3.8.07
Δήλωση
Δηλώνω ότι:
1) Είμαι πλήρως εξαρτημένη από το Ίντερνετ.
2) Ο υπολογιστής κράσαρε, αλλά δεν με ένοιαξε καθόλου. Να 'ναι καλά ο δεύτερος σκληρός και ο τρίτος (και ο τέταρτος που θέλω να πάρω) και υπάρχει άπειρος χώρος για άπειρο back up!
3) Το ρούτερ τα έφτυσε από την ζέστη και τα έφτυσα και εγώ μαζί του, γιατί μετά από αρκετές μέρες χωρίς ίντερνετ....ααααααααα!
4) Μου πήρε μία εβδομάδα να τα συνεφέρω όλα. Έκανα μία προσπάθεια να βάλω Ubuntu (υπέροχα), αλλά τα θυσίασα στον βωμό του μεγάλου θεού Ίντερνετ για να βάλω τα xp και μαζί το μόντεμ.
5) Και αφού τα ξαναέστησα όλα, ένιωσα την ροή των πληροφοριών να με συνεπαίρνει και μία υπέροχη αίσθηση ηρεμίας και σιγουριάς κατέκλυσε τον εγκέφαλό μου...
6) Παράπλευρες απώλειες: Έχασα τα e-mail που μου έχετε στείλει...Και κάτι bookmarks που είχα βρει για την δουλειά μου, μετά από 10 ώρες συνολικού ψαξίματος και εργασίας...(Ξέχασα να τα σώσω...κλαψ...)

Κατά τ' άλλα, ετοιμάζομαι για διακοπές...
Όταν ο οργανισμός μου ξεχαρμανιάσει, μετά από αρκετές ιντερνετοβόλτες, θα γράψω και για που ετοιμαζόμαστε!
Φεύγω τώρα, παώ για καφέ!
Σμουτς!
 
Από την Artanis στις 2:36 μ.μ. |


11 Comments:


Τζάνκι! ;^)

Πάντως, ο νόμος προβλέπει για τις περιπτώσεις μας πιο επιεικείς ποινές από αυτές που προβλέπονται για τους εμπόρους. Κάτι είναι κι αυτό...

 

Anonymous Ανώνυμος, 3/8/07 6:03 μ.μ.



Άσε, Μπαμπάκη...
Μόλις γύρισα από τον καφέ και το πρώτο πράγμα που έκανα, ήταν να μπω για να δω τα σχόλιά μου και να διαβάσω τα φρέσκα ποστς στο γκούγκλ ρήντερ...
Χάλια, χάλια...
:-)

 

Blogger Artanis, 3/8/07 7:03 μ.μ.



Με λένε philos, και ....
....είμαι καλά ?

 

Blogger philos, 4/8/07 12:10 π.μ.



Philos, άμα είσαι εδώ μέσα και μου γράφεις σχόλιο...
Τσου!
Άντε, να πάμε διακοπές για να κάνουμε αποτοξίνωση και να γυρίσουμε δριμύτεροι!!! ΛΟΛ!!!
:-D

 

Blogger Artanis, 4/8/07 12:18 π.μ.



Εεεε, χμμμμ... είχα κάτι πληροφορίες ότι θα έρθετε κατά το Νησί. Αληθεύουν;

 

Blogger NinaC, 4/8/07 4:11 π.μ.



Τι θα γίνει ρε ψυχή; Θα έρθετε για κανά μπάνιο;

 

Blogger An-Lu, 4/8/07 2:20 μ.μ.



Dolly μου, οι πληροφορίες ανήκουν στο παρελθόν και αυτό κατά το ήμιση.
Ήρθε για κάποιες μέρες τον Ιούλιο ο cyrus για δουλειά, (τρέχω και δεν φτάνω, ένα πράγμα).

Γοργόνα μου, μάλλον μας βλέπω για αρχές Σεπτέμβρη!!!
Αν είστε Αθήνα, δηλαδή, για να μας υποδεχτείτε...

 

Blogger Artanis, 4/8/07 2:43 μ.μ.



to internet einai o 8eooos maaas

 

Anonymous Ανώνυμος, 7/8/07 2:04 μ.μ.



Katanow plirws! Filiaaa

 

Blogger Σταυρούλα, 7/8/07 10:00 μ.μ.



Eμένα μου άρεσε το Ubuntu. Δεν ξέρω τι είναι αλλά μου ακούγεται πολύ ωραίο και πολύ αφρικανικόν.

 

Blogger Π, 8/8/07 12:18 π.μ.



keimgreek, OEO!!!!

Ρενατάκι μου, τα είδες όλα στις διακοπές;;; Πως πήγε η απεξάρτηση;;;

π, νομίζω ότι ΕΙΝΑΙ αφρικάνικό...
Μισό, να ρωτήσω...
Oυπς! Δεν είναι;;;
:-D

 

Blogger Artanis, 8/8/07 12:30 π.μ.