24.12.06
Επιτέλους!
Στόλισα κι εδώ, στολίσαμε και το σπίτι, καθάρισα και το σπίτι(!), ναι, ναι, η καλή νοικοκυρά είναι δούλα και κυρά, αλλά μόνο καλή δεν είμαι στο νοικοκυριό, οπότε το υπόλοιπο ακυρώνεται αυτομάτως.
Οι δύο εβδομάδες πριν από τα Χριστούγεννα είναι, πάντοτε, ένα τρελό τρέξιμο με το γκάζι στο τέρμα, αλλά φέτος το μοντέλο αναβαθμίστηκε και έχει και νίτρο και έτσι χτυπήσαμε παλαβές ταχύτητες!
Όπως καταλάβατε από το ντεκόρ του blog, ήρθε η ώρα να γνωριστούμε λίγο καλύτερα:
Είμαι η Artanis και είμαι καλά, είμαι η Artanis και λατρεύω τα Χριστούγεννα και όταν έρχονται τα Χριστούγεννα με πιάνει ο παλιμπαιδισμός μου και, ναι, περιμένω ακόμα τον Άγιο Βασίλη και, ναι, υπάρχει και, ναι, έχω και επιχειρήματα!

Σας εύχομαι να περάσετε υπέροχα Χριστούγεννα και όπως τα θέλετε και με όποιους θέλετε!
Χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν αύριο και σε όσους δεν γιορτάζουμε, να τους χαιρόμαστε !

Σας φιλώ και

ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!!
 
Από την Artanis στις 12:55 μ.μ. |


20 Comments:


:) Καλά σου Χριστούγεννα και ό,τι επιθυμείς - σε σένα και στον Cyrus.

Τώρα, μάλλον ο παλιμπαιδισμός φταίει (ξεκινάς από την αρχή, μηδενίζεις το κοντέρ) και μας συστήνεσαι στη μέση του μπλογκ...
Α, θα ήθελα ν’ ακούσω και τα επιχειρήματα περί Άι Βασίλη!

Τα χρειάζομαι :))

 

Blogger Yannis H, 24/12/06 2:29 μ.μ.



Χρόνια με τη μαγεία των μύθων λοιπόν!
Κι ευχές βουτηγμένες στο μελοκάρυδο και στη ζάχαρη άχνη!

Όμορφες Γιορτές, γεμάτες αγάπη.
Και τ' άστρα, δεκτικά στις ευχές σου!

 

Blogger Καπετάνισσα, 24/12/06 7:26 μ.μ.



Χρόνια σου πολλά και πολλά φιλιά απο τη φιλανδία!!! :)

 

Blogger ovi, 25/12/06 2:19 π.μ.



ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!

ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΣΟΥ!

Μάλλον που το στόλισες και το περιποιήθηκες, κι αποφάσισε ο μπλόγκερ να μου κάνει τη χάρη ο άθλιος...

Χρόνια όχι μόνο Πολλά, αλλά καλά, δυνατά, γεμάτα υγεία, κουράγιο, δώσιμο αλλά και αγάπη, ακόμη κι από κει που δεν την περιμένεις, να σκορπάς τα νειάτα σου απλόχερα και ν'αναβλύζουν κι άλλα!

φιλιά και πολλή αγάπη,

Αφροδίτη

 

Blogger Aphrodite, 25/12/06 2:49 π.μ.



Καλές γιορτές να έχουμε μικρή μου!

 

Anonymous Ανώνυμος, 25/12/06 4:04 π.μ.



Χρόνια Πολλά καλή μου ...!

 

Anonymous Ανώνυμος, 25/12/06 4:45 μ.μ.



να΄μαι κι εγώ....
Και βέβαια υπάρχω καλή μου Artanis και σε λίγες μέρες θα έρθω και θα σου αφήσω ,κάτω απο το δέντρο το δωράκι που μου ζήτησες, στο γράμμα που μου έγραψες!!! και αυτά που λένε πως αν είσαι κακό παιδί δε θα έρθω είναι μπούρδες και να μην τα πιστεύεις.... εμένα μου φτάνει που με πιστεύεις!!!!
με αγάπη
Αι Βασίλης!!!!

Χρόνια πολλά και όλα τα καλά!!!!
φιλιά

 

Blogger maika, 25/12/06 10:14 μ.μ.



Παίδες, να είστε όλοι καλά και σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σας!!!!!!!


@ yannishshsh, που θες και αποδείξεις για τον Άγιο Βασίλη:

1) Και ποιος, νομίζεις, μου έφερε καινούρια οθόνη;;;;; Εεεεεεεε;
2) Η οθόνη ήταν εκτός γράμματος και γι αυτό μου την έφερε νωρίτερα, γιατί ήξερε ότι ήταν στις κρυφές μου (δηλ. ακριβές) επιθυμίες.
3) Ορίστε. Μου άφησε και γράμμα. Το οποίο έδωσε στην φιλενάδα τη maika, γιατί όταν πέρασε να μου το αφήσει, έλειπα και της το παρέδωσε, μιας και ήξερε ότι η maika θα περάσει από εδώ.

Θες κι άλλα, άπιστε;;;;
Ε;
:-D

 

Blogger Artanis, 25/12/06 10:28 μ.μ.



με ενα αντιβαρυτικό κοσμοσφαιροειδές τηλεφωνάκιον μπορείτε να πάρετε το δώρο των χριστουγέννων. να μας πείτε τα κάλαντα πρώτα.
(το θέλουμε σε εκτέλεση ιμασουμακ σε τενόρο χορωδίας)

 

Blogger funEL, 25/12/06 10:40 μ.μ.



Ναι, καλά. Ίσα ίσα κατάφερα να μου δώσετε τον 12ο μισθό, θέλετε και τα κάλαντα για τον 13ο, βρε άχρηστοι;

Μισό να το κανονίσω...

Σας έρχεται.

Α! Και χρόνια πολλά!
:-)

 

Blogger Artanis, 25/12/06 11:12 μ.μ.



Χρόνια πολλά καλέ Αρτάνις. Υπάρχει όντως, αδιάσειστες οι αποδείξεις.

Πολλές ευχές να σου φέρει όλα όσα ζήτησες και νά'χει καλή έμπνευση και για τα παραπάνω.

Φιλιά πολλά.

 

Blogger McKat, 25/12/06 11:33 μ.μ.



Xρόνια Πολλά και στολισμένα!!!

 

Blogger gravoura, 26/12/06 10:03 π.μ.



Τέρμα τα γκάζια λοιπόν.
Τα μελομακάρονα μόνο στο ...ρελαντί!
Κι αφού τρακέρνουμε συνέχεια στα μπλογκς των παλιότερων φίλων, άντε να συνδεθούμε και επισήμως (φαντάζομαι ο ...αρμόδιος να μη ζηλεύει!) :)

Τις πιό ζεστές ευχές για ό,τι λαχταράτε να γίνει πραγματικό!

 

Blogger Κωστής Γκορτζής, 26/12/06 10:15 π.μ.



Άστο σε μένα. Ελπίζω η καμινάδα σου να μην είναι πολύ στενή και φρακάρω. 'Ενα έλκυθρο βαρύτητας θα είναι ότι πρέπει για να τρέχεις περίπου με c! Πολλές ευχές και φιλιά. Χαρούμενο το 2007.

 

Blogger Epicuros, 26/12/06 10:18 π.μ.



Καλημέρα!

Πολλές πολλές ευχές!
Χρόνια πολλά και καλά!

Όσον αφορά τα περί beta......τα νεύραααααα μου!!!!!!!!!!

 

Blogger Stavros Katsaris, 26/12/06 12:30 μ.μ.



Χρόνια Πολλά κι απο Beta μακριά!!!
Ό,τι επιθυμείτε αμφότεροι (και οι δύο) απ' εμού του ιδίου προσωπικώς, του Δαίμονος Δορμάμμου!

 

Blogger Dormammu, 26/12/06 12:59 μ.μ.



"Ερχομαι τώρα εγώ, ως Blog και ως άνθρωπος (κυρίως), να σου στείλω πολλές ευχές κι ας μη με ξέρεις! Δεν βαρύνεσθε, μαντάμ, που έλεγε κι ο Τσιφόρος, όλοι παλίμπαιδες είμεθα! Νομίζουμε ότι ωριμάζουμε επειδή αποκτάμε δουλίτσα, αυτοκίνητο και ...κανα-δυό κλειδιά (Κηλαηδόνης)! Εγώ θέλω ακόμα παιδικά πράγματα. Π.χ. ένα τηλεκατευθνόμενο ελικοπτεράκι και διάφορα άλλα γκατζετάκια, χώρια που δεν χόρτασα ακόμη το (μητρικό) γάλα και όλο και αναζητώ ευκαιρία να δοκιμάσω (από, κατά προτίμηση, όμορφες γυναίκες...).

Πολλά χρόνια και ευτυχισμένα καλή μου Artanis και ο άγιος (κανονικός ή ερζάτς) να σου φέρει πολλά παιχνιδάκια, όπως ακριβώς τα γουστάρεις! Ματς-μουτς (αδελφικά).

 

Blogger Heliotypon, 26/12/06 2:10 μ.μ.



Μόλις διάβασα στον Αθήναιο σχόλιό σου περί υπέροχου κοτόπουλου με πατάτες με σάλτσα πορτοκάλι και άλλα συναφή. Θα ήταν μεγάλη χάρη να ζητήσω τη συνταγή; (mastoras παπάκι hol.gr).

 

Blogger Heliotypon, 26/12/06 2:25 μ.μ.



:) Με κάλυψες...

Και μεγειά η οθόνη!

Εγώ, ως άπιστος, θα έπρεπε να θέσω τα χέρια μου επί των ήλων (της μπρίζας) για να συγχωρεθώ...

Άστο, προκειμένου να συγχωρεθώ κυριολεκτικά, ας μείνω όπως είμαι :))

 

Blogger Yannis H, 27/12/06 8:10 μ.μ.



Πω πω, ευχές!!!!!

Έχω περάσει από τα μπλογκ όλων και σας έχω αφήσει εκεί τις ευχές μου.
Χάρηκα πολύ που είδα παλιούς φίλους, αλλά και καινούριους να περνούν από το κονάκι μου.

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους και heliotypon θα σου στείλω την συνταγή και

ΝΑΙ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ!!!!

Οπότε, μένουν 3+1 μέρες για τα δώρα.
Χουρέι!

 

Blogger Artanis, 27/12/06 8:29 μ.μ.