6.4.07
Πασχαλιά
Το πρωί βγήκα στο μπαλκόνι να ακούσω την υπέροχη ησυχία που έχει από χτες. Περνάνε ελάχιστα αυτοκίνητα και το κέντρο είναι ακριβώς όπως το λατρεύω: ΑΔΕΙΟ! Στο κρυφτό του ήλιου με τα σύννεφα, τα λουλούδια έλαμπαν για λίγο και ηρεμούσαν και μετά χόρευαν με το ρυθμό που έφερνε το αεράκι και μελαγχολούσαν... Τράβηξα φωτογραφίες την πασχαλιά μας -τι να κάνει η δύστυχη, μόνο μια φορά το χρόνο έχει την ευκαιρία να κάνει το μοντέλο- και σας στις στέλνω με πολύ αγάπη.








Κάντε κλικ πάνω στις φωτογραφίες για να τις δείτε στο κανονικό τους μέγεθος.
Καλό ταξίδι σε όσους φεύγουν και σε εμάς που μένουμε στην πόλη (μην ανησυχείτε, θα την προσέχουμε) καλή μας απόλαυση!
Να περάσετε ένα πολύ πολύ όμορφο τριήμερο!!!
Φιλάκια!
 
Από την Artanis στις 3:37 μ.μ. |


15 Comments:


Καλό Πάσχα Artanis.

Είμαι και εγώ από αυτούς που προσέχουν την πόλη να μην τους φύγει. Και μου έφυγε και το μωρό μου για το χωριό.

Χρόνια πολλά και για το blog σου. (Κάλιο αργά παρά αργότερα)

 

Blogger aggelos-x-aggelos, 6/4/07 7:39 μ.μ.



Ωραία, βρε! Η δική μου δεν άνθισε ακόμη, σε καμιά βδομάδα θα μας κάνει την τιμή. Άντε, χρόνια πολλά.

 

Blogger Λίτσα, 7/4/07 5:42 π.μ.



Καλημέρα!

Χρόνια πολλά και καλή ανάσταση!

 

Blogger Stavros Katsaris, 7/4/07 10:35 π.μ.



Καλή Ανάσταση, artanis, σ' εσένα και στον καλό σου!

Χρόνια πολλά και για το blog σου. (Κάλιο αργά παρά αργότερα)

 

Blogger Αλεξία Ηλιάδου (synas), 7/4/07 4:03 μ.μ.



Καλή Ανάσταση, κούκλα!


(εύχομαι στο επόμενο ποστ να μας κάνεις εσύ το μοντέλο - εκτός κι αν ζηλεύουν ...κάποιοι :)))

 

Blogger mickey, 7/4/07 8:09 μ.μ.



Καλή Ανάσταση!
Τέλεια η πασχαλιά!

 

Blogger An-Lu, 7/4/07 11:38 μ.μ.



Δεν ζηλεύω, αλλά μπορεί να μου την ματιάσετε...

 

Blogger cyrus, 8/4/07 2:37 π.μ.



Χρόνια σου πολλά! Σε σένα και σε όλους όσους αγαπάς!
Ελπίζω να φχαριστήθηκες όσο έπρεπε την άδεια πόλη!! :-)

 

Blogger Debby, 9/4/07 2:24 π.μ.



Χρόνια πολλά σε σένα και στους αγαπημένους σου.


Η ζωή σου να είναι έτσι ανθοστολισμένη.

 

Blogger Finteias, 9/4/07 4:56 μ.μ.



Καλά, τι treat ήταν αυτό, με γυρνάει τόσα χρόνια πίσω, στις πασχαλιές της γιαγιάς μου... μα το θεό, μόλις αποκτήσω κάτι περισσότερο από μισή ζαρντινιέρα, θα φυτέψω μία, έτσι, να την χαζεύω το πάσχα... θα σου δανειστώ εννοείται μία να την κάνω wallpaper, ξέροντας ότι είναι δική σου, οκ?

Χριστός Ανέστη, εσείς?

Εύχομαι να περνάτε καλά και να πετύχετε σε ό,τι μα ό,τι κι αν κάνετε τα πιτσούνια, συν οι φίλοι εννοείται...

ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

 

Blogger Aphrodite, 10/4/07 12:57 π.μ.



Χρόνια Πολλά.

Το τριήμερο πέρασε και επιστρέψαμε πίσω, δυστυχώς..

 

Blogger Dormammu, 10/4/07 10:03 π.μ.



Γεια σου κουκλάρα artanis!
Βλέπω κάνατε καλή δουλειά όσοι μείνατε! Μια χαρά τη βρήκα την πόλη!Ελπίζω να το ευχαριστηθήκατε!

Οι φωτογραφίες άπαιχτες! Φαντάσου εγώ στο χωριό, τέτοιες πασχαλιές δεν είδα!
Χρόνια πολλά και για το μπλογκάκι σου. Εμένα αύριο χρονίζει το γλυκό μου...

 

Blogger cindaki, 10/4/07 1:34 μ.μ.



Πανέμορφη η Πασχαλιά σας, κούκλα μου! Πιστεύω πως περάσατε πιο καλά στην άδεια Αθήνα. ;)

 

Anonymous Ανώνυμος, 10/4/07 5:50 μ.μ.



Λυσε μου σε παρακαλω ενα προαιωνιο φιλοσοφικο ερωτημα, πως να απολαυσω αδεια την Αθηνα αν ειμαι παντα ο πρωτος που θελει να φυγει σε καθε ευκαιρια? Κλαπς

Υπεροχο το λουλουδακι, και δε ματιαζω το υποσχομαι!

 

Blogger Mogwai, 11/4/07 3:47 μ.μ.



και η δικια μου ανθισε και μυριζει τελεια η ατιμη!!!
φιλακια πολλα

 

Blogger vatraxokoritso, 12/4/07 2:38 π.μ.