17.10.06
Επιστολή Προς Θεσσαλονικείς.
Αγαπημένοι μου φίλοι,

σας γράφω για να σας συγχαρώ για την ανανέωση των όρκων, για αιώνια πίστη και αγάπη, μεταξύ της "Νυφούλας του Θερμαϊκού" και του γαμπρού
"εγώ-δεν-φοράω-στρινγκάκια-είμαι-κουμπάρος-του-πανάγου",
του οποίου και το παρακάτω πορτρέτο, που με πολύ κόπο και χαρά εξασφαλίσαμε.



Φίλοι μας, η σεμνή τελετή που εκτυλίχθηκε μπροστά στα έντρομα μάτια μας οδήγησε σε μία βαρβάτη κρίση ημικρανίας, που δεν έλεγε να φύγει!
Γιατί, ενώ αναμενόταν η παρακάτω αντίδραση της Νυφούλας


στην πρόταση του Γαμπρού "εγώ-δεν-φοράω-στρινγκάκια", εκείνη αναλογίστηκε τα τέκνα της και με την καρδιά της πέτρα του είπε το "ναι, σε θέλω ακόμα".
Του κερατά, τόσα και τόσα έκανε για παιδιά της, να μην του το ανταποδώσει;

Αγαπημένοι μου φίλοι, θέλω να ξέρετε ότι με τα δάκρυα στα μάτια από την συγκίνηση του πόνου και μετά από την κατάποση μιας καρτέλας παυσιπόνων, συμμετέχουμε στην συναισθηματική σας φόρτιση.

Έτσι, λοιπόν, ας ενωθούμε, κι ας είμαστε τόσο μακριά, κι ας φωνάξουμε όλοι μαζί --σαν κακιές πεθερές-- χτύπωντας τα χέρια μας στα μπούτια μας σαν την χήρα του Λαζόπουλου:


ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ,
ΤΙ ΚΑΚΟ ΜΑΣ ΒΡΗΚΕ!!!


Κλείνοντας, δεν έχω παρά να ευχηθώ για το ευτυχές τούτο γεγονός:

Άντε, βρε, να μας ζήσουν και καλούς απογόνους!
Πάντα τέτοια, πάντα τέτοια...



Σας ασπάζομαι,

Η κ. Αντιδημάρχου (aka "Νικήσαμε-και-θ' ανοίξω-catering-λέμε!")
 
Από την Artanis στις 12:41 π.μ. |


17 Comments:


Έχουμε να φάμε ΠΟΛΛΑ γλυκά, λέμε!

 

Blogger cyrus, 17/10/06 1:51 π.μ.



Aς πρόσεχαν...Η συνωμοσιολογία πουλάει ακόμη.

 

Blogger numb, 17/10/06 2:26 π.μ.



Απολαυστικό ποστ λέεεεμε!!!
:):):)
Take care:P

 

Blogger thegypsy, 17/10/06 3:04 π.μ.



Καλημέρα!!!

θα μου επιτρέψεις να σε διαφημίσω σε φίλους από την Θεσσαλονίκη...

Απολαυστικότατο ποστ!

 

Anonymous Ανώνυμος, 17/10/06 10:21 π.μ.



Καλημέρα!!!

Πάντα τέτοια κέφια να χεις βρε παιδάκι μου!

 

Blogger cindaki, 17/10/06 12:35 μ.μ.



cyrus, κοίτα τι μας έφεραν οι κουμπάροι!!! Βιδεάκια, βιδεάκια!

numb2006, καλώς ήρθες! Ναι, εν μέρει ας πρόσεχαν, αλλά όπως έχω ξαναγράψει, όλοι στην ίδια χύτρα βράζουμε και δυστυχώς δεν είναι του δρυίδη....

thegyspy, καλως ήρθες κι εσύ! Η διασκέδασή σας, διαταγή μας!

αργυρένια, πρόσεχε σε ποιους Θεσσαλονικείς θα μας διαφημίσεις.... ;-)

σόφι μου, δεν είναι κέφια, είναι νεύρα...Καλημέρα! (Με μία μέρα καθυστέρηση...) :-)

ιππότες μου, το νυφικό μου κρεβάτι δεν θα ήταν τόσο καλό χωρίς εσάς! Περάστε για τα γλυκάκια σας!

 

Blogger Artanis, 18/10/06 12:19 μ.μ.



Ο λαός (υπάρχει αλήθεια; ) αποφάσισε...
Πλημμύρα, δυναστεία βλακείας!
Φαύλοι!!!

 

Blogger George Sou, 18/10/06 11:37 μ.μ.



Μπουγάτσα με πανάγο έχει;;;;
Ή να κάτσω να φτιάξω τίποτα άλλο;!

 

Blogger An-Lu, 19/10/06 10:40 π.μ.



Μόλις γύρισα από τη δουλειά και θα ξαναφύγω...
Αμάν, ο g τα πήρε! Σςςςςς!
:-D

γοργόνα, χωρίς την συνταγή σου "Μπουγάτσα με Πανάγο" catering δεν ανοίγουμε! Γι αυτό κανόνισε!!!

Τα λέμε το βράδυ!

 

Blogger Artanis, 19/10/06 7:04 μ.μ.



Συγνώμη για τις φωνές, μα πόσο να αντέξει κανείς...

 

Blogger George Sou, 19/10/06 10:32 μ.μ.



Μην ανησυχείς, g. Ελεύθερα, ελεύθερα! Δίκιο έχεις.

 

Blogger Artanis, 20/10/06 11:43 π.μ.



Ερώτημα: ο κλασικός δεξιός, θα ψήφιζε μάλλον Παπαγεωργόπουλο (κομματόσκυλο από τα λίγα, κολλητός του Καραμανλή) παρά τον Ψωμιάδη (αυτός κάθε τρεις και λίγο τα βάζει με την κυβέρνηση).

Από την άλλη, ο κλασικός αριστερός ή ο πασοκτσής, μάλλον δεν θα ψήφιζαν Παπαγεωργόπουλο - αλλά σίγουρα δεν θα ψήφιζαν Ψωμιάδη, που είναι ό,τι χειρότερο έχει να επιδείξει η λαϊκή δεξιά τελευταία.

Κι όμως... βγήκε ο Ψωμιάδης από την πρώτη Κυριακή και δεν βγήκε ο Παπαγεωργόπουλος.

Άντε βγάλτε άκρη.

 

Blogger Yannis H, 21/10/06 10:24 π.μ.



Για τα όσα ακολουθούν της τελετής (πρώτη νύχτα κλπ) να μην ρωτήσουμε, ε;

Αλλά θα μου πεις, ίδια η διαδικασία επί μονίμου βάσεως.
Κι οι θεατές, καθώς φαίνεται το απολαμβάνουν...

Φιλιά απ' τον νότο που σας συμπαρίσταται.

 

Blogger Καπετάνισσα, 22/10/06 6:00 μ.μ.



Kαλημέρα, μόλις γύρισα απο Lahti εχοντας ...γελάσει με την ελληνική παρουσία (!!!) και ειδα το δικό σου post!!! αντε με τις υγείες μας, να τους χαιρόμαστε!!!

 

Anonymous Ανώνυμος, 23/10/06 8:57 π.μ.



yannis, είμαι με πυρετό εδώ και τρεις μέρες και μόλις το απόγευμα κατάφερα να γράψω στον υπολογιστή. Ειλικρινά, το ερώτημα που θέτεις, θα ήθελα πάρα πολύ να το συζητήσουμε, αλλά αυτή την στιγμή μου φαίνεται σαν την πιο δύσκολη μαθηματικών...37,7, γαρ...
Εντάξει χτες; Επιβίωσες;

καπετάνισσα, μην μου πεις ότι δεν είδες τον κόκκορα που εξαφανίστηκε μυστηριωδώς από το κοτέτσι;;; ;-)

ovi, να τους χαιρόμαστε, να τους χαιρόμαστε!!! Και πως ήταν τα πράγματα στο Lahti;

 

Blogger Artanis, 23/10/06 10:00 μ.μ.



χμμμμμ....
"την πιο δύσκολη μαθηματικών"

ο πυρετός μου ήθελε να πει "την πιο δύσκολη εξίσωση μαθηματικών"

 

Blogger Artanis, 23/10/06 10:04 μ.μ.