφα τα δικά μου έγραφε και ο cyrusgeo τα δικά του. Mέγας είσαι Cyrie!

 

Blogger Π, 23/4/06 3:22 π.μ.



@morgana

Πάγισσα μου, πυροβόλα τον π****η τον πέρωτα να πάει στο πιάολο. Τί στο παλό, παν δεν τον πετύχει η πάγισσα ποιος πα τον πετύχει; Και πην πανησυχείς για τον π ή τον Π ή τον π. ή τον Π.. Θα τον πρατάω πεγώ.
α! Και πωμολόχα πόσο θες....

@π ή Π ή π. ή Π.
Μας έχεις πρήξει με το ψευδώνυμό σου, δεν ξέρω πως να το γράψω, να το προφέρω και να το σκεφτώ. Βάλε το "παμπίρ" ή το "Παμπίρ" να τελειώνουμε.
Φιλάκια
:-3

 

Blogger Artanis, 24/4/06 1:35 π.μ.



Παμπίρ είσαι και φαίνεσαι και τσαντίρ είναι το blog σου!

Πιο πάνω ο συνβαμπίρης μου που ξέρει να διαβάζει έγραψε Pi

Πανεπιστήμιο χρειάζεται;

Παντζάρι έχω γίνει!

Πσευδώνυμο; άκου να μου πει πσευδώνυμο...

Περί έρωτος τώρα:

Προσβλητικά επίθετα δεν τα σηκώνω

Πάνω από το πτώμα μου είπα

Πυροβολισμοί δεν θα πέσουν: θα βοηθήσει κι ο συνβαμπίρης

Περαστικέ, έλα να βοηθήσεις κι εσύ

Πού είσαι funEL να φέρεις και τον Προφήτη με τον Πούτιν

Ποντικέ, κι εσένα σε χρειάζομαι

Πάρτε μαζί και το Πιθήκι






Πάω στην ou ming για να μάθεις!

 

Blogger Π, 24/4/06 5:48 π.μ.



Artanis, aγαπημένη μου φίλη,

χτες, πασχαλιάτικα, σε σκέφτηκα αρκετές φορές. Η κορούλα μου είχε τα νεύρα της και δεν της γούσταρε κανένα τραγούδι. Κι όμως, ξέρουμε (από τότε που ήταν 6 μηνών) ότι λατρεύει και τη μουσική και το τραγούδι. Για μια στιγμή σκεφτήκαμε ότι ίσως δεν νιώθει καλά. Που και που μας έλεγε "ελω τα αλαντα" αλλά που να καταλάβουμε τι στην ευχή ήθελε! Τελικά ανακαλύψαμε ότι ήθελε τα... κάλαντα! Και μόλις της βάλαμε τα χριστουγενιάτικα τραγούδια, βρήκε την ηρεμία και τη γαλήνη!

Αυτό ήταν το Πάσχα για μάς. Όλη μέρα τα γνωστά χριστουγενιάτικα:Χιόνα στο καμπαναριό, Άγια-Νύχτα, ο μικρός τυμπανιστης κοκ... Μεγάλη πλάκα!

Περάσαμε φίνα! Και δεν έλεγε να ξεκολλήσει από το μυαλό μου η δύναμη που κρύβει μέσα της η μουσική και το τραγούδι. Εσύ βέβαια ως μουσικός, αυτά θα τα γνωρίζεις καλύτερα.

Αλήθεια συνθέτεις, τραγουδάς, παίζεις κάποιο όργανο, τι από μουσική κάνεις; (αδιάκριτη έγινα, ε;)

Με πολλή-πολλή αγάπη

η φίλη σου

Παράγραφος

 

Blogger paragrafos, 24/4/06 7:37 π.μ.



Pi, otan eixa protodei to pseydonymo sou to myalo mou pige sto π = 3.141592653589793... Gi'ayto kai se leo Pi... Mallon eimai entelos ektos!

 

Anonymous Ανώνυμος, 24/4/06 3:03 μ.μ.



takis: Kι εσύ Bρούτε; βρε τι έχω πάθει... Όλα τα cyrusgeo, Artanis, ou ming, Composition Doll, morgana, Kevlar Soul, raffinata, Iφιμέδεια, βατραχοκόριτσο, Xνούδι, μυστικά του κόλπου και τελειωμό δεν έχει δεν σας κάνουν εντύπωση και σας κάνει ένα σκέτο Π;
Πήγαινε σε παρακαλώ εδώ και δες τη δεύτερη παρατήρηση της Regina και την απάντησή μου.
Θα κάνω μία ακόμα προσπάθεια να σας επαναφέρω στην αταξία, θυμίζοντας ότι το post ήταν για τον έρωτα!

 

Blogger Π, 24/4/06 7:06 μ.μ.



@paragrafos

Δεν σου κρύβω ότι ανακουφίστηκα πολύ διαβάζοντας το μήνυμά σου. Και χάρηκα πάρα πολύ καθώς σας "έβλεπα" να υποδέχεστε με τόση χαρά το Νέο Έτος! Άντε, βρε, και του χρόνου! Ευτυχισμένα τα υπόλοιπα 2/3 του 2006!
Χωρίς πλάκα, όμως, αν της αρέσουν τόσο πολύ, να κάνετε Πρωτοχρονιά κάθε μέρα.
Για τη μουσική: Άρχισα να ψάχνω κάποια πράγματα σχετικά και θα σου τα στείλω με e-mail. Δεν ξέρω τί γνωρίζετε για τη μουσικοθεραπεία ως συμπληρωματική θεραπεία, άλλα ό,τι βρήκα και ό,τι βρω θα σου το στείλω.
Με τί ασχολούμαι; Κι αυτό στο e-mail.

Καληνύχτα σου, γλυκιά μου και Ευτυχισμένος ο Καινούριος Πάσχας!!!

Artanis

 

Blogger Artanis, 25/4/06 3:55 π.μ.




(το έγραψα σωστά, τώρα; :-( )

Και για επανέλθουμε στο θέμα του post, τον μουρλό έρωτα, θέλω να επισημάνω το εξής: Όποιος κι αν προσπάθησε να τον "πυροβολήσει", έμεινε από σφαίρες. Άρα, η επιστράτευση των ιπποτών δεν είναι αναγκαία, τουλάχιστον γι αυτό το σκοπό. Είναι αναγκαία για όλα τα υπόλοιπα! Άλλωστε, χωρίς ιππότες τί να τον κάνεις;(τον έρωτα)
Κοίτα να δεις, που έγινα κι εγώ Παμπίρ! Από το ξενύχτι δεν μπορώ να συντάξω σωστά μια παράγραφο.

Υ.Γ. Σου έχω πει, ότι το παντζαρί δεν είναι το χρώμα σου.
Καληνύχτα Π
ή
Καλημέρα π

 

Blogger Artanis, 25/4/06 4:07 π.μ.



@morgana

no problemo
μπεεεεεεεεεεεεε
(ήμουν απ' αυτά που σώθηκαν)

 

Blogger Artanis, 25/4/06 2:43 μ.μ.



Εξαιρετική η φωτογραφία. Τα σλυμβολα δεν με απασχόλησαν. Προτίμησα να χαζεύω το λουλούδι... 'Αλλωστε όλα τα λουλούδια συμβολίζουν τον έρωτα!

 

Blogger Epicuros, 26/4/06 8:55 μ.μ.



@Epicuros
Έχεις μάτια φωτογράφου, περισσότερο απ' όσο νομίζεις....
Ο τίτλος του post είναι τ' όνομα του λουλουδιού (τουλάχιστον, ο λουλουδάς που μας το πούλησε, αυτό μας είπε). ;-D

Όμως, η συζήτηση που προκάλεσε για τον έρωτα, ήταν κάτι που δεν το περίμενα. Αλλά ήταν πραγματικά ΥΠΕΡΟΧΗ!!!!
:-D

 

Blogger Artanis, 27/4/06 2:20 π.μ.