17.12.06
Beta, beta είσαι 'δω;


Εδώ και μέρες προσπαθώ να σχολιάσω στα blog που αναβαθμίστηκαν σε beta και δεν μπορώ. Ούτε με το νικ μου ούτε ως "other", ούτε ως "anonymous", ούτε το ξόρκι έπιασε, ούτε το μαγικό φίλτρο τα κατάφερε. Μετά το γύρισα σε παρακάλια, βρε χρυσό μου, βρε καλό μου εμείς σε αγάπαμε, μετά άρχισα τα βρισίδια και τα σιχτίρια.

Μπα... Τζίφος.

Απ' ότι φαίνεται το beta το γύρισε σε επανάσταση και αποφάσισε να επιτρέπει μόνο τους υπόλοιπους beta να betabloggάρουν και μας τους ταπεινούς υποβαθμισμένους μας φτύνει παραδειγματικά.
Γιατί; Ε; Γιατί;;;
Για να ενστερνιστούμε την φιλοσοφία του; Και μετά να πάρουμε τα όπλα και να βγούμε στους δρόμους; Να ρίξουμε την εξουσία;
(Γιατρέ μου, τι μου συμβαίνει και γράφω τέτοιες μπούρδες;)

Φίλες και φίλοι, μπλογκέρισσες και μπλογκεράδες, που γενίκατε beta και μας αφήσατε απόξω, να ξέρετε ότι σας αγαπάω (ακόμα) κι ας μην μπορώ να σας το γράψω...
Είμαστε μαζί κι όμως τόσο μακριά...
Μόνο ένα beta μας χωρίζει...
Κλαψ, λυγμ και οδύρμ!!! Μη σας πω και σπαράγμ, δηλαδή!

Και ναι, θα μπορούσα κι εγώ να γίνω beta, αλλά αρνούμαι ν' αφήσω πίσω μου τόσες ψυχές, τόσα στόματα. Ποιος θα τα θρέψει;
(Γιατρέ μου, η θεραπεία σου είναι μια μπούρδα, χειρότερη απ' αυτές που γράφω, δεν μου έκανε τίποτα, όπως βλέπεις).

Επειδή, όμως, και το δικό μου template τα έχει τα προβληματάκια του, απ' ότι μου παραπονιούνται, το έστειλα στο συνεργείο για σέρβις και όποτε είναι έτοιμο θα μπορούν να το βλέπουν όλοι και σωστά.
ΚΑΙ, ΦΥΣΙΚΑ, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΝ!
 
Από την Artanis στις 1:49 μ.μ. |


21 Comments:


Η μόνη λύση για να μπορώ να σχολιάσω εγώ στα αλφα-μπέτα-γάματα μπλογκ ήταν να αναβαθμίσω σε μπέτα το παλιό μου μπλογκ για να αναβαθμιστεί μαζί και ο λογαριασμός μου.

 

Anonymous Ανώνυμος, 17/12/06 3:31 μ.μ.



αγαπητή μου φίλη. Το σκεφτόμουνα και εγώ πολύ καιρό να γυρίσω και να αλλαξοπιστήσω και να γίνω betas αλλά πριν το κάνω είπα δεν ρωτάω και κανέναν πιό παλιό?
ενας καλός φίλος ο κλεαρχος http://klearchosguidetothegalaxy.blogspot.com/
μου λέει: σάκη γενικά στο internet ισχύει ό κανόνας¨΄οτι versionείναι beta απεφευγέ την .
Χαρηκα που σε γνώρισα.

 

Blogger Athanassios Ghikas ready to fly like an Eagle, 17/12/06 4:38 μ.μ.



Καλή μου, σε εκλιπαρώ, μη γίνεις μπετατζού!

Τι θα γίνω μετά εγώ, που θα μου γυρνάς όλη μέρα με την μπετονιέρα της Google;

 

Blogger cyrus, 17/12/06 6:09 μ.μ.



Εγώ πάλι ευχαρίστως θα το γυρνούσα σε Beta αλλά δεν μου κάνει την χάρη ο blogger!

Πάντως υπάρχει και μια απλή λύση που ακολουθώ και εγώ για να την έχω δίπορτο και να μπορώ να σχολιάζω και στους μεν και στους δε. Ανοιξα λογ/σμό στον beta και εχω απλά και εκεί ένα προφιλ που όμως παραπέμπει και αυτό στο ήδη υπάρχον blog.

 

Blogger Debby, 18/12/06 2:08 π.μ.



Όπως είπε και ο Σάκις, όσο ο μπέτα είναι στα μπετά, μη κάνεις τίποτα, μόλις γίνει v.2 υπάρχουν ελπίδες και για μας τους "τσιμεντωμένους"!!

 

Blogger An-Lu, 18/12/06 12:19 μ.μ.



Εγώ έχω μπλέξει με την έκδοση της άδειας, οπότε τα μπετά θ' αργήσουν.

Ίσως αφήσω το μπλόγκι μου έτσι όπως είναι. Λυόμενο. Οπότε μην ανησυχείς. Θα μπορώ να σχολιάζω (ακόμα).

 

Blogger Dormammu, 18/12/06 12:38 μ.μ.



Jago, εσύ δεν είσαι σε wordpress; Έχεις λογαριασμό και στον blogger και τον έκανες beta; Καλό το δίπορτο!

sakis, καλώς ήρθες. Την συμβουλή του κλέαρχου την ακολουθώ πάντα. Το πρόβλημά μου είναι ότι δεν μπορώ να ΣΧΟΛΙΑΣΩ στους beta-bloggers.
Και απορώ γιατί...

cyrus μου, θες να γίνουμε παρέα betaτζήδες; Σου υπόσχομαι ότι θα σε αφήνω να οδηγάς την betoνιέρα.
:-x

debby, όταν έγινε το beta έφτιαξα κι εγώ ένα blog για να δω πως είναι και τα λοιπά, αλλά δεν έχω ασχοληθεί μαζί του από τότε. Καλή η ιδέα σου. Θα το κάνω όπως κι εσύ.

γοργόνα, αυτό μεταφράζεται κι αλλιώς: Ας τους άλλους να βγάλουν το φίδι απ' την τρύπα ή ας τους άλλους να φάνε τα μπετά! ΛΟΛ!

δαίμονα, όταν πάω για την δική μου άδεια, θα το κανονίσουμε να βγάλω και την δική σου. Θα σου κοστίσει κάτι τις παραπάνω, αλλά μην ανησυχείς, θα τα βρούμε...
;-)

 

Blogger Artanis, 18/12/06 10:42 μ.μ.



Το φίδι βγήκε από την τρύπα!!!!!
Τώρα μπορείς να γίνεις μπέτα!
Καρατσεκαρισμένο!

 

Blogger An-Lu, 20/12/06 12:29 μ.μ.



αφήστε τη μπέτα κ. αρτάνις και πιάστε κανα σφουγγαρόπανο, να δούμε τι θα κάνουμε τις εορτές...
+ξεσκονισον+

 

Blogger funEL, 20/12/06 1:29 μ.μ.



Απο σημερα δεν υπαρχει μπετα.

Εχασες την μοναδικη ευκαιρια της ζωης σου να γινεις μπετατζου μαζι με τον cyrusgeo ;-)

Οπως λεμε στον Βορρα "αυτους που ερχονται καθυστερημενοι, τους τιμωρει η ζωη" (το ειχαν πει για τον Χονεκερ και την ΛΔΓ, λιγο πριν καταρρευσουν και οι 2).

Ελπιζω τουλαχιστον να ληξει αυτη η ταλαιπωρια με τα σχολια.

 

Anonymous Ανώνυμος, 20/12/06 1:38 μ.μ.



Εγώ στην αρχή νόμισα ότι μου κλέψανε το password! Έμπαινα στη Synas, στον Ovi, τίποτα. "Λάθος κωδικός"! Βρε αμάν;

Πήγα στο δικό μου και έστειλα 'test' - το εμφάνισε αμέσως.

(Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν καλύτερο version. Σφάζανε και κόκορα σε κάθε beta - αλλά πού να τα ξέρουν αυτά οι βάρβαροι! Σύντομα στο Λιακόπουλο...)

 

Blogger Yannis H, 20/12/06 3:13 μ.μ.



Τώρα που βγήκαν τα μπετά, μπορείς να γίνεις μέτα-μπέτα!!!!!

 

Anonymous Ανώνυμος, 20/12/06 3:35 μ.μ.



Το ίδιο πρόβλημα είχα κι εγώ φυσικά, και ενώ αφιέρωνα ώωωωρες ολόκληρες να γράψω σχόλια, με πετούσε έξω, λες και είμαι καμιά του δρόμου, του πεταματού, κλαψ, σνιφ!...

Τα χω πάρει άσχημα! Δεν θα τον πετύχω αυτόν τον μπέτα όμως; Που θα μου πάει...

 

Blogger cindaki, 21/12/06 1:08 π.μ.



Εγώ, πάντως, έγινα μετα-μπέτα, και μ' αρέσει...

 

Anonymous Ανώνυμος, 21/12/06 7:49 μ.μ.



Βρε, μπας και είμαστε μπέτα κατηγορίας μπλογκερς...;
Δε ξέρω, λέω μπας...;

 

Anonymous Ανώνυμος, 21/12/06 11:21 μ.μ.



Oooooook!

Έγινα κι εγώ meta-beta-blogger και μου βγάζει κινέζικά κάποια πράγματα, αλλά θα το φτιάξουμε....
Δεν ξέρω πότε, γιατί θα τρέχω και αύριο όλη μέρα και τώρα είμαι πτώμα δεν ξέρω πως, μάλλον θα κάψω κι άλλη φλάντζα, γιατί template δεν θέλω ν' αλλάξω και το κερασάκι στην τούρτα, μου βγάζει και anonymous...

Ευτυχώς που παίρνω τα σχόλια στο μέιλ και ξέρω ποιος είναι ποιος...
Τώρα θα σας καρφώσω!

 

Blogger Artanis, 22/12/06 1:14 π.μ.



γοργόνα, έγινα...και ξέχασα να πάρω την άδεια του dormammu...φτουουου

Ιππότες, μόλις ξεμπλέξω από δω, θα περάσω από το κάστρο για γενική καθαριότητα και στόλισμα. Φροντίστε!

anonymous #1, που είσαι ο dralion, λες τα κινέζικα να είναι η τιμωρία μας;

yannishshsh, δεν το έλεγες αυτό με τον κόκκορα νωρίτερα, ρε παιδάκι μου;
Απ' ότι διάβασα όλα καλά με τον ανηψιό, ε; Να σου ζήσει! Επίσης, διάβασα ότι μοιάζει στον θείο του!
;-)

anonymous #2, γοργόνα μου, an-lu moy, έγινα μετα-μπετά.
Τώρα είμαστε όλοι παρέα και το φίδι το βγάζουν άλλοι από την τρούπα!!! Χι χι!

sofi μου, κούκλα μου, που να τον πετύχεις;;; Πάει το μπετοπουλάκι πέταξε...
Άντε, γύρνα το κι εσύ.

anonymous #3, μωρό μου, αγάπη μου, λατρεία μου, φως μου, κι εγώ, κι εγώ, ναι, ναι!!!

Φαντάζομαι ότι όλοι καταλάβαμε πως ο #3 είναι ο cyrusgeo...

anonymous #4, g help me, g help me, πόσο καιρό έχουμε να πούμε, ρε ψυχή; Ήσουν μπέτα κατηγορίας, εσύ και μερικοί άλλοι παλαβοί, αλλά δεν έπεσα στο μπετοεπίπεδό σας...Έπεσα στο μετα-μπετοεπίπεδο, κλάσης ανώτερο!

Πω πω, η κούραση αρχίζει και βαράει κόκκινα, παίδες...

Ελπίζω να ξελασκάρω σύντομα για να το σουλουπώσω...
Αν έχετε καμιά ιδέα, ρίξτε την, να μαθαίνουμε κι εμείς οι άσχετοι.

Καληνύχτες!

 

Blogger Artanis, 22/12/06 1:32 π.μ.



Άλλαξα τα κινέζικα που μου έβγαζε με λατινικούς χαρακτήρες ή αγγλικές λέξεις. Δεν θέλει να τα διαβάσει στα ελληνικά.
:-(
Έφτιαξα τα μισά λινκ, αλλά τα υπόλοιπα από αύριο, γιατί θα κοιμηθώ πάνω μου σε λίγο...

Φιλούμπες!

 

Blogger Artanis, 22/12/06 1:45 π.μ.



Γιατί πριν με έβγαλε ανώνυμο; ε; Ε;

 

Blogger cyrus, 22/12/06 11:02 π.μ.



Καλημέρα φως μου...

 

Blogger cyrus, 22/12/06 11:02 π.μ.



beta,beta,beta είσαι σαν τρομπέτα...

Είδες τι κακές λέξεις λέω άμα θυμώνω???? α πα πα πα...
έχω χάσει και τα χάπια μου και άντε να με ηρεμήσω....
κι εγώ τα ίδια... το τι κλωτσιά έχω φάει απο τους beta δε λέγεται... Γράφω,γράφω και κλωτσ ντάουν η maika....
Άμα το γυρίσεις κι εσύ να δω τι θ΄απογίνω.... απο πόρτα σε πόρτα θα γυρνάω και θα κλαίω στα σκαλοπάτια σας....
;o))

 

Blogger maika, 22/12/06 8:44 μ.μ.