1.4.07
Να ρωτήσω κάτι;
Τι πρέπει να κάνει ένας blogger, όταν σηκώνεται το πρωί, με την σούπερ διάθεση ότι θα γράψει καινούριο ποστ, θα βάλει καμιά σκούπα στο σπίτι και θα δει τις αγαπημένες του σειρές και από τον πρώτο καφέ σπάνε τα τηλέφωνα, γίνονται τρεις μλακίες στην σειρά, πρέπει να λύσει αυτές τις τρεις και άλλες τόσες -από το τηλέφωνο πάντα-, να κάνει γούτσου-γούτσου τους μισούς του φίλους, να μην προλάβει να φτιάξει τον δεύτερο καφέ, να αρχίσει κάποια στιγμή και το παιδικό πάρτυ των από πάνω, όταν τελείωσαν τα τηλέφωνα, να αρχίσει να googlάρει για να βρει τις πληροφορίες για το ποστ, έχει αρχίσει και καταπίνει τον δεύτερο καφέ και καπνίζει με την ησυχία του το τσιγαράκι του, όταν εκεί που είπε ότι ηρέμησε,
έρχεται μία βαρβάτη ΗΜΙΚΡΑΝΙΑ;;;


Μόλις σηκώθηκα από τον πρώτο γύρο του ματς με τον κωλοπόνο, να βάλω κάτι στο στόμα μου, να σας γκρινιάξω, το πάρτι μόλις τελείωσε και πάω για τον δεύτερο γύρο.

Υ.Γ. Μόλις έκλεισα τον νέο γύρο τηλεφώνων, όπου με παίρνει η γιαγιά μου και μου λέει ότι το σπίτι της γεμίζει νερά από το διπλανό διαμέρισμα, το οποίο είναι ακατοίκητο και δεν ξέρει τι να κάνει, σφουγγαρίζει όλη μέρα και την έχει πιάσει δύσπνοια. Την κλείνω και παίρνω ατάκα την μάνα μου, μιας και είναι 3 δρόμους απόσταση να πάει να την βοηθήσει και εκείνη μου λέει ότι δεν μπορεί, γιατί έχει την μέση της, της κλείνω το τηλέφωνο στα μούτρα:
"θα πάω εγώ αλλά πεθαίνω από τον πόνο" και παίρνω την γιαγιά και της λέω "έρχομαι" και εκεί που πάω να της το κλείσω και κείνης στα μούτρα, μου λέει "άντε, ψυχή μου, και του χρόνου! Πλάκα σου κάναμε!" Ταυτόχρονα, να χτυπάει η μάνα μου στο κινητό (μετά μου είπε ότι φώναζε μέσα στο σπίτι "όχι γμτ., μλακία έγινε!"), μέσα στα γέλια μου σηκώνω την μάνα μου, σοβαρεύω και αρχίζω να της φωνάζω "Φεύγω, φεύγω, να πάρω ταξί, πάω στην γιαγιά, πήρα και την αστυνομία για να ανοίξει το δίπλα σπίτι!"
Με την μάνα μου να ουρλιάζει "Πλάκα κάναμε, παιδί μου, είναι Πρωταπριλιά..."με πιάσανε απίστευτα γέλια και μετά το κατάλαβε και εκείνη ότι της έκανα πλάκα και ο cyrus τώρα ψάχνει τα τηλέφωνα για τους κύριους με τις άσπρες μπλούζες...

Υ.Γ.2 Η φωτογραφία είναι από εδώ.

Υ.Γ.3 Δεν μπορώ άλλο, πάω να ξαναξαπλώσω, με πεθάνανε οι κάριες....
 
Από την Artanis στις 7:40 μ.μ. |


28 Comments:


Περαστικά, κούκλα μου! Εκτός αν μας κάνεις εσύ πλάκα τώρα! ;)

 

Anonymous Ανώνυμος, 1/4/07 11:40 μ.μ.



Τέλος 2ου γύρου, μπαίνω στον τρίτο...
Όχι, ρε γμτ, ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ...
Ρενάτααααααα!
Πονάωωωωωω!
Φχαριστώ, κούκλα μου!

 

Blogger Artanis, 2/4/07 12:08 π.μ.



Η πρωταπριλιά πέρασε. Ασ' τα ψόφια ;)

 

Blogger mickey, 2/4/07 12:21 π.μ.



Μικάκιε, ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΛΑΚΑ!
Ρε, τι έπαθα!
Δεν με πιστεύουν....

 

Blogger Artanis, 2/4/07 12:34 π.μ.



Nα απαντήσω κάτι; Στην περίπτωση αυτή έπρεπε να πας να πάρεις καθαρό αέρα αντί να κάθεσαι να ποστάρεις παραπονούμενη ότι δεν πόσταρες και περιμένοντας κιόλας να σε πιστέψουν τέτοια χρονιάρα μέρα!

Πάντως, παίδες, ως εις εκ των γουτσουγουτσευθέντων μπορώ να βεβαιώσω ότι αλήθεια λέει. Aλλά πάει και γυρεύοντας, διότι δεν της ζήτησα εγώ να με γουτσυογτ...απαυτό.

 

Blogger Π, 2/4/07 12:56 π.μ.



Π, δεν ντρέπεσαι λίγο;;;
Πήρες τηλέφωνο το απόγευμα και με άκουσες πως ήμουν!
Και που θα πήγαινα, χρυσέ μου άνθρωπε, στον καθαρό αέρα, που ήμουν σαν μαραμένο μύδι! (Μην με ρωτήσετε πως είναι ένα μαραμένο μύδι, λέμε τώρα...)
Και νομίζω ότι είναι αυτονόητο, ότι το γουτσουγουτσούμα δεν χρειάζεται να το ζητήσει κάποιος για το λάβει!

Άντε, γιατί μόλις μου πέρασε η ημικρανία και απλώς αισθάνομαι δαρμένη...

 

Blogger Artanis, 2/4/07 1:36 π.μ.



Ποιων από πάνω το παιδικό πάρτυ ; :-))))

 

Anonymous Ανώνυμος, 2/4/07 1:40 π.μ.



Κώστα, μην την ακούς -- την είχε ακούσει από τον πόνο. Το πάρτι ήταν από κάτω.

Τελικά το βρήκα το τηλέφωνο των κυρίων με τις άσπρες μπλούζες, αλλά νόμιζαν ότι τους έκανα πλάκα, και δεν ήρθαν...

 

Blogger cyrus, 2/4/07 1:47 π.μ.



Κώστα, δεν ξέρω, αλλά την γλυτώσανε στο τσακ από το να δούνε μία μουρλή με πυτζάμες, αναμαλλιαμένη, τρελαμένη από τον πόνο, με κλειστό το ένα μάτι και στραπατσαρισμένη μούρη, να τους χτυπά την πόρτα και να κάνει ακατανόμαστα πράγματα....
;-D
Μόνο εσύ θα σχολίαζες το συγκεκριμένο γεγονός από όλο το ποστ...
Τουλάχιστον, με πιστεύεις;;;;
:-(((

 

Blogger Artanis, 2/4/07 1:51 π.μ.



Ορίστε, έχω και μάρτυρα!!!

Cyrus, από κάτω ήτανε;;;
Μάλιστα...

Φτηνά την γλυτώσαμε. Πάλι...
:-)

 

Blogger Artanis, 2/4/07 1:59 π.μ.



Εγώ σε πιστεύω, καθότι ημίτρελος δαίμων.....

 

Blogger Dormammu, 2/4/07 12:48 μ.μ.



Dormammu, σσσσστ!
Κρύβε λόγια!
Μπορεί να μην ήρθαν χτες οι κύριοι με τις μπλούζες, αλλά μπορεί να έρθουν σήμερα!

Φχαριστώ! Ήξερα ότι μπορώ να βασιστώ πάνω σου!
:-D

 

Blogger Artanis, 2/4/07 1:09 μ.μ.



Πρόκειται για συνομωσία των μεγαλύτερων γενεών. Για σκέψου να μπλογκαρε η γιαγια με τη μαμα, θα μας ειχανε στείλει ολους αδιαβαστους.

 

Blogger speira, 2/4/07 3:23 μ.μ.



speira, μόλις φαντάστηκα αυτό που έγραψες, με διαπέρασε ένα ρίγος ανατριχίλας!!!
Μπρρρρρ!

 

Blogger Artanis, 2/4/07 4:12 μ.μ.



Τι τράβηξες κορίτσι μου! Πάντως αν σε έβλεπα από καμιά γωνιά, ακόμα θα χτυπιόμουν απ' τα γέλια! Πως την πάτησες έτσι;

 

Blogger cindaki, 2/4/07 11:10 μ.μ.



I lysi se ooooooola ta proanafer8enta provlimata einai : Panadol extra, ena megaaaaalo sakkaki me makriaaaa manikakia kai mia megali vremeni sanida voutigmeni ston asvesti gia ta kw**paida apo katw. Apo kei kai meta, mporeite na antimetwpisete psyhraima (?) opoiadipote katastasi farsas/spasarh***smou. Prosohi! Yperdosolipsia twn anw8en mporei na odigisei se ENTELWS APROVLEPTA apotelesmata!

@Cyrus... ama tin xanadeis se tetoia fasi, vara tis mia xylokaini sto podi kai tin eheis tou heriou sou... min arhisei na pairnei epikindyna antikeimena opws apohymwtes, mpaltades, sougiades, pyrotouvla kai tsimentoli8ous (tin ekopsa egw kala... ehei Sougklakeio dynami :P) Prwta ap'ola i asfaleia. Ama den strwnei rixe mou tilefwno. Ehw tin katallili 8erapeia :P:P

 

Blogger Giatros gia desimo, 3/4/07 10:23 π.μ.



Ψυχιατρικό Νοσοκομείο Αττικής (Δαφνί) Κλίνες: 2300
Διεύθυνση: Λ. Αθηνών 360, 124 62, ΧΑΪΔΑΡΙ
Τηλέφωνο: 5321714

Για να μην ψάχνετε.

Μπουχαχαχαχα ;^p

 

Anonymous Ανώνυμος, 3/4/07 2:48 μ.μ.



Ημικρανία.

Σπονδές.

Χοές.

Χοάνες.

Τίποτα δεν πιάνει από ετούτες τις πουτ...τεσπα...

και μόνο που σε διάβασα, εμ έπιασε κι εμενα μια μικρή, για συμπαράσταση. Οταν έχω τις δικές μου, I'm crippled. Οπότε όχι μόνο την αστυνομία, και την τροχαία και την πυροσβεστική και το λιμενικό και το δασαρχείο θα έστελνα, τι λες τώρα... Ναι, εννοείται, με το όνομα της μάνας μου βρε!
:))))

Περαστικά μααααας!

Σά(τ)υρους, άσε τις οδοντόπασχες και πιάσε τα σορόπια, μετά την ημικρανία σηκώνει Caravan ολόκληρο!
:)))

 

Blogger Aphrodite, 3/4/07 11:24 μ.μ.



Γιατρέ μου, χωρίς σουκγλάκεια δύναμη, τι νταλικιέρισσα θα 'ταν;

Αφροδίτη, τι λες, παιδί μου; Να την ταΐσω Κάραβαν και μετά να μου γκρινιάζει ότι πάχυνε;

(Ό,τι και να κάνεις, δεν τις πιάνεις από πουθενά...)

 

Blogger cyrus, 4/4/07 10:59 π.μ.



AAAAAA, η γιαγιά και η μαμά τέλειες?
Αλλά, έχω να θέσω, ότι παρά την ημικρανία σας, εδείξατε ετοιμότητα πνεύματος, φιλτάτη.
(Άντε και καλό μήνα, το ξέρω ότι σήμερα έχει 4 ο Απρίλης αλλά ΤΩΡΑ ΒΡΗΚΑ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΜΠΩ, ΕΝΤΑΞΕΙ;)
ΥΓ. Γμτ, κι εγώ γούτσουγούτσου ήθελα εκείνη τη μέρα, πώς και δεν σκέφτηκα να πάρω τηλέφωνο; Next time.

 

Blogger Λίτσα, 4/4/07 10:05 μ.μ.



sofi, δεν ξέρω, πως την πάτησα έτσι...
Από την μάνα μου το περίμενα και ό,τι πλάκα πήγε να μου κάνει δεν έπιασε, αλλά δεν το περίμενα με τίποτα από την γιαγιά μου!!!
Άσε, αν με έβλεπες θα σου είχα φτιάξει την διάθεση όλου του μήνα...

τρελογιατρέ, ρε, εσύ είσαι επικίνδυνος!!!
Εκτός, το ότι καταλαβαίνεις πολλά, έχεις και λύσεις από πάνω!
Α! Για ξου!
:-D
Πάντως, η ιδέα της σανίδας πολύ με άρεσε! Πάρα πολύ!!!!

 

Blogger Artanis, 5/4/07 12:48 π.μ.



Μπαμπάκη, άσταδιάλα!
Όταν έρθουν να με πάρουν, θα σε καρφώσω, ρε, θα σε καρφώσω!
:-ppppp

Άφρο, το βράδυ της Κυριακής -κατά τις δύο το βράδυ- πρέπει να κατέβασα τέσσερα εκλέρ σε 2 δεύτερα!
Τι ήταν τούτοοοο!

 

Blogger Artanis, 5/4/07 12:52 π.μ.



cyrus, μην απελπίζεσαι, μωρό μου, κάποια στιγμή θα το καταφέρεις, που θα πάει;!;!
:-xxxx

λιτσάκι, θα σου έλεγα τίποτα για τις τέλειες μαμά μου και γιαγιά μου, αλλά έχε χάρη!
Αν έπαιρνες τηλέφωνο, σιγά μην σε έκανα γουτσου-γούτσου! Εσύ θα με έκανες,!
ΆΝΤΕ!
Καλό μήνα, καρντιά μου, και την επόμενη φορά, ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ, ΝΤΑΞΕΙ;

 

Blogger Artanis, 5/4/07 12:56 π.μ.



ημικρανίες????
Παναία μου Παναία μου....
και πάρτυ και τηλέφωνα και πλάκες....????
Με πιάνουν κάτι πολύ γερές κι εμένα και τότε τα κακαρώνω....Φρίκη!!
έχεις δοκιμάσει το Maxhalt? εγώ παίρνω 2 και μετά κάτι γίνεται....
Αν θέλεις ρώτα το γιατρό σου και δοκίμασέ τα....
φιλια

 

Blogger maika, 5/4/07 12:04 μ.μ.



maika, στην συγκεκριμένη ημικρανία πιάνει μόνο ο ύπνος και η κατανάλωση κρέατος. Το βασικό είναι ο ύπνος.
ΑΛΛΑ, ΜΕ ΑΦΗΣΑΝΕ;
ΔΕΝ Μ' ΑΦΗΣΑΝΕ!
Για την άλλη ημικρανία, έχω χάπια, οπότε είμαι εντάξει.
Thanks!

 

Blogger Artanis, 5/4/07 4:50 μ.μ.



Δοκίμασες Nurofen ή Burfen των 400mg? Στις δικές μου ημικρανίες βοηθά. Καθώς επίσης και ημίφως, μακριά από ήχους και μυρωδιές! Κοινώς ένα γενικό shutdown ερεθισμάτων, βοηθά να περάσει ο μεγάλος πόνος ;-)

 

Blogger An-Lu, 6/4/07 11:46 π.μ.



ΩΩΩΩΩΩ!
"Nurofen, nurofen, nurofen"-> Η αυτιστικά επαναλαμβανόμενη φράση, όταν έχω την "άλλη" ημικρανία, δηλαδή την αριστερή, κυκλοφορώντας ως ζόμπι μέσα στο σπίτι...
Τα υπόλοιπα που λες, στρασογοργόνα εννοούνται, αλλά το παραπάνω σκηνικό σου θυμίζει κάτι;
:-)

 

Blogger Artanis, 6/4/07 4:20 μ.μ.



Κάτι αμυδρά- αμυδρότατα!

 

Blogger An-Lu, 10/4/07 1:10 μ.μ.