10.2.07
Η μαρμάγκα και η Νόρα...


Και εκεί που σκεφτόμουν, τι σκατά ποστ να βάλω σήμερις, με παίρνει τηλέφωνο ο Κώστας και μου λέει:

-Μωρή, τα βίδεά σου δεν είναι αβέιλαμπολ.
-Μπαρδόν;
-Μπες, να δεις.
-Μου τα έφαγε η μαύρη η μαρμάγκα!!!
-Ναι, του κλόπυράιτ.
-Τι να κάνω τώρα;
-Βάλε, "this post is no longer available". (Γελάει)
-Ναι και από κάτω "this post πήγε άπατο...". (Εγώ δεν γελάω καθόλου)
-Σκάσε και άνοιξε το μέιλ σου.

Και μου στέλνει μία ψυχανώμαλη γάτα να παίζει πιάνο...
Έλεος...


 
Από την Artanis στις 3:54 μ.μ. |


21 Comments:


Εκεί που περίμενα τον Rowlf να παίζει με χέρια και αφτιά (αλλά ok αυτός είναι ο Rowlf) βλέπω τη Nora και προσπαθώ να καταλάβω τι λάθος έχω κάνει τόσα χρόνια και καμία γάτα μου δεν έδειξε τέτοια κλίση. Η έλλειψη κάμερας φταίει; Η τροφή; Το ότι το δικό μου κάθισμα δεν είναι δερμάτινο; Απ’ την άλλη αναρωτιέμαι μήπως η Nora είναι στειρωμένη.. ;)

 

Blogger selana, 11/2/07 8:13 μ.μ.



Εκπληκτικό!

 

Blogger Περαστικός, 12/2/07 12:00 μ.μ.



Οι δικές μουθ οι άχρηστες είναι άμουσες - μόνο να τρώνε ξέρουν και να σκαρφαλώνουν στα κεραμίδια (και είναι ΚΑΙ παράφωνες...)

 

Blogger Λίτσα, 12/2/07 12:22 μ.μ.



selana, καλώς ήρθες!
Ο Rowlf θα παίξει στο μέλλον...
Νομίζω ότι το σκαμνί φταίει...
;-)

περαστκέ, που χάθηκες, παιδί μου; Σε έφαγε η δουλειά πάλι;
Ναι, η άτιμη. Είναι εκπληκτική!

λίτσα, μάζεψε τις γάτες σου να τις στείλουμε στην κυρά της Νόρας. Να δεις για πότε θα στρώσουν!
:-)

 

Blogger Artanis, 12/2/07 2:03 μ.μ.



Δηλώ μετά λόγου γνώσεως πως το ηχητικόν αποτέλεσμα είναι ανώτερον πολλών "συγχρόνων" συνθέσεων...

 

Blogger cyrus, 12/2/07 2:15 μ.μ.



Unplayable!!!!
LOL LOL LOL!!!

Λοιπόν, με συνοπτικάς διαδικασίας (μα τι γίνεται, με το που βλέπω Σάυρους με πιάνει το αρχαϊκόν!), 14.02.07 μη και ξεκινήσετε το βραδυνό σας δεν-ξερω-κι-εγω-τι αγιοβαλεντινιάτικο αλλού, ξέρετε....

Erotica Part-2(za) και λεπτομέρειες εδώ!!!

Μη και λείψετε!
:)))

 

Blogger Aphrodite, 13/2/07 2:41 π.μ.



Δεν υπάρχει έλεος για κολασμένους μουσικούς σαν την αφεντιά σας!

 

Blogger An-Lu, 13/2/07 12:03 μ.μ.



Άν ήταν μπορετό, θα σου 'στελνα νιαούρισμα μελωδικό!

Τέχνη όλων των πλασμάτων λοιπόν!
Και να σου πω, κάλλιο γάτα στο πιάνο, παρά αγριάνθρωπος σε σκυλάδικο!

Φιλί μεσημβρινό!

 

Blogger Καπετάνισσα, 13/2/07 3:31 μ.μ.



υπέροχο!!!

 

Blogger Sigmataf, 13/2/07 7:07 μ.μ.



cyrus, γιατί -άραγες- έχω την ίδια εντύπωση;

Άφρο, για το γατί, όντως, ανπλέιαμπολ. Για το άλλο, ξέρ'ς εσύ.
Εμείς δεν θα μπορέσουμε να πάμε, αλλά θα πάνε άλλοι...

γοργόνα, μην μιλάς καθόλου! Το καζάνι σου στην κόλαση είναι σε καλύτερη θέση από το δικό μου!
:-ppp

καπετάνισσα, άστο...
Μεγάλη κουβέντα είπες!
Το νιαούρσμά σου έφτασε, και σου στέλνω φιλιά και καλημέρες!!!

Γεια σου, sigmataf!
Χαίρομαι που σου άρεσε!

 

Blogger Artanis, 14/2/07 1:21 μ.μ.



Πήγαν άλλοι και πέρασαν καταπληκτικά
και γέλασαν και χάρηκαν που γνώρισαν τη θεά
και όλο το βράδυ στο μακρύ ταξίδι του γυρισμού ήταν μες στη τρελή χαρά!

(Διακρίνω ρίμα; Μήπως να γίνω ποιήτρια;;;)

Τι να κάνω η έρμη που δεν έχω ADSL και βλέπω σχόλια αλλά δεν ξέρω που αναφέρονται και σκάω εγώ τώρα;

 

Blogger cindaki, 16/2/07 12:04 π.μ.



Και μετά λένε ότι δεν υπάρχει μετεμψύχωση!!!!!
..ο Μότσαρτ ο ίδιος σε συσκευασία γάτας λέμε..

:-))) απίθανο το ζωντανό!

 

Blogger Rodia, 16/2/07 4:49 μ.μ.



sofi, είσαι ένα κρυμμένο ταλέντο που περιμένει την κατάλληλη στιγμή για να αναγνωρισθεί!
(Καλά πάω;;;; Θες να γράψω και άλλα;;;)
:-)

Για να δες το βιντεάκι πάτα πρώτα το κουμπί Pause και άσε να φορτώσει το video. Μετά πάτα το Play για να παίξει χωρίς διακοπές. (Αυτή η συμβούλη είναι copy-paste από το blog του Nylon, να ΄ναι καλά το παιδί, εμένα με είχε σώσει, τότε στην προ-dsl εποχή, άραγε πως ζούσαμε τότες;;;;;;;; Σε σκύλιασα από την ζήλια σου, ε;)
Χαίρομαι που πέρασαν ωραία τα παιδιά!

Τάγμα μου, ωωωωωωωωωω!
Αποκάλυψη!
Τα τεριρέμ εκάναν πάρτι στο ταβάνι, σας λέω!
Και μάλιστα, μας είπαν ότι θέλουν να μάθουμε πως να κάνουμε capture την σελίδα για να την κάνουμε ποστ, λέει...
Που θα μας πάει...θα το μάθουμε και αυτό...

ροδιά, ο Μότσαρτ με μουστάκια και ουρά!!!!
Λοοοοολ!!!!

 

Blogger Artanis, 16/2/07 8:14 μ.μ.



κ. Αρτάνις , παρ όλο που έχουμε μπιχλιάσει από τη βρώμα χωρίς καθαρίστρια σας δίδουμε την ιερά σελίδα.
Aυτή είναι η σελίς.
http://i13.tinypic.com/2vvmn3r.jpg


Μια που λέγατε για ρατσιστές ... "εγώ δεν είμαι ρατσιστής οι αυτοί είναι αλβανοί πάρτε και αυτό:

http://www.youtube.com/watch?v=F3gLnvEwwB0&mode=related&search=

(όχι ότι οι άλλοι είναι καλύτεροι... αλλά αν ψάξετε θα δειτε έναν άνευ προηγουμένου youtubo-πολέμου μεταξύ ελλήνων αλβανών τουρκων βουλγάρων σκοπιανών... από όλους τους εθνικιστές όλων των πλευρών. Είναι μια ωραία μελέτη στο που οδηγεί εδώ -είναι τα πρώτα ανώδυνα στάδια- ο εθνικισμός.
ενάντια στη κακή νέα ταξη και τη παγκοσμιοποίηση με όπλο τη θεοκρατία το μίσος και το μεσαίωνα)

ΕΜΠΡΟΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ...

+ΚΑΛΑΚΡΑΣΑ+

 

Blogger funEL, 16/2/07 8:39 μ.μ.



ιππότες μου, σας παραμέλησα, το ξέρω, αλλά θα επανορθώσω.
Το φωτογραφίδιον ήταν εξ ουρανού και η καθαρίστριά σας σάς ευχαριστεί που το πιάσατε στον αέρα για χάρη της.

Δεν με λέτε; Δεν θέτε να κοιμηθώ σήμερα;
Το είδα το βίδεον και είδα και άλλα και η τρίχα έχει πάει μέχρι το ταβάνι και χορεύει τσάμικο από την ανατριχίλα!
Αφήστε που έμαθα και ένα περιστατικό ρατσισμού -και μάλιστα σε επαγγελματικό χώρο, που τους πληρώνουμε και με τους φόρους μας, τα φασισταριά- και έχω γίνει τούρμπο από τα νεύρα!

ΤΑ ΧΑΠΙΑ ΜΟΥ!!!!
ΑΛΛΙΩΣ ΞΕΜΠΙΧΛΙΑΣΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ!!!!

 

Blogger Artanis, 16/2/07 10:34 μ.μ.



...Ήρθαν τα χάπια σου!!!!!
Τώρα τρέχα γράψε τα 5 που σου ζήτησε ο JAGO!!!!!

 

Blogger An-Lu, 17/2/07 10:14 π.μ.



Έλα αγαπητή μου Αναρρίμα, σου 'κανα πάσα. Γράψε 5 πράγματα για σέναααα.
Σματς.

 

Blogger JustAnotherGoneOff, 17/2/07 6:21 μ.μ.



Κούκλα μου, σου έχω κι εγώ πρόσκληση απ΄την Παρασκευή! ;) Είχα αφήσει κι ένα σχόλιο, αλλά το 'φαγε η μαρμάγκα μάλλον! ;)

 

Blogger Σταυρούλα, 18/2/07 4:35 μ.μ.



γοργόνα, φχαριστώ για τν ειδοποίηση!!! Και για τα χάπια...
:-)

Jago, πολύ ωραία η ιδέα που έβαλες στο δικό σου και ευχαριστώ για την πρόσκληση!

renata, το είδα το Σάββατο το πρωί, αλλά δεν πρόλαβα ακόμη. Θα το ετοιμάσω σε λίγο, γλυκιά μου. Σε ευχαριστώ!

 

Blogger Artanis, 19/2/07 1:22 π.μ.



χαχα!!Τρομερό το γατίδιο! :))

Γειά σου ρ' Αrtanis!

xxx

 

Blogger exilio, 28/2/07 10:31 π.μ.



Μα, η άτιμη, σε κάνει και την ζηλεύεις....
Όχι, εγώ, προβατίνα μου, το φιλαράκι μου ο Κώστας είναι τρομερός!

 

Blogger Artanis, 28/2/07 6:52 μ.μ.