23.10.06
Από τον "σουρεαλισμό" στον σουρεαλισμό.
Μέσα στην τούρλα των εκλογών και τον σουρεαλισμό που βιώσαμε, ένας φίλος μου έστειλε κάποια τρέιλερ από το φιλμάκι που είχαν ξεκινήσει να φτιάχνουν ο Salvador Dali και ο Walt Disney, το 1945.
Για το Destino ο Dali δούλεψε με τον John Hench για οκτώ μήνες, αλλά το σχέδιο εγκαταλείφθηκε από τον Disney, επειδή τα οικονομικά της εταιρίας ήταν σε άσχημη κατάσταση.

Το 1999 ο ανηψιός του Disney αποφάσισε να αποκαταστήσει την ταινία και τελικά βγήκε σε DVD το 2004.

Έχει διάρκεια γύρω στα 6 λεπτά, η μουσική είναι του Armando Dominguez και η υπόθεση δεν είναι τίποτα άλλο παρά "μια απλή ιστορία αγάπης μ' ένα αγόρι κι ένα κορίτσι", όπως το χαρακτήρισε ο Disney.

Ιδού, λοιπόν, τα τρέιλερ από το Destino μερικά λινκς σχετικά μ' αυτό.






Destino 1
Destino 2 (Αν έχετε γρήγορη σύνδεση, πατήστε το "Listen". Είναι η συνέντευξη του John Hench για την συνεργασία του με τον Dali.)
Destino 3

Σας χαιρετώ από το κρεβάτι των χαρτομάντηλων, του φασκόμηλου και του θερμομέτρου. Καταραμένη ίωση...
 
Από την Artanis στις 8:00 μ.μ. |


21 Comments:


Δεν είχα ακούσει ποτέ για συνεργασία Dali και Disney!!


Περαστικούλια Artanis!!
Γρήγορα καλά..ακούς;! :Ρ

xxxxxxxxxxxxx

 

Blogger exilio, 23/10/06 10:42 μ.μ.



Υπέροχα τα σχέδια...δεν συνδιάζουν μυστήριο(να το πώ και λίγο σάϊκο;) με μια παιδικότητα;Περίεργος συνδιασμός..μ'αρέσει!:)

 

Blogger exilio, 23/10/06 10:50 μ.μ.



Πω, πω, εκπληκτικό μου φάνηκε.
Είχα ακούσει για το project, αλλά δεν ήξερα ότι κυκλοφόρησε.

Περαστικά εύχομαι.

 

Blogger andy dufresne, 23/10/06 11:19 μ.μ.



eixa diavasei gi ayto alla den to eixa dei! poly kalo!
:)

 

Blogger enteka, 23/10/06 11:36 μ.μ.



υπέροχο πραγματικά
Περαστικά!

 

Blogger George Sou, 24/10/06 12:32 π.μ.



Ωραία βιντεάκια, περαστικά

 

Blogger Περαστικός, 24/10/06 12:43 μ.μ.



Περαστικούλια και να πίνεις βιταμίνη C!!!

 

Blogger An-Lu, 24/10/06 1:43 μ.μ.



Artanis, περαστικά κι από μένα. Αν και δεν είναι ακριβώς του γούστου μου ο Νταλί, είναι όμορφα τα τρέιλερ. Ευτυχώς που δεν έβαλε ακόμα μια φορά ως ηρωίδα την Γκαλά! Νισάφι πια! Ναι, οπωσδήποτε βιταμίνη C!

 

Anonymous Ανώνυμος, 24/10/06 4:16 μ.μ.



exilio, όντως η υπόθεση είναι σάικο! Αυτό που μου αρέσει πάρα πολύ είναι ότι από κάθε εικόνα βγαίνει μία άλλη, εντελώς διαφορετική, αλλά απόλυτα δεμένη με κάποιο σχήμα από την προηγούμενη!

andy, κι εγώ το είχα διαβάσει, αλλά να είναι καλά το you tube όπου κάποιοι ανέβασαν τα τρέιλερ. Δεν μπόρεσα να το βρω πουθενά ολόκληρο στο ίντερνετ...Πολύ θα ήθελα να το δω!

enteka, δεν είναι πολύ ωραίο; Ωχ! Μόλις είδα ότι το Destino 1 και το Destino 2 είναι το ίδιο λινκ...Θα το διορθώσω...

g help me, είναι υπέροχο, αλλά μικρούλι... Έτσι μου έρχεται να παραγγείλω το DVD για να μάθω τι έγινε στην συνέχεια! Και πως το αγόρι συνάντησε το κορίτσι;;; Και τι έγινε μετά;;; Και τα λοιπά...

ιππότες μου, το μέγαλο μου παράπονο είναι ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΝΤΟΝΑΛΝΤ?!?!?! Μα με τίποτα όμως! Από τα 12 λεπτά βίντεο το μόνο που κατάλαβα 2 φράσεις: τα νούμερα του κουμπαρά και κάτι άλλο που από τη χαρά μου που το κατάλαβα, το ξέχασα!
Φχαριστώ, βρε! Ανάμεσα στο CSI και το 24 ο Ντόναλντ ήταν όαση!!!!

περαστικέ, σε φχαριστώ που πέρασες να μου πεις περαστικά!!! :-)

γοργονογκλίτερ μου εσύ, τι στρασάρες είναι αυτές; Τι στάση είναι αυτή; Σε έχει δει ο Victor; Α πα πα! Παίρνω βιταμίνη τούρμπο!

rayuela, εμένα ο Dali ήταν κάποτε του τρελού γούστου μου, την περάσαμε κι αυτή τη φάση...
Βασικά, η βιταμίνη τούρμπο είναι ένα πράγμα με -οπωσδήποτε- βιταμίνη C, τζίνσενγκ, ψευδοκάτι, και τέλοσπάντων με πολλά άλλα τούρμποτέτοια!

Σας ευχαριστώ όλους για τα περαστικά!!! Ήδη σήμερα είμαι πολύ καλύτερα!

 

Blogger Artanis, 24/10/06 5:28 μ.μ.



Και η περίληψη της υπόθεσης από το Imdb:

To a song of love lost and rediscovered, a woman sees and undergoes surreal transformations. Her lover's face melts off, she dons a dress from the shadow of a bell and becomes a dandelion, ants crawl out of a hand and become Frenchmen riding bicycles. Not to mention the turtles with faces on their backs that collide to form a ballerina, or the bizarre baseball game. From the melting clocks and hourglass sand, to the figure rendered in strips, to the character covered in eyeballs, the style and themes of Dalí are clearly recognizable throughout.

Summary written by Jon Reeves

 

Blogger Artanis, 24/10/06 5:48 μ.μ.



Τα τρέιλερ σε συνδυασμό με τη μουσική ήταν ΜΑΓΕΥΤΙΚΟΤΑΤΑ!!!!
(μόνο στο σπίτι μπορώ να τα απολαύσω...)

 

Blogger An-Lu, 24/10/06 9:54 μ.μ.



..εγώ τώρα γιατί ψυχοπλακώθηκα λιγουλάκι?? μπρρρρρρρρ...
..το κεφάλι της προσφορά-μπαλάκι του μπεϊζ μπολ (καλό το αγγλικό μου?)
Σαν κινούμενο φυσικά είναι υπέροχο αλλά το story μου έσφιξε το στομάχι...
(βρε μπας και κάτι δεν κατάλαβα καλά πάλι???)...

 

Blogger maika, 24/10/06 11:07 μ.μ.



WHOOOOAH!

Ti pineis kai de mas dineis?!?!?!?!?

Τι πίνουν δλδ... Δε λες να σε δώκουν ολίγον, να γιατρευτείς στο πιτς-φυτίλι?


ΠΕΡΑΣΤΙΚΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

ΥΓ- αυτά τα γκαργκόυλς από το προηγούμενο εγώ τα λαυτρεύω, ως συλληψη, ως εκτέλεση, ως σύμβολο, ως χρησιμότητα, μπορώ να πάρω ένα?
:)

 

Blogger Aphrodite, 25/10/06 12:48 π.μ.



an-lu, άκουσες και το άλλο που σου έστειλα;;;

maika, συγκεντρώσου, πουλάκι μου!!! Κοριτσάκι+αγοράκι=;
Ε, στην πορεία του να βρεθούνε συμβαίνουν διάφορα παλαβά, αλλά τι να κάνουμε;;;
Τουλάχιστον στον σουρεαλισμό δικαιολογείται. Κοίτα να δεις, όμως που συμβαίνουν και στον ρεαλισμό! Καλέ maika, γι αυτό ψυχοπλακώθηκες; :-p

Άσε ρε Άφρο, ότι κι αν πίνουν δεν μου δίνουν...Νομίζω ότι θα πάω να πέσω στην μαρμίτα να τελειώνουμε...
Πάρε όλα τα γκαργκόλια και κάνε τα ό,τι θες. Το πρωί θα σου στείλω κι άλλα.
:-x

 

Blogger Artanis, 25/10/06 2:43 π.μ.



Περαστικά, περαστικά, περαστικά.
(Απολαυστικό το post).
Φιλιάααααα

 

Blogger Λίτσα, 25/10/06 8:20 π.μ.



Μαγευτικό. Κίνηση, ρευστή ονειρική εικόνα και συναίσθημα to the point.

Καλή σου μέρα, εύχομαι οι μέρες του φασκόμηλου να πέρασαν ανεπιστρεπτί.

 

Blogger McKat, 25/10/06 9:14 π.μ.



..έλα που εμένα μου κόλλησε που το κεφάλι της έγινε μπαλάκι??
..λές να φταίνε οι ημικρανίες μου???

είσαι καλύτερα σήμερα??

 

Blogger maika, 25/10/06 12:53 μ.μ.



λίτσα, αν δεν είχα και τον αναπτήρα σου να μου κρατάει συντροφιά, "τι θα ήμουν στη γηηηηηηηηηη"! Thanks!

mckat,αααακριβώς! Τα φασκόμηλα τα τέλειωσα, δεν έχει άλλο, είμαι στην φάση της αντιβίωσης...

maika, είμαι καλύτερα και ναι, κούκλα μου, φταίνε οι ημικρανίες...Συμπάσχουσα, γαρ!

 

Blogger Artanis, 25/10/06 4:16 μ.μ.



Περαστικά και αυτό που ζήτησες είναι online :)

 

Anonymous Ανώνυμος, 25/10/06 9:09 μ.μ.



Σ΄ευχαριστώ, ovi!!!

 

Blogger Artanis, 26/10/06 3:18 μ.μ.