5.4.07
Καλέ! Το σκυλί μου είναι αυτό;
Εδώ και κάποιες μέρες, ψάχνω να βρω το υπόλοιπο του σκυλιού μου.
Μην ανησυχείτε, η μικρή μου είναι καλά, υγιής, γερή, ντούρασελ,
δεν καταλαβαίνει τίποτα.

Αλλά...είναι...η μισή...
Που είναι η υπόλοιπη, οέο;


Όταν την πήγα στην κτηνίατρο ήταν έτσι:
(η φωτογραφία τραβήχτηκε την παραμονή της επίσκεψης)



Και, όταν πήγα να την πάρω από την κτηνίατρο,
ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΟΥΤΟ!!!
(την φωτογράφησα, γιατί ήθελα να σιγουρευτώ
ότι αυτό που βλέπω, είναι και η πραγματικότητα...)




ΜΑ ΤΟΝ ΤΟΥΤΑΤΗ
ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΕΛΕΝΟ!!!



Παρακαλώ πολύ,
όποιος γνωρίζει κάτι για το υπόλοιπο του σκυλιού μου,
να μου το φέρει πίσω, γιατί μου λείπει και της λείπει .

Δίνεται αμοιβή:
Ό,τι βρείτε θα σας το φτιάξω μαξιλάρι
και θα το πάρετε σπίτι.

Ευχαριστώ!
 
Από την Artanis στις 12:58 π.μ. |


12 Comments:


συγνωμη,τα σκυλια εσεις στον κτηνιατρο τα κουρευεται;

μη το παρεις στραβα...

 

Blogger ONOMATODOSIA, 5/4/07 2:18 π.μ.



... η μικρή μου είναι υγιείς ... και πλήρες ... :-)))

 

Anonymous Ανώνυμος, 5/4/07 3:27 π.μ.



Καλέ, πού πήγε ο σκύλος;
(Α, χαχαχα, η φάτσα όμως...
Καλημέρα)

 

Blogger Λίτσα, 5/4/07 5:32 π.μ.



της πάει και το κοντό!! μην ανησυχείς!!! κουκλάρα είναι!!

 

Blogger maika, 5/4/07 12:06 μ.μ.



Χιχιχι μήπως να μην της έκανες άλλη δίαιτα μέχρι να ξαναβγάλει μαλλί; ;-)

 

Blogger An-Lu, 5/4/07 4:27 μ.μ.



onomatodosia, η κτηνίατρός μας συνεργάζεται με έναν εκπληκτικό κομμωτή σκύλων, στο ιατρείο της.
Όμως, άλλοι κτηνίατροι είναι πολυτάλαντοι και κουρεύουν τα σκυλιά οι ίδιοι...
;-)
Δεν στραβώνω εύκολα, μην ανησυχείς!

Κώστα, γλωσσομπάτσε, μην σου πέσει τίποτις κάτω!
Α ΠΑ ΠΑ!
Το διόρθωσα...

 

Blogger Artanis, 5/4/07 4:37 μ.μ.



λιτσάκι, το μισό σκυλί λείπει, να αφήσετε μήνυμα μετά το μπιπ!
Είδες φατσούλααα; Ε;

maika< έλα να της το πεις η ίδια, γιατί ντρέπεται με το κοντό και είμαστε στην φάση που οι γείτονες ακούνε συνέχεια: "Τι όμορφη που είσαι", "Τι κούκλα", κ.λ.π., κ.λ.π.

στρασογοργόνα, άσε!
Όταν είχε το μαλλί, έπρεπε να την κάνουμε μπάνιο για να καταλάβουμε αν έχει παχύνει!
Έχει πολύ πλάκα: Βάζεις στην μπανιέρα ένα πρόβατο και βγαίνει ποντίκι με βρεγμένη προβιά!
:-D

 

Blogger Artanis, 5/4/07 4:42 μ.μ.



Vre c, koitaxes mipws allaxes sfouggaristra teleytaia? Gia koita kalytera :P

 

Blogger Giatros gia desimo, 5/4/07 11:07 μ.μ.



Nα πω τι μου θυμίζει? Την περίπτωση Συλβέστερ με τον ανηψιό του, ίδιο κεφάλι σε σώμα μεγάλο και μικρό αντίστοιχα...

Κι αμετά ο μικρός να ντρέπεται... What a disgrace Ohmigod!

ΛΟΛ ΛΟΛ ΛΟΛ!!!!

 

Blogger Aphrodite, 6/4/07 1:34 π.μ.



Ωχ! Γιατρέ μου, όπως πάντα, βεβαίως βεβαίως, έχετε δίκιο!!!
Αμάν!
:-)

Άσε, ρε Άφρο...
Μιλάμε ότι περνάμε σοκ τις πρώτες μέρες, μέχρι να την συνηθίσουμε!
Είναι ακριβώς όπως το έγραψες!
;-)

 

Blogger Artanis, 6/4/07 4:11 μ.μ.



Χέλοου! Δεν έχουμε ξανασυναντηθεί, απλά θεωρώ υποχρέωση μου να πω πως λύθηκα στα γέλια με τη φώτο! Να'σαι καλά! Και η μικρή!

 

Blogger Lote Alcarin, 12/4/07 12:08 π.μ.



lote, καλώς ήρθες και χελόου!
Χαίρομαι που φωτό πέτυχε τον σκοπό της!
Που να την δεις και ζωντανά!
Θα ξανασυναντηθούμε...
:-)

 

Blogger Artanis, 13/4/07 11:48 μ.μ.