27.12.06
Ψάχνοντας τον τίτλο...


Τι να 'ναι τούτο, τι να 'ναι τούτο...

Λοιπόν, αυτό το κόκκινο που βλέπετε από πάνω είναι μία ζωγραφική δια χειρός Αρτάνις σε μία κρίση σπαρίλας, νύστας, και πειραματισμού.

Θα μπορούσε να πει κανείς ότι υπάρχουν επιρροές από την τέχνη της μαμοΡοδιάς, αλλά με μία εσάνς από σύννεφα και ολίγον στρας.

Μου αρέσει το κόκκινο χρώμα, το ανακάτεψα με πολλά άλλα και βγήκε...αυτό, βάζοντας τα χρώματα και "τραβώντας" τα.
Μην με ρωτήσετε τι είναι το "τράβηγμα", κατά λάθος το έκανα...

Επειδή, λοιπόν, είναι ένα "κατά λάθος" έργο, και επειδή δεν μπορώ να προσδιορίσω τι είναι, ΒΟΗΘΕΙΑ!

Τι να θέλει να πει η ζωγράφα;

Σημ.: Τούτο το κόκκινο πράγμα το έφτιαξα με το ArtRage.



UPDATE

Οι, μέχρι τώρα, νονοί του έργου είπαν:

Ημίαιμος-Imiaimos:
(Στα αγγλικά) "Foreplay"
και
(στα ελληνικά) "Λίγο πριν γίνει βαθύ κόκκινο"

g help me:
"Green fields..."

yannis h:
"Πρόταση για τα νέα ρούχα του Άι Βασίλη"

Μαύρος Γάτος:
"Τα χρώματα της Θάλασσας, η Θάλασσα των χρωμάτων"

Χνούδι:
"Ο ουρανός της σήμερα"

Διαστημικό Καρότο:
"Ψαρεύοντας στις Παχύρρευστες Ημιθάλλασες του Ζεθ"

raffinata:
"Προβατάκια στο ηλιοβασίλεμα,
μέσα από θαμπό γυαλί ή δακρυσμένα μάτια "

heliotypon:
1) Γιορτινή κάρτα
2) Μπάλες δέντρου, πυκνά τοποθετημένες
και φωτογραφία φλουταρισμένη
3) Gift wrap paper

cyrusgeo:
"Der Himmel über Barbie"

aphrodite:
"Love session acid test!"

An-lu:
"Χαλάρωση"

και...
οι ιππότες του τάγματος, τα funELάκια μου, το είδαν κάπως έτσι:

"Αποκαλυπτικόν σημείον και Θαύμα"


 
Από την Artanis στις 7:48 μ.μ. |


25 Comments:


Μου 'ρχεται στ' Αγγλικά. "Foreplay" :)

 

Blogger Κωστής Γκορτζής, 27/12/06 10:09 μ.μ.



Στα Ελληνικά "Λίγο πριν γίνει βαθύ κόκκινο"...

 

Blogger Κωστής Γκορτζής, 27/12/06 10:10 μ.μ.



Κοίτα τώρα, τι μου έκανε ο blogger, γ*** τα μεταμπετά μου μέσα. Έβαλε δύο φορές το ποστ και μπήκαν σχόλια και στα δύο...

Αντιγράφω από αυτό που διέγραψα:


funEL said...

κ. Αρτάνις, το Θεοεπιστημονικό επιτελείο του Τάγματος με τη βοήθεια του γέροντος έλυσε το μυστηριακόν ετούτο γρίφο
είναι αποκαλυπτικόν σημείον και Θαύμα

+τι άλλο μπορούσε να είναι+

27/12/06 9:35 μμ


Artanis said...

Βρε άθλιοι, τι κάνατε στο εργάκι μου;;;;;;;;;;;;;;;

Μπου χουουουου!!!!

Βγήκε από μέσα το ζοοοοοοονκ!!!!

Για να μάθετε, το ρεβεγένειον θα σας στείλω τους καλικαντζαραίους και θα βάλω τα τεριρέμ να πετούν πάνω από τα κεφάλια σας και θα τις κοσμοσφαίρες να σας σβουρίζουν πέρα δώθε! ΆΝΤΕ!

27/12/06 10:14 μμ

 

Blogger Artanis, 27/12/06 10:22 μ.μ.



Ημίαιμε, να 'σαι καλά!
Είδατε, βρε χαμένα; Αυτοί είναι τίτλοι! Μου θέλετε και κάλαντα!

Ημίαιμε, μου αρέσουν και τα δύο...
Νομίζω ο αγγλικός περισσότερο από τον ελληνικό...έχει λιγότερο υπονοούμενο!
;-)

 

Blogger Artanis, 27/12/06 10:25 μ.μ.



Το πρώτο είναι το στιγμιαίο κέντρισμα της πρώτης ματιάς. Το δεύτερο η διαρκώς αυξανόμενη απόλαυση της δεύτερης και πιο "φλου".
Όντως ...Ρόδινη τεχνοτροπία και καλύτερα που δεν είναι γκρίζα! :)

 

Blogger Κωστής Γκορτζής, 27/12/06 10:56 μ.μ.



Green fields...

 

Blogger George Sou, 27/12/06 11:18 μ.μ.



Ημίαιμε, ο καθείς το βλέπει με τα κεντρίσματα, ερεθίσματα και τα βιώματα της ζωής του (πως το μιλάω το "αναλύω τον πίνακα", η άτιμη)
Λοοοολ!

Δεν είμαι του γκρι, για τον πολύ απλό λόγο ότι όταν με πιάνει το να είμαι γκρι, είναι too much γκρι και δεν αντέχεται...
Δεν θα έβαζα κάποιον στο μαρτύριο να δει τις μαυρίλες μου (πιο σωστα τις γκριζίλες μου), από τις οποίες τρέχω μακριά ακόμα κι εγώ η ίδια.
Όλα ρόδινα, πάντα ρόδινα.

 

Blogger Artanis, 28/12/06 12:12 π.μ.



Ρε, g. Βρε πουλάκι μου.
Τζι χελπ μι, χελπ μι χιαρ, πληζ:

Γιατί είναι green τα λιβάδια;;;
Θες λιβάδια; Κι εγώ μέσα.
Αλλά, γιατί green; Το πρασινάκι του το έχει, δεν λέω...
Και τα κόκκινα τι είναι, αν τα πράσινα είναι fields;

 

Blogger Artanis, 28/12/06 12:17 π.μ.



Είναι πρόταση για τα νέα ρούχα του Άι Βασίλη. Οι άντρες βέβαια είναι σαν τους παλιούς υπολογιστές, βλέπουν 254 χρώματα και όχι οινοπνευματί και φυστικοβουτηρί, οπότε μη με παίρνετε πολύ σοβαρά (όχι ότι θα με παίρνατε, αλλά λέω).

 

Blogger Yannis H, 28/12/06 1:42 μ.μ.



yannishshsh, επιτέλους σε έκανα να πιστέψεις στον Άγιο!!!!

"Τα ρούχα του Άγιου Βασίλη"
Ωραίοοο!!!!!

 

Blogger Artanis, 28/12/06 2:30 μ.μ.



"Τα χρώματα της Θάλασσας, η Θάλασσα των χρωμάτων"

Σ:)))))

 

Blogger Μαύρος Γάτος, 28/12/06 2:38 μ.μ.



Μαυρόγατε, είδες την Θάλασσα στο ηλιοβασίλεμα;

 

Blogger Artanis, 28/12/06 3:46 μ.μ.



Α, μα είναι απλό. Δεν περιγράφω αυτό που βλέπω, μα αυτό που θέλω να δω...
Έτσι η αλλιώς, εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με ρεαλισμό.
Άσε που οδηγείς και τη σκέψη του θεατή, σε άλλο δρόμο, τονίζοντας την αντίθεση...
Χαμογελάτε, κάνει τους άλλους να ανησυχούν!

 

Blogger George Sou, 28/12/06 10:57 μ.μ.



μα η ομορφιά του όλη είναι στο ότι το βλέπουμε όπως θέλει ο καθένας.
Εκπληκτικά χρώματα. Ετσι θα ήθελα τον ουρανό μου σήμερα.
Καλή χρονιά εύχομαι σε εσένα και σε όσους αγαπάς.
:)

 

Blogger Xνούδι, 29/12/06 8:21 π.μ.



"Ψαρεύοντας στις Παχύρρευστες Ημιθάλλασες του Ζεθ.";

:P

 

Anonymous Ανώνυμος, 29/12/06 5:24 μ.μ.



προβατάκια στο ηλιοβασίλεμα, μέσα από θαμπό γυαλί ή δακρυσμένα μάτια

 

Blogger raffinata, 29/12/06 7:44 μ.μ.



g, πάω πάσο!
"Χαμογελάτε, κάνει τους άλλους να ανησυχούν!" --> my respects!

χνούδι, σου εύχομαι να είναι ό ουρανός έτσι για πάντα! Καλή χρονιά και σένα, ελφίνα.

διαστημικό καρότο, καλώς ήρθες!
Έδωσες ρέστα κατ' αρχήν με το νικ σου και κατά δεύτερον με τον τίτλο!!!!
Λοοοολ!

raffinata, προβατάκια;;;
Ναι, ναι, ναι!

 

Blogger Artanis, 29/12/06 10:03 μ.μ.



Κοντινό από γιορτινή κάρτα μοιάζει. Εναλλακττκά, μπάλες δέντρου, πυκνά τοποθετημένες και φωτογραφία φλουταρισμένη... Θα μπορούσε να είναι και χαρτί τυλίγματος δώρων (Ελληνικά: Gift wrap paper). Ευτυχές κι ερωτικό 2007!

 

Blogger Heliotypon, 30/12/06 8:37 π.μ.



"Der Himmel über Barbie".

(Και με το Μικρό μου Πόνυ λειτουργεί, αλλά δεν ξέρω πώς λέγεται στα Γερμανικά...)

 

Blogger cyrus, 30/12/06 11:31 π.μ.



heliotypon, η φαντασία σου οργιάζει!

cyrus, είναι να μην συμπεθεριάσουμε;
Εγώ το βλέπω για σύννεφα, εσύ για ουρανό, με την Μπάρμπι και το Μικρό μου Πόνι με άδειασες κανονικά στα μπλογκ, αλλά τέλος πάντων. Αργά ή γρήγορα θα το μαθαίνανε κι αυτό...

 

Blogger Artanis, 30/12/06 4:43 μ.μ.



Hey!!!

Precious luvsie, έφυγαν τ'ανήλικα? Χμ, ωραία, να πω κι εγώ τον τίτλο, μαζί και τον υπότιτλο (δεν θα χρεώσω έξτρα!)

"Love session acid test!"

(coz if my back after a 3-hour session doesn't look like that, the guy is for the baza..."

(wink!)
:))))))

Check this out too.... Hope you enjoy it!
:)))))))

 

Blogger Aphrodite, 31/12/06 5:42 π.μ.



Έξοχο comment στο Δήμου με την οδήγηση εντός της οικίας. Το διάβαζα, το ξαναδιάβαζα, γελούσα...

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!@&#* (ουπς, αυτά ξέφυγαν...)

:))

 

Blogger Yannis H, 31/12/06 6:18 μ.μ.



Θα το πω απλά "Καλή χρονιά"!

 

Blogger aggelos-x-aggelos, 31/12/06 7:44 μ.μ.



Άργησα να πάρω πρέφα το δημιούργημά σου!!!
Είναι ένα ΧΑΡΜΑ!!!!
Κι εγώ εχω πάθος με το κόκκινο αλλά εσύ το έκασε πολύ χαλαρωτικό παστελ!!!!!
Προτεινόμενος τίτλος: "Χαλάρωση"

 

Blogger An-Lu, 4/1/07 3:31 μ.μ.



γοργόνα, μπήκε κι αυτό!

 

Blogger Artanis, 4/1/07 5:26 μ.μ.