28.3.07
Ένας διάλογος, ένα χρόνο πίσω...
μεταξύ εμένα και του cyrusgeo...

- Καλή μου, πότε θα φτιάξεις blog;
- Δεν ξέρω, ρε cyrus, άσε με τώρα, βαριέμαι.
Προτιμώ να διαβάζω εσένα.
- Ναι, αλλά θέλω και να μου γράφεις.
- Καλά, άλλη ώρα...
- Διάβασες τι έγραψα;
- Ναι, μωρό μου, ήταν τέλειο.
- Φτιάξε απλώς ένα ψευδώνυμο και έλα να παίξουμεεε...

- Cyrus, έφιαξα blog και ξέχασα τους κωδικούς!!!
- Φτιάξε άλλο. Άντε! Μπες!
- Έχω ξεμείνει από ψευδώνυμα, γαμώτο...
- Έλα, ρε μωρό μου, βρες κάτι να τελειώνουμε!
Φτιάξε το blog και γράψε και post!
- Ααα, δεν μπορώ να γράψω, μόνο για σχόλια θα το έχω.
Άσε, νυστάζω, θα το φτιάξω άλλη μέρα...


- Σήκω από την τηλεόραση ΤΩΡΑ και έλα μαζί μου!
- Cyrus, με τρομάζεις...
- Κάτσε! Λέγε ψευδώνυμο!
- Δεν το βάζεις κάτω,ε;
- Όχι! ΚΑΙ θα γράφεις ΚΑΙ θα σχολιάζεις!
- Μα αφού σου τα λέω, γιατί να στα γράφω;;;
- ........


- Όνομα του blog; (τα 'χει πάρει)
- Anarrima... (με μπλαζέ ύφος)
- Ψευδώνυμο;
- Μην μου φωνάζεις! Artanis (ξανά μπλαζέ)
Και τι θα έχω για εικονίτσα εκεί δεξιά;
- Γλυκάθηκες, ε; Θες να βάλεις τα προβατάκια;
- Το φωτιστικό του σαλονιού;;;; ΝΙΙΙ!
- Δώσ' μου φιλί!

Και έδωσα φιλί και πήρα φιλί.
Και μετά μπήκα και έγραψα και διάβασα και γέλασα, έκλαψα, πόνεσα, χάρηκα, θύμωσα, τρόμαξα, ηρέμησα, έδωσα το χέρι μου, κάποιος μου έδωσε το δικό του, αγάπησα, μίσησα, σκέφτηκα, αποφάσισα, έπαιξα, λέξεις, γράμματα, εκπλήξεις, σύμβολα, παιδεύτηκα, γνώρισα, με γνωρίσατε, έκρινα, με κρίνατε, δέχτηκα, με δεχτήκατε, φωνές, χαρακτήρες, περσόνες, σώψυχα, αποκαλύψεις, μυστικά, αλήθειες, ξεσπάσματα, ενώσεις, διαφωνίες, συμφωνίες.
Μια τεράστια σκηνή θεάτρου, με ηθοποιούς εμάς και ο καθένας έχει διαλέξει τον ρόλο του.
Χωρίς σκηνοθέτη, χωρίς σενάριο, μόνο αυτοσχεδιασμό και όπου μας βγάλει.

Πριν τέσσερις μέρες έκλεισα έναν χρόνο στο blog Anarrima, ως Artanis, όπου συμπεριφέρομαι ακριβώς όπως στην πραγματική ζωή. Ασταθής, ασυνεπής, χωρίς θέμα, ό,τι πιάσει το μάτι και το αυτί, ντροπαλή, σκέφτομαι τρεις φορές τι θα γράψω, μην τυχόν και με πιάσουν μαλάκα (έτσι και όταν μιλάω), αλλά όταν θα πω την κοτσάνα μου, είναι Η σούπερ κοτσάνα, βαριέμαι εύκολα, οπότε αλλάζω συνέχεια το σπίτι μου, τo ίδιο και το blog -ανάλογα με τα κέφια της εποχής-, ανοίγομαι πολύ πολύ δύσκολα, αλλά -από άμυνα- μπορώ να μιλήσω για τα πάντα, με τρελαίνουν τα χρώματα, ζηλεύω ό,τι δεν είμαι και με κάνει τρελά περήφανη κάποιος άγνωστος που πετυχαίνει κάτι και ο κόσμος του είναι ένα ουράνιο τόξο από την χαρά του.
Δεν γουστάρω την λύπη, θέλω να την πάρω όλη στους ώμους μου και να την πετάξω στην άβυσσο, για να μην την νιώθει κανείς, κανείς, κανείς.
Πιστεύω ότι ο κόσμος μπορεί να αλλάξει και κανείς κερατάς δεν θα μου πει το αντίθετο.
Είμαι τόσο σκληρή και απότομη, που όταν δεν καταφέρνω να το κρύψω, οι φίλοι μου με φωνάζουν "bitch", και αμέσως, γυρνάω και δαγκώνω τον εαυτό μου για να σταματήσω να δαγκώνω τους άλλους.
Αυτή είναι η Artanis. Και πολλά άλλα.

Πέρσι, τέτοιο καιρό, ήμουν στην φάση που ξεπερνούσα την κατάθλιψη, την απογοήτευση, την απελπισία, έχτιζα από την αρχή την ζωή μου, που σε κάποιο κρίσιμο σταυροδρόμι πήρα την λάθος απόφαση και κατέληξε σε Βατερλώ, πέρσι, τέτοιο καιρό, είχα δεν είχα κάποιους μήνες που άρχιζα πάλι από την αρχή, βήμα βήμα, ανάσα την ανάσα, και μαλάκωνα και ένιωθα και μπορούσα να πω τι ένιωθα και πέρσι τέτοιο καιρό άρχισα να σας γνωρίζω. Και δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο με βοηθήσατε να πάρω μπρος, να χώσω γκάζια και να πω στον εαυτό μου ότι "τελικά, δεν χάθηκαν όλα...".

Ήταν και είναι τιμή μου που σας γνώρισα και σας μαθαίνω.
Ήταν και είναι τιμή μου να είμαι σε μία κοινωνία από μπλόγκερς
και ταυτόχρονα, να είμαι μόνη μου, στον δικό μου χώρο.

Μωρό μου, σ' ευχαριστώ που με σήκωσες από την τηλεόραση εκείνην την μέρα.
Σ' αγαπάω...


UPDATE
Ο φίλτατος κ.Π πέρασε για τις ευχές του
και μας έφερε για δώρο δύο πιγκουίνους!
(Μόνο που ξέχασε τα εισιτήρια για την κρουαζιέρα!!!)


 
Από την Artanis στις 3:32 π.μ. |


49 Comments:


Σ' ευχαριστω που εισαι εδω. Εσυ και το μωρο σου ;-)

Νασαι καλα, να συνεχισουμε μαζι ολο αυτο το - χωρις σκηνοθετη - θεατρο, οπως το ονομαζεις.

 

Blogger Lion, 28/3/07 9:49 π.μ.



Α, γι' αυτό τα φρεσκαρισματάκια και τα σεμεδάκια και τα βαζάκια με τα λελουδικά! Γενέθλια ε; Χρόνια πολλάααααααααα. (Κανα βαζάκιμε γλυκό έχετε; Ένα φοντάν έστω;)
ΥΓ. Τώρα περί του αυτοχαρακτηρισμού / αυτοπαρουσίασής σου, να μη σχολιάσω ε; Εγώ μια φορά αρετές τα θεωρώ όλα αυτά :))))

 

Blogger Λίτσα, 28/3/07 11:34 π.μ.



Χρόνια πολλά, πολυγραφότατη και πολυδιαβασμένη

 

Blogger 114ΛΕΞΕΙΣ, 28/3/07 11:52 π.μ.



Δική μας η τιμή που σας γνωρίσαμε αμφότερους!

Υ.Γ: Τι έπαιζε η τηλεόραση εκείνη τη μέρα?

 

Blogger Dormammu, 28/3/07 12:14 μ.μ.



Σμουτς γλυκιά μου!
Πότε θα τα ξαναπούμε από κοντά;
Χάρμα το νέο σου φουστανάκι!
Σ΄ αγαπώ, το ξέρεις;

 

Blogger An-Lu, 28/3/07 1:07 μ.μ.



Dralion, ξέρεις πόσο καιρό σε διάβαζα πριν σου γράψω σχόλιο;
Ντρεπόμουν να μπω και να γράψω για τόσο εμπεριστατωμένα κείμενα και στις εξαιρετικές συζητήσεις στα σχόλιά σου, αλλά κάποια στιγμή ξεντράπηκα και τώρα χαίρομαι πάρα πολύ!
Να είμαστε όλοι καλά και γεροί και το έργο θα συνεχίσει για καιρό.
Το μωρό μου και εγώ σ' ευχαριστούμε πίσω για τους ίδιους λόγους και ελπίζουμε να τα πούμε σύντομα από κοντά.
Απαραίτητη προϋπόθεση, να είναι μαζί σου ο Skipper, αλλιώς ξέχνα το!
:-D

λιτσάάάκι μου, το χρειαζούμουνα το βαψιματάκι, γιατί δεν άντεχα άλλο το ασπρο-κόκκινο, μου βάραγε στα νεύρα!!!
Και φοντανάκι και λικεράκι έχουμε, τι σκατά νοικοκυρές είμαστε, χρυσή μου;;; (Ξέρ'ς εσύ...)
Τώρα, ότι θεωρείς αρετές τα του αυτοχαρακτηρισμού μου, ξέρεις τι σημαίνει αυτό για σένα, ε;
Σου έχω πει: ΜΗΝ ΕΚΤΙΘΕΣΑΙ ΕΤΣΙ!
:-D

padrazo, καλώς ήρθες στο μπάχαλό μου! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ, οι ευχές σου είναι πολύ σημαντικές, γιατί για το "πολυδιαβασμένη" πρέπει να υπάρξει πρώτα το "πολυγραφότατη" και με την συχνότητα που ποστάρω, δεεεεν το έχω καλύψει ακόμα αυτό το πεδίο!!!
:-D

Δαίμονα του σκότους, τρομερέ dormammu, σας υποκλίνομαι πίσω και σας προκαλώ να γράφετε πιο συχνά, γιατί κοντεύετε να ξεπεράσετε τον αγαπητόν Μικάκιον σε συχνότητα και ολισθαίνω και εγώ μαζί σας!!!

Υ.Γ. Που να θυμάμαι, παιδί μου, τι έπαιζε η τηλεόραση εκείνην την μέρα;
:-pppppp

στρασογοργόνα μου, με τα λούσα σου τα υπέροχα, μου έλειψες, μωρέέέ!!!!
Φχαριστώ, το φουστανάκι μου το παίδευα καιρό, το δοκίμαζα από δω, το δοκίμαζα από 'κει, το φάρδυνα και λίγο, ελπίζω μόνο να μπαίνει και στους browser των υπολοίπων και να μην "κρασάρει"...
Με έλιωσες, Αναλούκα μου, το ξέρεις;
Και εγώ!

Υ.Γ. Θα τηλεφωνηθούμε...

 

Blogger Artanis, 28/3/07 1:53 μ.μ.



Γράφεις:

"Δεν γουστάρω την λύπη, θέλω να την πάρω όλη στους ώμους μου και να την πετάξω στην άβυσσο, για να μην την νιώθει κανείς, κανείς, κανείς.
Πιστεύω ότι ο κόσμος μπορεί να αλλάξει και κανείς κερατάς δεν θα μου πει το αντίθετο."


Μπράβο Artanis!
Αυτό θα πρέπει να είναι η κεντρική ιδέα στο blog σου.

Άλλωστε, η ομορφιά θα σώσει τον κόσμο, όπως έγραψε κι ο Ντοστογιέφσκι.

 

Blogger Finteias, 28/3/07 4:10 μ.μ.



Πάει, τη χάλασα...

Τρέμε, μπλογκόσφαιρα! Το τέλος σου πλησιάζει...

Καλή μου, θες να αλλάξουμε τον κόσμο μαζί; Εσύ θα βάψεις το μισό λιλά κι εγώ τον άλλο μισό πορτοκαλί...

 

Blogger cyrus, 28/3/07 4:17 μ.μ.



Υ.Γ.: Κι εγώ...

 

Blogger cyrus, 28/3/07 8:35 μ.μ.



φιντεία, σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί να είναι η κεντρική ιδέα του μπλογκ, αυτό που λες...
Το μπλογκ, είναι ένα απλό μέσο, δεν είναι η καθημερινότητα...
Αλλά, όσο παλεύουμε κάποια πράγματα -πρώτα στον ίδιο μας τον εαυτό- μπορεί να υπάρξει κάποια ελπίδα.
Ο Ντοστογιέφσκι τα λέει πολύ όμορφα...

 

Blogger Artanis, 28/3/07 9:10 μ.μ.



Γιατί, ρε cyrus, τι έκανα πάλιιιιι;;;;;;
:-(

Αφού βάψουμε τον κόσμο όλο, μετά θα πάρουμε τα πινέλα και θα βάλουμε και άλλα χρώματα και μετά θα βάλουμε και άλλα και μετά θα τους φωνάξουμε όλους και βάλουν και εκείνοι χρώματα και θα φτιάξουμε ένα πελώώώώώώώριο ουράνιο τόξο!
Να!
ΝΙΙΙ!

Υ.Γ.: ////
(Το υστερόγραφο, που ακολούθουσε το παρών μήνυμα, αυτοκαταστράφηκε ως ακατάλληλον...)
:-D

 

Blogger Artanis, 28/3/07 9:14 μ.μ.



Ά ψ ο γ ο ! Με γεια το νέο φουστανάκι σου. Βαριέσαι κι εσύ εύκολα ε?
Μπράβο, Cyrus! Χωρίς εσάς τους δυο, πολλά θα 'ταν διαφορετικά στην μπλογκόσφαιρα! ;)

 

Anonymous Ανώνυμος, 28/3/07 10:13 μ.μ.



Χρόνια καλά μικρή μου bitch :-*

 

Anonymous Ανώνυμος, 29/3/07 6:06 π.μ.



Κοντά πέφτουν τα "γενέθλιά" μας ;)
Να τα κατοστήσεις!

 

Blogger Χαρτοπόντικας, 29/3/07 8:51 π.μ.



Καταπλητκικό ποστ..! Πολύ τρυφερό και αληθινο.. Χρόνια πολλά, Αρτάνις! Ωραίο και το καινούριο λουκ!!

 

Blogger Mauve_All, 29/3/07 10:17 π.μ.



Standing ovation λέμε: κλαπ κλαπ κλαπ κλαπ κλαπ

Από τις καλύτερες αναδρομές που έχω διαβάσει. Πλησιάζουν και τα δικά μου γενέθλια, να δω τι θα σκαρφιστώ να γράψω για να σε ξεπεράσω!

Και ειδικά αυτό "Πιστεύω ότι ο κόσμος μπορεί να αλλάξει και κανείς κερατάς δεν θα μου πει το αντίθετο." δεν φαντάζεσαι πόσο βαθειά με βρήκε.

Την καλημέρα μου - και πάντα τέτοια!

 

Anonymous Ανώνυμος, 29/3/07 11:22 π.μ.



κάποιοι γεροντάδες μας συμβούλευσαν να μη τριγυρνάμε δεξια και αριστερά δίνοντας το ΙΡ διότι υπάρχουν υποχθόνιοι που συνεχίζουν να μας αναζητούν προς εκπολιτισμό.
Όμως σε σας μικρή μας καθαρίστρια θα κάνουμε εξαίρεση να σας επιδώσουμε ευχέλαια και αγιασμούς προς μακροημέρευση και αγωνιστικούς χαιρετισμούς αχταρμά.

+nopasaran+

 

Blogger funEL, 29/3/07 1:57 μ.μ.



Ρε σεις είστε πολύ ωραιοι και οι δυο. Τις ντροπες που περιγραφεις για τον dralion κολησε τες και σε μενα για σας. Ξέρεις τι όμορφα που γραφει η τρυφεράδα σου στην οθόνη; Με συγκίνησες γαμώτο.

 

Blogger speira, 29/3/07 2:31 μ.μ.



Άντε μπήκα πάλι στα αίματα να αλλάξω τεμπλέτι!

 

Blogger An-Lu, 29/3/07 2:59 μ.μ.



Άντε, σειρά έχει το bitch party ;)(με τσηζ και να κέηκ)

 

Blogger ou ming, 29/3/07 3:16 μ.μ.



Καλή συνέχεια :)

 

Blogger Περαστικός, 29/3/07 4:08 μ.μ.



Ε όχι και κερατάς! Δεν το δέχομαι! Μη χεστούμε εδώ μέσα ...

 

Anonymous Ανώνυμος, 29/3/07 6:43 μ.μ.



MMMMMMOYTΣ!

(Kαι κανείς κερατάς!)

Aφού στην επέτειο του Gravity έβαλα πιγκουίνια, δεν μπορούσα παρά να κάνω το ίδιο και τώρα. Mόνο που η φωτογραφία που μου άρεσε περισσότερο δεν είχε λινκ, οπότε κάνε τον κόπο να την κατεβάσεις από εδώ.

 

Blogger Π, 29/3/07 10:13 μ.μ.



renata, φουστανάκια αλλάξαμε, σε κανά spa, γιατί δεν έχουμε πάει ακόμα οι βλαμμένες, μπας και δούμε άσπρη μέρα; Ε;;;;
Αχ, να είχα λεφτά, να σας έπαιρνα όλες σούμπιτες για μασάζια και πισίνες και να δεις για πότε θα γινόμασταν άλλοι άνθρωποι!

Τάκη μου, πολύτιμέ μου, χρόνια μας καλά!!!!
Σε ξέρω εσένα, δεν πρόκειται να κάνεις γενέθλια στο μπλογκ σου για αυτό σου τα λέω από τώρα...
Ή θα μου κάνεις έκπληξη;
;-)

χαρτοπόντικα, καλώς ήρθες και να τα εκατοστήσουμε και να τα χιλιάσουμε!
Πολλοί έχουμε γενέθλια τέτοια εποχή...
Αλήθεια, τι να έγινε πέρσι μεταξύ Φλεβάρη και Απρίλη και μπήκαμε τόσοι πολλοί;;;

 

Blogger Artanis, 29/3/07 10:24 μ.μ.



mauve all ήξερα ότι θα ΕΣΕΝΑ θα σου άρεσε ΑΥΤΟ το λουκ!
;-D
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
Πότες θα κάνουμε εκείνο που λέγαμε;;;
Εκείνο που μου είχες τάξει;
Πληηηηηζ!

μπαμπάκιε, σας υποκλίνομαι και σας τονίζω ότι:
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙΣ!!!!
:-PPPPPP
Πάντως, τελευταίως, με απασχολεί ο τρόπος: Τι πρέπει να γίνει πρώτα;
Να αλλάξουμε τον κόσμο και να αφήσουμε τους κερατάδες να χτυπιούνται μόνοι τους ή να αλλάξουμε τους κερατάδες και μέσα από αυτό θα αλλάξει και ο κόσμος;
Δεν ξεύρω...
Μέχρι τότε, φέρε κανά σπαθί να παίξουμε και δώσε τα φιλιά μου στην καλή σου, που τόσο τρελά συμπάθησα. (Και φυσικά, για αυτό σου μιλάω ακόμα, έτσι;)

ιππότες μου, η καθαρίστριά σας σάς γυρνά τα ευχέλαια και τους αγιασμούς πίσω στα μούτρα σας, για να σας προστατεύουν από τους υποχθόνιους, που και να σας βρουν, σιγά μην σας εκπολιτίσουν!
+ηγοργοναεφερετοmrforteοποτεnoproblemo+

 

Blogger Artanis, 29/3/07 10:40 μ.μ.



Eυχομαι το μπλόγκ σου να ευημερεί όσο καιρό σου δίνει χαρά.
Για να δίνει και σε μας!

 

Blogger ralou, 29/3/07 10:49 μ.μ.



speira, δεν γίνεται να σοβαρολογείς!
Μα τον Τουτάτη, δεν το φανταζόμουν!
Συγγνώμη...
Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ, με συγκίνησαν πολύ τα λόγια σου. Ειδικά, αυτό με την τρυφεράδα, κάτι μου έκανε...

Analuka, μιλάμε ότι ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ!!!!
Πότε να σε προλάβουμε, παιδί μου;;;
Το είδα...
ΛΑΓΟΥΔΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!
ΟΥΙΙΙΙΙΙΙΙ! ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!
Στα εγκαίνια θέλω να κόψω την κορδέλα, πληζ!

ou ming, ΕΓΡΑΨΕΣ!
Τα είπες όλα σε 5 λέξεις, χαρά μου, με έστειλες! Θα μαζευτούμε όλες οι bitch στην beach και θα κάψουμε τον Πελεκούδη;
:-)

 

Blogger Artanis, 29/3/07 10:50 μ.μ.



Μα τι απαιτητικό ζεύγος! Μία η Elinor Wylie, μία το δικό μας, χεχε!
ΟΚ, δεσμεύομαι ως Κυριακή βράδυ για το δικό μας, γιατί αν δε δεσμευτώ δημόσια, θα με πιάσουν πάλι τα αναβλητικά μου..)))

 

Blogger Mauve_All, 29/3/07 11:30 μ.μ.



Αχά, δεν άργησα ελπίζω για τη γιορτή!

 

Blogger George Sou, 30/3/07 12:03 π.μ.



περστικέ, η ευχή σου μετράει πολύ!
Σ' ευχαριστώ!

Κωστή μου, το αρχικό κείμενο έγραφε "και κανείς π*ύστης δεν θα μου πει", αλλά είπα να γίνω λίγο πιο ευγενική και με λογόκρινα...
Μήπως έπρεπε να το αφήσω;;;
:-)))

Φίλτατε Π, το δώρο σου μπήκε στο κυρίως πιάτο και -όπως ήδη ξέρεις- ο καναπές αυτής της γιάφκας είναι πάντοτε λέφτερος, σε περίπτωση που βγάλεις νοκ-άουτ τον ξενιστή σου!

 

Blogger Artanis, 30/3/07 12:17 π.μ.



ralouka, καλώς όρισες!
Γλυκιά μου, για να ευημερεί πρέπει να γράφω και για να γράφω πρέπει να μην αναβάλω τα πάντα και για να μην αναβάλω, άσε να μην συνεχίσω, γιατί χρονιάρικο ποστ είναι αυτό, μην αρχίσουμε την ψυχανάλυση...
Να είμαστε καλά και να περνάμε καλά όλοι μας και μόνο χαρές να πέρνουμε από δω μέσα!
Σε ευχαριστω!

mauve all, θα αναμείνω εις το μπλογκ μου και όποτε μπορείς, ρε συ, δεν σε πιέζω, αλίμονο, αλλά για γράφε, γιατί άντε!
Χι χι! Γουστάρω...

g help me, δεν θα τελείωνε η γιορτή αν δεν θα εμφανιζόσουν!
Πέρνα για φοντανάκια και λικεράκι, με τα χεράκια μου τα έφτιαξα!
(Αφού δεν πρόκειται ΠΟΤΕ να γίνει αυτό, ας το δω -τουλάχιστον- γραμμένο...)
:-D

 

Blogger Artanis, 30/3/07 12:25 π.μ.



Εννοώ ότι δεν πρόκειται να φτιάξω ποτέ στη ζωή μου φοντάν και λικέρ, ε;

 

Blogger Artanis, 30/3/07 12:26 π.μ.



Mauve All, ζητώ δέσμευση και για την Έλινορ, αλλιώς θα διαμαρτυρηθώ εντόνως!

 

Blogger cyrus, 30/3/07 1:22 π.μ.



... π*ύστης; ... Δεν βαρύνεσθε αγαπητή, καλή διάθεση να υπάρχει ...

 

Anonymous Ανώνυμος, 30/3/07 6:23 π.μ.



Καλημερες,
Δεν χρειάζεται συγγνώμη Artanis μου. Θα την βρώ την άνεση σιγα-σιγα, που θα μου παει.

 

Blogger speira, 30/3/07 9:58 π.μ.



Κι εμένα η καλή μου με βάζει και σου μιλάω, μη νομίζεις τίποτα άλλο δηλαδή και πάρουν τα μυαλά σου αέρα, χοχοχο.

Άλλωστε, καλός σύζυγος είναι αυτός που ακούει την γυναίκα του... ;^p

 

Anonymous Ανώνυμος, 30/3/07 10:12 π.μ.



Χαίρομαι που αυτή η προτροπή είχε καλό αποτέλεσμα! Πρώτα από όλα για σένα!
Είναι όμορφο να έχεις άλλον έναν τρόπο εκφρασης.
Α!! Μου αρέσουν πολύ αυτές οι ανανεώσεις!

 

Blogger Debby, 30/3/07 10:42 π.μ.



cyrus!!!
Άσε την mauve all ήσυχη!!!
Κοίτα τον Μπαμπάκη τι καλό παιδί που είναι!

Κώστα, ξέρεις πολύ καλά, ότι άμα να βρίσουμε, την βρίσκουμε την διάθεση!

raffinata, :-D και :-x!!!

 

Blogger Artanis, 30/3/07 1:55 μ.μ.



speira, ποια άνεση, παιδί μου!
Απλώς, ρίχνεις το πρώτο πράγμα που σκέφτεσαι και thats it!
Έλα να παίξουμε!
Καλημέρες σου πολλές!

Μαπμπάκη, άμα φταίει η καλή σου, τότε δεν μπορώ να παρά να ακολουθήσω, όχι μην νομίζεις, δηλαδίς!
Να σου πω;
Να σε προσλάβω να κάνεις ιδιαίτερα στον καλό μου;
Γιατί μου παρενοχλεί την mauve all...

debby, χαίρομαι και εγώ πάρα πολύ που μπήκα εδώ!
Και χαίρομαι που σε γνωρίσαμε!
Και χαίρομαι που σου αρέσει το καινούριο μου φουστάνι!
(Χαζό παιδί, χαρά γεμάτο...)

 

Blogger Artanis, 30/3/07 2:01 μ.μ.



Καλή μου artanis!!!
Εύχομαι το μπλογκ σου να σου χαρίζει μόνο όμορφες στιγμές!!!

Είσαι από τα πιο γλυκά άτομα που γνώρισα εδώ μέσα και πολύ χαίρομαι γι' αυτό!!!

 

Blogger cindaki, 30/3/07 7:11 μ.μ.



Χαχαχα, Artnais, merci! Άντε, Cyrus, υπολογίζω Κυριακή επίσης, αν λύσω δηλαδή το "mar and mould" μεταξύ άλλων..
Cheers

 

Blogger Mauve_All, 31/3/07 1:02 π.μ.



Συνέχισε και για δυό και για τρία και για many happy returns !

 

Blogger Takis Alevantis, 31/3/07 10:00 π.μ.



Γλυκιά μου Artanis:

Όπως έγραφα και στα links που είχα στο blog μου (μέχρι τη μετάβαση στον New Blogger), σε παρακολουθώ με ενδιαφέρον από τα πρώτα σου βήματα.

Τολμώ να πω πως η εξέλιξή σου ήταν το λίγότερο ...εντυπωσιακή (λογοτεχνικά, καλλιτεχνικά και "σκέτο" τεχνικά).

Υποθέτω πως του χρόνου θα μας έχεις πάρει τα σώβρακα - με το συμπάθειο.

Πολλά φιλιά και να τα ...κατοστήσεις!

 

Blogger mickey, 31/3/07 1:29 μ.μ.



HEY BABY!!!!

NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!

Λοιπόν, αρχιμαζορέττα μου, σου εύχομαι όποιος μπαίνει στο μπλογκ σου να παθαίνει έτσι ένα κάτι τις, να μη μπορεί να κάτσει ήσυχος, μια... μυρμηρίαση ακόμη και σε φάση που γύρω-γύρω του είναι οι συνάδελφοι στο γραφείο π.χ.!

Σά(τ)υρους, έχεις καλές ιδέες καμμιά φορά. Κοίτα μόνο να είναι η αρτάνις δίπλα, να σου βγαίνουν σε καλό παιδί μου...

:)))))))))))))

+βλογοευχήθησων+

 

Blogger Aphrodite, 1/4/07 4:59 π.μ.



sofi, σε ευχαριστώ πάρα πολύ και εγώ χαίρομαι που σε γνώρισα!!!

mauve all, που πήγες και έμπλεξες, παιδί μου;

Takis Alevantis, σε ευχαριστώ πολύ! Μακάρι να αντέξουμε τόσο!

Μικάκιε, υπερβάλλεις!
Κάτσε να δούμε αν θα είμαστε εδώ του χρόνου και θα σκεφτώ τι θα σας πάρω.
Μέχρι τότε έχουμε καιρό!
:-D

Άφρο, baby, το δωράκι σου είναι μία από τις αγαπημένες μου σκηνές στο σινεμά!!!
ΝΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!
Φιλούνες!

 

Blogger Artanis, 1/4/07 9:07 μ.μ.



Χρόνια Πολλά, Ευτυχισμένα, Χαρούμενα και Μπλογκερένια!
:-))

..το κεράκι ποιος τό'σβησε..?
..τουρτα εφτιάξαμαν..?

 

Blogger Rodia, 6/4/07 3:23 π.μ.



..και.. μεγειά τη λιλά τουαλετίτσα!:-))

 

Blogger Rodia, 6/4/07 3:24 π.μ.



Μαμοροδούλα μου, φχαριστώώώ!
Τούρτα δεν φτιάξαμαν, επιφυλασσόμεθα για του χρόνου!

(Στροφή με την λιλά τουαλέτα, χαμηλωμένο βλέμμα, κόκκινα μάγουλα)
'στω!

 

Blogger Artanis, 6/4/07 4:14 μ.μ.