16.9.06
Post 50: ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ!!!


WTF???
Κυρίες και κύριοι, μετά από το σοκ της συνειδητοποίησης του αριθμού των κεριών που έχω να σβήσω αύριο και ουχί του αριθμού των Σεπτεμβρίων που γίνομαι αύριο, σας εύχομαι να με αντέξετε μέχρι τον επόμενο Σεπτέμβρη που θα γίνω 03.

Και εξηγώ:

Η παρακάτω φωτογραφία είναι το αποδεικτικό της τούρτας που μου πήραν οι αγαπημένοι μου άνθρωποι πρόπερσι, για τα 27 μου. Όπως φαίνεται καθαρά στα πειστήρια του πνευματικού τους επιπέδου, η τούρτα έχει επάνω τον Ντόναλντ, τον Γκούφη, σπιτάκια, δεντράκια, και ό,τι μπούρδα φανταστείτε.



Το δεύτερο αποδεικτικό των serial killers των 28 γενεθλίων μου έχει επάνω τον Μίκυ, την Μίνι, τον Πλούτο, κάτι σαν χιονάνθρωπους (άσχετο), πάλι τον Ντόναλντα, κ.λ.π, κ.λ.π..
Τέλοσπάντων, τί να κάνω, πρέπει, ρε καθάρματα, να σας κάνω ρεζίλι για να σας εκδικηθώ!



Και έρχομαι στο παρασύνθημα: Όπως διαπιστώσατε, τα κεριά δεν λένε 27 ή 28, γιατί είναι αδύνατον για τους παρανοϊκούς δολοφόνους να συγκρατηθούν και να μην πω τι τα έκαναν τα γενέθλιά μου, μας διαβάζουν και μικρά παιδιά...

Επειδή λοιπόν γνωρίζω ότι θα επιστρέψουν στον τόπο του εγκλήματος, γιατί εγώ τους κάλεσα, καλά να πάθω, φέτος θα κλείσω τα 92 και απ' ότι φαίνεται του χρόνου τα 03.

Έχω κάνει, βεβαίως, μία προσπάθεια να αποφύγω τον διασυρμό του επιπέδου μας και αγόρασα μόνη μου τα κεράκια μου. Είναι απ' αυτά τα κανονικά, τα όμορφα τα ροζουλιά και γέλαγα την ώρα που τα πλήρωνα"χε χε, θα τους την σκάσω", "θα βάλω 29 κεράκια πάνω στην τούρτα", "πάντα ήθελα να το κάνω αυτό", κ.ο.κ. Όταν, όμως, γύρισα σπίτι διαπίστωσα πόσο ηλίθια είμαι καθώς τα κεράκια που πήρα και χαιρόμουν, είναι εκείνα τα μαγικά που φυσάς, φυσάς, φυσάς, φυσάς, ξαναφυσάς και ξαναματαφυσάς και μετά καταλήγεις στο νοσοκομείο για οξυγόνο και οι υπόλοιποι έχουν πέσει με τα μούτρα πάνω στην τούρτα σου.

Άρα, αν τυχόν γίνει κάτι τέτοιο με βλέπω του χρόνου να το γυρνάμε στο παλιό σύστημα και να φυσάω τον μαγικό αριθμό 03. Οπότε, έχουμε καιρό για κανά χρόνο να συζητήσουμε σοβαρά για σοβαρά θέματα, ζατί του χ'όνου σα ποφτά'ω κάπωθ έ'θι.

Προς καθάρματα που έχουν αναλάβει την τούρτα μου:

Το καλό που σας θέλω,
φέτος να μου πάρετε μία σοβαρή τούρτα της προκοπής,
γιατί θα γίνουμε μπίλιες!!!!
 
Από την Artanis στις 1:14 π.μ. |


26 Comments:


...Τι να κάνουμε που η απόσταση με αναγκάζει να σου ευχηθώ μπλογκ-ικώς... (Μπλιάχ).

Χρόνια καλά my elven princess.

:-***

 

Anonymous Ανώνυμος, 16/9/06 6:42 π.μ.



Join the club of September then...Χρόνια λίγα και καλά μας πάνω απ'όλα. :)

 

Anonymous Ανώνυμος, 16/9/06 8:09 π.μ.



Χε, χε, χρόνια πολλά και ευχές!

 

Blogger Περαστικός, 16/9/06 10:41 π.μ.



Τάκη μου, σήμερα θα είσαι μαζί μας νοερώς, baby! Σμουουουουουουτς!

άβατον, τι βλέπω; Σύναξις παρθενακίων!!! Πάντα χρόνια μας καλά και υπέροχα. Σ' ευχαριστώ!

περαστικέ, προς τι τα χε χε;;; ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΤΟΥΡΤΕΣ ΜΟΥ;;;; Ε; :-ppppppp
Να 'σαι πάντα καλά! :-D

 

Blogger Artanis, 16/9/06 12:14 μ.μ.



92;;;

:-ΡΡΡΡΡΡ

Χιόνια Πολλά!

 

Blogger cyrus, 16/9/06 12:45 μ.μ.



Nα ζήσεις artanis
και χρόνια πολλά
μεγάλη να γίνεις
με φούξια μαλλιά

να αφήνεις στις λάμπες
αναμμένο το φως
κι αλλού να πηγαίνει
ο λογαριασμός....



(Ηθικόν Δίδαγμα :
γλέντα εσύ κι άσε τους άλλους να κουρεύονται...)

Eυχομαι επίσης, οι φίλοι σου να σοβαρεύτηκαν .. επιτέλους και να σου πάρουν τούρτα...

με το Νεμο!!!

 

Blogger maika, 16/9/06 4:09 μ.μ.



Χρόνια καλά γλυκειά Artanis!
Ότι επιθυμείς!

Καλά παραπονιέσαι με τέτοιες τούρτες;Έμενα φέτος δε μου φέρανε τίποτα..μπούχουυυυ!

Νομίζω ένα πιανάκι ..λείπει απο το ντεκό..:)

HAve fun!:*

 

Blogger exilio, 16/9/06 5:55 μ.μ.



Χρόνια πολλά, χρόνια καλά κούκλα!
Tanti auguri!

Ν+L+G+μπαμπίνα

 

Blogger andy dufresne, 16/9/06 9:50 μ.μ.



Να σε χαιρόμαστε βρε!!!!!
Χρόνια σου Πολλά και ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΑ!!!



ΥΓ Να τους πω να σου πάρουν τούρτα τιραμισού ή καραμέλα;;;; Πάει καφέ με ροζ!

 

Blogger An-Lu, 16/9/06 11:07 μ.μ.



Χρόνια πολλά (προσοχή το πολλά δεν πάει σε αυτά που πέρασαν) και καλά.
ΥΓ
θα έλεγα Χε Χε Χε αλλά με πρόλαβε ο Περαστικός, άρα Χι, Χι, Χι...

 

Blogger George Sou, 17/9/06 12:09 π.μ.



κ. αρτανις happy birthday demosthenes.

...Σύμπτωση κι αυτό????

 

Blogger funEL, 17/9/06 2:09 π.μ.



cyrus, είδες κατάσταση; Άλλον λένε πουρό και άλλος είναι!!!
:-p

maika, φούξια μαλλί και γκόμενο στη ΔΕΗ; Πολύ καλό το βλέπω!!! Και οι φίλοι επιτέλους σοβαρεύτηκαν και μου πήραν μία σοβαρότατη τούρτα φέτος. Επιτέλους!

exilio, σ' ευχαριστώ, κούκλα μου! Το πιανάκι ποτέ δεν λείπει ποτέ από το δικό μου ντεκό και εύχομαι να μην λείπει ούτε από το δικό σου, ξέρ'ς εσύ...

andy και L και G και μπαμπίνα, φχαριστώ πάρα πάρα πάρα πολύ! Μια μεγάλη αγκαλιά σε όλους σας και πάρα πολλά φιλιά!!!

γοργόνα μου, φέτος το μενού είχε μία τούρτα με σοκολατένια μαύρα μακαρονάκια και ήταν όλη μαύρη κατάμαυρη σοκολάτα και μετά την ακούσαμε παντελώς από την σοκολάτα και καφέ με ροοοζ;;; νιιιι! (very good stuff αυτή η τούρτα...είδες πως βγαίνει το "συναρπαστικά; :-D) Ευχαριστώ, an-lu μου! Φιλιά στον μέγα φον Ντουμ!

 

Blogger Artanis, 18/9/06 12:00 π.μ.



g help me, κι εσύ χιχινητά, τέκνον Βρούτε;;; Θα μου πεις, με τέτοιο σούργελο τούρτες είναι να μην γελάς; :-D
Σ' ευχαριστώ, g, ειδικά για το "καλά"...

jimy, έχεις δίκιο για το κατοστάρι...που να βρεις άκρη, παιδί μου...
Να περνάς καλύτερα και πρόσεχε πόσο καλά ξέρεις τους φίλους που θα κάνεις το κόλπο...
;-)

ιππότες, ένα μόνο έχω να πω:
ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!
Προσοχή στους καλικαντζαραίους...λερώνουν τις πανοπλίες...
:-p

anke μου, δεν έχω λόγια...
Μόνο πολλά πολλά φιλιά! Να είσαι πάντα καλά, κούκλα μου!!!
:-x

 

Blogger Artanis, 18/9/06 12:03 π.μ.



Χρόνια πολλά!!!!
Να τα εκατοστήσεις!!
Και του χρόνου μην πάθεις σοκ λόγω -άντα!! θα τα συνηθήσεις και αυτά!!

 

Blogger Debby, 18/9/06 12:04 π.μ.



debby, μαζί γράφαμε! Το ξενυχτήσαμε χτες, γιορτές σήμερα και έλειπα όλη μέρα και είμαι κουδούνι από το φαϊ και τα γλυκά!
Χμμμ...
-άντα, ε;
Ένας φίλος, έμπειρος σ' αυτά, μου ευχήθηκε να ευχαριστηθώ τον τελυταίο χρόνο μου πριν την ενηλικίωσή μου...
Εγώ δεν ξέρω ακόμη, είμαι μικρό, οπότε τον εμπιστεύομαι, γιατί τον σέβομαι, ;-p, και θα χαρώ τον τελευταίο χρόνο ξεγνοιασιάς μου!
Σ' ευχαριστώ!

 

Blogger Artanis, 18/9/06 12:14 π.μ.



Χρόνια πολλά!!!

Υ.Γ. Οφείλω να ομολογήσω πάντως πως δεν ήταν ΟΛΕΣ οι επιλογές του διάκοσμου της τούρτας ...ατυχείς - μη γίνουμε κι από δυο χωριά, έτσι; :)))

 

Blogger mickey, 18/9/06 12:32 π.μ.



Όχι, ρε φίλε, γύρισε ο mickey και μας την έπεσε!!! Φτουουουου!!!

Βρε καλώς τοοον! Να σε δω πάνω σε τούρτα live και να πεθάνω!

Thanks, ποντικομικρούλη! Άντε και καλό φθινόπωρο!!!

 

Blogger Artanis, 18/9/06 12:53 π.μ.



Χρόνια πολλά μαζορέττα μου!

Δως του να καταλάβει!

Για 92 είσαι... σούπερ, δεν το συζητώ, είδες οι νεράιδες πώς κρύβουν χρόνια?

ΝΙΙΙΙΙΙΙ!!!!

Λοιπόν, του χρόνου, άσε τους φίλους σου να σου πάρουν ό,τι τούρτα θέλουν... Μολις φύγουν τ'ανήλικα, θα σου έχω εγώ κανονική τούρτα, σερβιρισμένη από τα καλύτερα γκαρσόνια της πιάτσας!

Οχι μόνον την σερβίρουν (πάνω σου), την καθαρίζουν κιόλας (χωρίς πανάκια και καθαριστικά, με ό,τι τους έδωσε ο θεούλης...)

Και για να μην παχύνουν, μετά (σε) χορεύουν κιόλας, οπότε νομίζω ότι θα περάσεις μια χαρά!!!

(τον boyfriend μόνο να δέσουμε σε καμμιά γωνία γιατί δεν μας βλέπω καλά!!!)

ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!!!

Να ζήσεις Αρτα μου και όλα όπως τα θέλεις, ακριβώς όταν τα θέλεις!!!

Με πολλή αγάπη

Αφροδίτη

 

Blogger Aphrodite, 18/9/06 2:04 π.μ.



Ελα και άμα είσαι στο πισι τόσες ώρες κανεις και λάθη...

Εδώ τα καλά, τα Καλύτερα γκαρσόνια!!!

;)

 

Blogger Aphrodite, 18/9/06 2:24 π.μ.



Χρόνια σου πολλά με υγεία, αγάπη και τύχη! (Και φυσικά, πολλά λεφτά!)


με απέραντη αγάπη

η φίλη σου

Αντιγόνη


(Η Αννα θα φάει ξύλο, μου έκλεψε το τραγούδι!)

 

Blogger paragrafos, 18/9/06 9:34 π.μ.



Χρόνια πολλά και από μένα καλή μου!!!
Να είσαι πάντα ανάμεσα σε ανθρώπους που σ'αγαπούν και σε νοιάζονται!!!

 

Blogger cindaki, 18/9/06 2:56 μ.μ.



Μετά τα 92, τι να σου ευχηθώ, να τα εκατοστίσεις;
Να τα χιλιάσεις λοιπόν!
Και μην στεναχωριέσαι, τον αντίχρονο θα είσαι ξανά έφηβη 13 ετών και με δικαίωμα σε όλα τα ελαφρυντικά της ηλικίας!

 

Blogger rodanis, 18/9/06 9:34 μ.μ.



Άφρο, όσο διάβαζα τα σχόλια σου διαδραματίστηκε η εξΉς σκηνή από καρτούν στο μυαλό μου: Τα καλύτερα γκαρσόνια της φωτό να κουβαλούν στους ώμους τους μία τεράστια τούρτα με δύο τεράστια κεριά σε διατάξη 03 και επάνω ο mickey (live, όμως!). Φου τα κεριά, κόβουμε την τούρτα, τα γκαρσόνια μπερδεύονται για το ποιος γιορτάζει, προσπαθουν να εκτελέσουν τις διαταγές σου, αλλά σε λάθος άτομα, εγώ μένω να κρατάω το φανάρι και ο cyrus σε κυνηγάει γύρω γύρω μ' ένα τσεκούρι!!!

ΛΟΟΟΟΟΛ!!!

Σ' ευχαριστώ, κουκλάρα μου!!!

 

Blogger Artanis, 18/9/06 10:03 μ.μ.



Παράγραφέ μου, φιλενάδα μου, αγαπημένη μου, κοπελάρα μου, σ' ευχαριστώ για όλα, στο έχω πει; Ειδικά την ευχή για τα λεφτά δεν μου την έχει πει κανείς!!! Σ' ευχαριστώ, σ' ευχαριστώ, σ' ευχαριστώ!!!!! :-DDDDD

Εμ, αν δεν ταιριάζατε με την Άννα, δε θα συμπεθεριάζατε! (Οι σκηνές του καρτούν στο μυαλό μου συνεχίζονται με σκηνές ξύλου...!!!!)

 

Blogger Artanis, 18/9/06 10:08 μ.μ.



Σόφη, κι εσύ πάντα με όσους σ' αγαπούν, γλύκα!!! Και να είσαι καλά!
:-xxx

 

Blogger Artanis, 18/9/06 10:17 μ.μ.



rodani, αγόρι μου!!! Έπιασες ΑΚΡΙΒΩΣ το νόημα!!! Δεν είναι τέλεια η προοπτική του όλου ζητήματος;
Thanks!!!
:-D

 

Blogger Artanis, 18/9/06 10:19 μ.μ.