5.1.07
Αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις της ζωής...
(Σας παρακαλώ, κυρία Ζωή, να τα πούμε από Δευτέρα;;;)

Ξημερώνει η Παρασκευή και ο χρόνος μου μειώνεται.
Η Δευτέρα έρχεται κοντά μου όλο και πιο απειλητικά και φοβάμαι.
Φοβάμαι όλα όσα θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα, αφού από το ρεβεγιόν και μετά ζω το όνειρό μου μέσα στην πελώρια ροζοσαπουνόφουσκά μου :
Είμαι συνέχεια στο σπίτι και παίζω Need for Speed, Stronghold και Flo's Diner Dash, βλέπω διαστημικές σειρές, διαβάζουμε ώρες ατελείωτες περιοδικά και εφημερίδες, μετά γινόμαστε φυτά στην τηλεόραση, κοιμάμαι στις 5:30 το πρωί και ξυπνάω στη μία το μεσημέρι και δεν έχω να κάνω ΤΙΠΟΤΑ!
Και μόλις γύρισα από ένα φαγοπότι με άλλους μουρλούς που δεν ήξερα ότι υπήρχαν, ούτε εκείνοι εμένα, και περάσαμε σούπερ, μέχρι που με ρώτησε κάποιος πότε πιάνω δουλειά.

Ε;

ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑΑΑΑ! ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ! ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ!

Γι αυτό παρατάω τούτους τους τύπους από κάτω να τα βγάλουν πέρα με την πραγματικότητα, μόνοι τους, χωρίς εμένα, και πάω να συνεχίσω την πνευματική μου αποβλάκωση.
Τσάο, αντιός και καλά να περνάτε, see u @ Monday...







Δεν θέλω να έρθει η Δευτέρα...

 
Από την Artanis στις 3:34 π.μ. |


20 Comments:


καλή σας χρονιά μανδάμ
+++

 

Blogger funEL, 5/1/07 9:44 π.μ.



Καλές οι γάτες αλλά ο σκυλούκος αστέρι! :)

 

Blogger Κωστής Γκορτζής, 5/1/07 9:46 π.μ.



Στο στρατό είχαμε βδομάδα προσαρμογής. Στη δουλειά δεν υπάρχει (καλά λένε, ο στρατός έγινε κολέγιο! :))

Ευτυχώς εγώ που είμαι στη δουλειά εδώ και 4 μέρες, χτυπάω μύγες (δηλαδή δεν έχει μύγες καθότι χειμώνας, αλλά αν είχε θα χτυπούσα. Οπότε, χτυπάω πληκτρολόγια).

Στατς! Κλικ! Τσουπ!

Από Δευτέρα... άστα να πάνε. Θα έχουμε The Revenge of the Keyboard.

 

Blogger Yannis H, 5/1/07 9:55 π.μ.



kalo sk.
nai, spastikes oi deuteres...

 

Blogger ONOMATODOSIA, 5/1/07 3:28 μ.μ.



Οι γάτες γράφουν. Όπως πάντα.
Ο σκυλούκος τι έκανε και ζητάει συγνώμη;
Καλή χρονιά.

 

Blogger ma.beez, 5/1/07 7:53 μ.μ.



''Αν δεν ήταν λάθος μέρα,
αν δεν ήτανε Δευτέρα..''

Άντε,καλή προσαρμογή,με αντοχές και κέφι!

Υ.Γ.
Καλά.Να μην μου ζητήσεις μία του Γιάννου με κόκκινο πρωτοχρονιάτικο παπιγιόν-κόκκαλο,να την ανεβάσεις,να μου τον κάνεις star?
Τσ,τσ,τσ...

 

Blogger apousia, 5/1/07 7:54 μ.μ.



Κουραγιο. Σε λιγο μπαινει η ανοιξη ;-)

Υ.Γ. Συμπασχων. Κι εμεις (σκυλος + ανθρωπος) πιανουμε δουλεια απο Δευτερα.

 

Blogger Lion, 6/1/07 12:03 μ.μ.



"Βλέπω διαστημικές σειρές..."

Ομοίως !!!!!!!!!! :))

 

Blogger Dormammu, 7/1/07 8:09 μ.μ.



Καλή χρονιά και σε σας, αγαπητό μου τάγμα! Με τον γέροντα-σακέτο-πακέτο να φωτίζει πάντοτε το δρόμο σας!

 

Blogger Artanis, 7/1/07 11:13 μ.μ.



ημίαιμε, δεν είναι φάτσας;;;;

 

Blogger Artanis, 7/1/07 11:14 μ.μ.



yannishshsh, μόνο 12 ώρες μας έμειναν...Άντε να καεί το πελεκούδι! Κι από αύριο, τα κεφάλια μέσα, με χάνγκόβερ από την κραιπάλη. Και χωρίς χρόνο προσαρμογής...

 

Blogger Artanis, 7/1/07 11:17 μ.μ.



thx, onomatodosia. Από όλες τις Δευτέρες, αυτή είναι η πιο σπαστική...

 

Blogger Artanis, 7/1/07 11:17 μ.μ.



mamaniiii, γατουλίνα μας, καλή χρονιά να έχεις! Ο σκυλούκος δεν θέλει να τελειώσουν οι διακοπές και μάλλον έφαγε ό,τι βρήκε μπροστά του...

 

Blogger Artanis, 7/1/07 11:19 μ.μ.



apousia` said...

"Άντε,καλή προσαρμογή,με αντοχές και κέφι!"

Μπου χα χα! Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;
Όσο για τον Γιάννο σου, σε προκαλώ, ρε, στείλε μου μία τέτοια φωτό να τον κάνουμε σταρ γουτσόσκυλο του διαδικτύου!

 

Blogger Artanis, 7/1/07 11:23 μ.μ.



dralion, πως το είπες τούτο; Ποιος έρχεται σε λίγο;;; Η άνοιξη;
Καλά, την κάτσαμε την βάρκα. Τότε είναι που παθαίνω το χειρότερο λάλημα και πρέπει να ρίξω και την περισσότερη δουλειά του χρόνου όλου!!

Καλή αρχή και στους δυό σας και καλά κουράγια!

 

Blogger Artanis, 7/1/07 11:25 μ.μ.



δαίμονα, χι χι!!!

Λες να βλέπουμε τις ίδιες;

 

Blogger Artanis, 7/1/07 11:26 μ.μ.



I hate Mondaysssssss...

 

Blogger An-Lu, 8/1/07 12:32 π.μ.



Me toooooooooooo!!!!

 

Blogger Artanis, 8/1/07 10:40 π.μ.



Μουρλούς;;;

δεν μου θυμίζει κάτι..;-))

Πικραμένη Δευτέρα η χειρότερη μέρα!

καλή αρχή σου εύχομαι :)

xx

 

Blogger Μαρκησία του Ο., 8/1/07 1:57 μ.μ.



Ναι, ναι, μαρκησία μου, όχι απλώς μουρλούς, θεόμουρλους και υπέροχους!

Πάει η Δευτέρα, πέρασε και καλή συνέχεια και σε σένα!

 

Blogger Artanis, 9/1/07 9:48 μ.μ.