13.4.07
Ο υπολογιστής και ο οδοντίατρος
Λοιπόν, θα σας τα πω ψιθυριστά, γιατί μας ακούει...
Ποιος;
Ο υπολογιστής μου...
Απέκτησε προσωπικότητα και μου την λέει...
Ή, μάλλον, περνάει φάση...

(save)

Την προηγούμενη εβδομάδα έκανε μία επανεκκίνηση, μόνος του...
Είπα, δεν είναι τίποτα, θα περάσει, αλλά ας του κάνω καμιά συντήρηση καλού-κακού...
Και αυτήν την εβδομάδα κάνει επανεκκίνησείς με προοδευτικό ρυθμό...
Την Τρίτη δύο φορές. Την Τετάρτη τέσσερις. Χτες πέντε! Εκεί που απαντούσα στα σχόλια του προηγούμενου ποστ, είπα να αλλάξω playlist στο winamp και πάρε μια επανεκκίνηση, μάγκα μου, να μάθεις να φέρεσαι. Πάνε τα σχόλια, πάει και ο Moby...

(save)

Τα φτύνει σε διαφορετικά σημεία, ποτέ στο ίδιο. Μου παίζει κρυφτό και μου την έχει δώσει! Μπορεί να κάνει επανεκκίνηση άμα ανοίξω ή κλείσω το word, έναν οποιονδήποτε φάκελο, τον Firefox, όταν γράφω e-mail (παιδιά, σόρυ, αλλά για αυτό δεν έχω απαντήσει), όποτε του την βαρέσει...

(save)

Aggelos-x-aggelos, Λίτσα, Stavros Katsaris, Synas, Mickey, An-Lu, Debby, Finteias, Aphrodite, Dormammu, sofi-k, Ρενάτα, Mogwai, Vatraxokoritso, συγγνώμη, ρε παίδες, αλλά τα νεύρα μου έχουν γίνει κρόσσια με το κολωμηχάνη... (σσσστ, μην ακούς εσύ, δούλευε, δούλευε, ΜΗ!!!) ...με τον καιρό, θέλω να πω...ζέστη, έπιασε ε;;;

(Ας κάνουμε άλλο ένα save, μην τυχόν και με άκουσε...)

Σας ευχαριστώ που περάσατε από το κονάκι μου και χρόνια πολλά και σε σας, αν και του υπολογιστή δεν προβλέπονται να είναι και τόσο πολλά, και ελπίζω να έφτασε μέχρι τα ρουθούνια σας το μεθυστικό άρωμα της πασχαλίτσας μου, παρόλο που το παλιομηχάνημα σε λίγο δεν θα βλέπει πασχαλίτσες, αλλά τα θυμαράκια (save) ανάποδα (ξανάsave), και εύχομαι ότι περάσατε πολύ πολύ όμορφα το Πάσχα, αν και το παλιόπραγμα δεν το βλέπω να ανασταίνεται χωρίς σταύρωμα (ξανάματαsave).

Συντήρηση του έκανα, όλα καλά μέχρι που έτρεξα το Ad-Aware και όταν σκανάρει ένα συγκεκριμένο σημείο, μαντέψτε τί κάνει...
ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ!
Οπότε, με βλέπω να αρχίζω το back-up, το οποίο έχω αμελήσει πολύ καιρό, και τίίίί θα κάνω;
Format και ΕΠΑΝΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ....
Πως το λέει η παροιμία;
Άλλη δουλειά δεν είχε ο διάολος, πηδούσε τα παιδιά του...

(save)

Και κλείνοντας την γκρίνια έχω να ανακοινώσω ένα ελάττωμά μου
(και να γκρινιάξω και άλλο):
Σιχαίνομαι τον οδοντίατρο. Δηλαδή, όχι τον ίδιο, μια χαρά άνθρωπος είναι, αλλά την δουλειά του...
Και την Δευτέρα το πρωί έχω ραντεβού...
Και θα έχει τροχό...
Τον σιχαίνομαι τον τροχό...
Και μετά, έχει εξαγωγή και στους ΔΥΟ κλειστούς κάτω φρονημήτες.
Δηλαδή, εγχειρησούλα...
Σιχαίνομαι την νάρκωση...
Δεν θέλω, δεν θέλω, δεν θέλω...
Δεν θέλω να πάω στον οδοντίατρο...

(save)

Γκρίνια over, Artanis out.
Σόρυ, που σας έπρηξα...

Δεν θέλω να πάω στον οδοντίατρο...

(save)

Πάω να αρχίσω το back up...

(ξαναματαπάλιsave)
 
Από την Artanis στις 10:05 μ.μ. |


22 Comments:


Loipon sto pc, 8a tou kaneis ena agiasmo, ena exorkismo, ena trisagio kai kala saranta pestou ek merous mou :P Mipws vlepeis polla liakourovidea kai epa8e psyhoilektroniko tralala? Lew mipws...

Ma giati fovasai ton odontiatro?? Ma giati?? Pou 8elei na sou xerizwsei ta dontia me tanalia? Ma min to xesynerizesai... An8rwpos einai, ehei ta vitsia tou!! KALA KALA MIN VARAS!!! Mia plaka eipa na kanw!!!! Sovara (?) twra. Prin pas pies 7-8 tsipoura kai dne 8a katalaveis tipota! Mono min ton dagkwseis giati 8a vgalei to alysopriono :P:P Nai nai to xerw... eimai kakoulis... Alla mou areeeeseiiiiiiiii!!!!! A, kai min to xehasw! HRISTOS ANESTI!!! Na metavivas8oun ai eyhai plirws kai me apolyti safineia eis ton agapiton Cyrus. Skepsou to ki alliws.... fantazesai na ekane eisagwgi anti exagwgi o giatros? APAPAPAPA!!!!

 

Blogger Giatros gia desimo, 14/4/07 12:08 π.μ.



Ωχ ωχ ωχ! Μήπως θέλει σέρβις; Καλόπιασέ το καλού κακού πάντως! :)
Όσο για τον οδοντίατρο, σε συμμερίζομαι!

 

Anonymous Ανώνυμος, 14/4/07 12:58 μ.μ.



Τώρα... αν σου πω ότι ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΓΑΛΕΙ ΠΟΤΕ ΦΡΟΝΙΜΙΤΕΣ.. ότι οι σιαγόνες μου ΠΟΤΕ δεν φιλοξένησαν αυτά τα κατάλοιπα των πρωτογόνων.. (χεχεχε) θα εξακολουθείς να μ' αγαπάς..?

ΚΟΥΡΑΓΙΟ ζουζουνάκι μου, τον τρέμω και'γώ τον οδοντίατρο... ΜΠΡΡΡΡΡ ΜΑΜΑ ΜΟΥ!!!!!

 

Blogger Rodia, 14/4/07 1:01 μ.μ.



MHN PANIKOVALLESTE
MHN PANIKOVALLESTE
MHN PANIKOVALLESTE
MHN PANIKOVALLESTE
MHN...

Kai opws 8a elege o Artemis Matsas... Oi odontiatroi einai fiiiiiloiii maaaas!

 

Blogger Giatros gia desimo, 14/4/07 1:42 μ.μ.



α) Αυτά τα μηχανήματα είναι τού Σαϊτανά! Τα 'παμε και τα συμφωνήσαμε ...

β) Κώλος + μηχανή => κωλομηχανή

γ) φρονημήτες; Ντρωππύ ...

;-)))

 

Anonymous Ανώνυμος, 14/4/07 2:22 μ.μ.



Βρε παλιομηχάνημα, κάτσε ήσυχο!

Καλή μου artanis, δύσκολη η επίσκεψη στον οδοντίατρο, αλλά καλύτερα να μην υποφέρεις αργότερα...
Μη φοβάσαι, μη φοβάσαι!
(θα σου κάνω Σόπενχάουερ [βλέπε Η Ζωή είναι Ωραία!] για να μην το σκέφτεσαι!)

Φιλιά!

 

Blogger cindaki, 15/4/07 4:51 μ.μ.



Μάλλον λάλησε η μητρική του...

Όσο για την εξαγωγή των εσωτερικών φρονημιτών, την έχω κάνει δεν είναι τίποτα, απλά θα κυκλοφορείς ως μαγουλού και αντιβίωση για κανά 2ήμερο και πάπαλα! Άσε που γλυτώνεις και το στρίμωγμα των υπολοίπων δοντιών!
Περαστικά σε αμφότερους (πισί και αφεντιά σου!)

 

Blogger An-Lu, 15/4/07 5:35 μ.μ.



Έχω να σου πω μια ανατριχιαστική ιστορία για την εξαγωγή του κάτω δεξιά έγκλειστου φρονιμίτη μου τα παλιά τα χρόνια όταν ήμουν φαντάρος, αλλά μάλλον θα σε αγχώσω ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΥΤΟ, ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?

 

Blogger Dormammu, 15/4/07 9:31 μ.μ.



περαστικα και στους δυο σας.




σε σενα και στο κομπιουτερ σου...

 

Blogger ONOMATODOSIA, 16/4/07 8:23 μ.μ.



Γιατρέ, σουτ θα του κάνω, αν και το κακόμοιρο τα έχει ψιλοπαίξει μ' αυτά που του έχω κάνει, οπότε δικαίως διαμαρτύρεται...

Και για να έχεις τύψεις, σε πληροφορώ ότι το σκηνικό με την τανάλια έχει συμβεί:
Πέρσι που έβγαλα τους επάνω φρονιμίτες ο -τότε- οδοντίατρος δεν τα κατάφερνε με τον αριστερό και εκεί που παλεύει με το μικρό εργαλειάκι τον βλέπω να το παρατάει και πιάνει το μεσαίο. Τζίφος. Πιάνει το μεγάλο, ξανά τζίφος. Η ιστορία συνεχίστηκε για κανά τέταρτο, όπου στο τέλος, πάει και παίρνει μία τανάλια, να μια γκουμούτσα, και μου λέει "άνοιξε". Του απαντάω κάτι που -φυσικά και ευτυχώς- δεν κατάλαβε, μιας και είχα αναισθησία, αλλά καταλαβαίνεις τι του απάντησα, και στο τέλος μου έβγαλε το δόντι όπως στα καρτούν!

Ο γιατρός που πήγα σήμερα είναι άλλος -εννοείται- και μιας και γνωριστήκαμε πρώτη φορά, μου έβαλε ένα πλάνο και αρχίζουμε από την άλλη Δευτέρα. Οπότε, η γκρίνια ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ!
(Το παραπάνω ήταν απειλή και για να μάθεις, θα έρθω να σου γκρινιάζω στο μπλογκ σου!)


renata, θα το "σερβίρω" στις επόμενες μέρες...
Μόλις τελείωσα το back up, κάτι ψιλά μου μείνανε...
ΈΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΡΑΤΑΣ ΤΟ ΧΕΡΙΙΙΙ!!!
Όχι για τον πόνο...
Φοβάμαι μην του χώσω καμιά αδέσποτη...
:-)

 

Blogger Artanis, 16/4/07 9:36 μ.μ.



Ροδιά μου, έχω την τιμή να γνωρίζω έναν εξελιγμένο άνθρωπο, ΕΣΕΝΑ;;;;
ΩΩΩΩΩ!
Οποία τιμή!

Φτου σου!
Οποία συμπαράστασης, δηλαδή!

Ναι, βρε θα σ' αγαπάω...
Σμουτς!


Κώστα, γλωσσομπάτσε του μπλογκ μου, δεν είναι "κωλομηχανή", αλλά "κωλομηχάνημα", με κομμένο το "-μα", για να μην με ακούσει και κάνει τιιι;
ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ!
Φάτηνε!
Και οι φρονΗμΗτες θα μείνουν ως έχουν, για να θυμόμαστε τα μεγαλεία μου και τα μεγαλεία του ΚΩΛΟΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ του Σαϊτανά!
Άστα διάλα!
Και εγώ σ' αγαπάω....

Α! Γιατρέ, ξέχασα να σου πω...
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!

 

Blogger Artanis, 16/4/07 9:45 μ.μ.



Αν βρεις τι έφταιγε με το pc, πες μας και εμάς γιατί το ίδιο ακριβώς σύμπτωμα είχε και ο υπολογιστής ενός φίλου μας. Τρελλάθηκε στην επανεκκίνηση!
Για κανένα υιο μου κάνει η όλη φάση.

 

Blogger Debby, 16/4/07 9:48 μ.μ.



sofi μου, να 'σαι καλά που με καταλαβαίνεις!!!
Άσε, ρε, ξέρεις πόσα χρόνια έκανα να πάρω την απόφαση να πάω να βγάλω τους επάνω;;;
3!
Φαντάσου...
'στω!


στρασογοργόνα, μάλλον τα φτύσανε τα xp, ελπίζω...
Εύχομαι...
Προσδοκώ να είναι μόνο αυτό...
Όπως και να έχει, η αυτοψία θα δείξει!
:-D
Λοιπόν, τους φρονιμίτες θα μου τους βγάλει σε δύο εβδομάδες περίπου, γιατί πρέπει να κάνω κάτι άλλο πριν, οπότε να περιμένεις στο μέιλ σου φωτογραφία με την αφεντιά μου και τα μάγουλα σε κατάσταση...μπάλας!
ΛΟΟΟΛ!

 

Blogger Artanis, 16/4/07 9:52 μ.μ.



Δαίμονα, ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ, ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ, ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ, ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ, ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ!!!!
Χε χε χε χε... (<-λαχάνιασμα και ουχί γέλιο...)
Άσε, θα σου θυμίσω να μου το γράψεις, όταν θα είμαι, πλέον, σε κατάσταση Μαγουλίτσας...


onomatodosia, να είσαι καλά, μωρέ, το χρειαζόμαστε...
(Αυτός, δηλαδή, όχι εγώ)
:-D

 

Blogger Artanis, 16/4/07 9:55 μ.μ.



Debby μου, μαζί γράφαμε!
Προσπάθησα να το βρω, αλλά με τις επανεκκινήσεις, είναι λίγο δύσκολο, μιας και οι τεχνικές μου γνώσεις είναι να τρέχω τα προγραμματάκια, να μου λένε τι να κάνω και να το κάνω!
:-)
Μπορεί να είναι ιός, μπορεί να είναι spyware, μπορεί να είναι τα xp;
Θα δούμε...

 

Blogger Artanis, 16/4/07 10:05 μ.μ.



Σενάριο: Δεν πειράζεις τους φρονιμήτες σου, και μετά από λίγο καιρό σε ταράζουν στον πόνο και πήζεις στις αντιβιώσεις.
Οι δικοί μου ήθελαν γναθοχειρουργό για να βγουν, κανονικό χειρουργείο, και ραντεβού 7 μήνες πριν. Να του πεις κι ευχαριστώ του δικού σου. Όσον αφορά τα μετά, θα πιεις την αντιβιωσούλα σου, θα βάλεις πολύ πάγο πάνω στο μάγουλο για να μη γίνεις σαν τρομπετίστρια, και μετά αφού θα τους έχεις πλέον ξεπαστρέψει μέχρι και τον τελευταίο, δεν θα ξανακούσεις ποτέ για εκείνους. Επιτυχία. Όσο για το ςςςςςςς.....βρωμο....μηχά...νημα... κάντου ένα format να ξεχάσει και τ'όνομα του. Που αυθαδιάζει το βλάμ....μ...έ....ν....ο.....
Μάκια!

 

Blogger Lote Alcarin, 17/4/07 12:52 π.μ.



Πήρες παράταση λοιπόν
στο θέμα των δοντιών...
όσο για το κομπιουτέρι
θα τα καταφέρει
χωρίς το σαϊγουέρι...
(φρίκη οι ομοικαταληξίες ε;!)

 

Blogger An-Lu, 17/4/07 9:39 π.μ.



lote, ευτυχώς, έχω γλυτώσει το σκηνικό με τους πόνους και τις αντιβιώσεις, αλλά οι κερατάδες μου κάνουν δέκατα και μου έχουν στραβώσει την μισή μασέλα! Τα κάτω δόντια πάνε καβάλα το ένα με το άλλο...
Καλά να πάθω, που τα άφησα τόσο καιρό...
:-(
Πάντως, με τόσο βρισίδι που έφαγε το μηχάνημα από αυτό το ποστ, έχει να κάνει επανεκκίνηση μία ολόκληρη μέρα!

γοργόνα, το ποιητικό σου ταλέντο ξεδιπλώνεται μαζί με την υπέροχη φολιδωτή ουρά σου πάνω στα βράχια της μπλογκόσφαιρας...
(Πςςςς! Τι γράφουμε, οι άτιμες, πρωί πρωί...)

 

Blogger Artanis, 17/4/07 1:26 μ.μ.



χαχαχαχα πολύ καλό!! Σου εχω φέρει φωτογραφιες και θα βάλω κ αλλες στο αλμπουμ. Μυριζω στα γρηγορα την πασχαλια σου και ξαναστρωνομαι στη δουλεια.

 

Blogger speira, 18/4/07 1:17 μ.μ.



speira, καλημέρα σου!
Ποια καλημέρα, δηλαδή, μεσημέριασε...
Έρχομαι να δω τις φωτογραφίες σου!

 

Blogger Artanis, 18/4/07 1:54 μ.μ.



Μήπως ανεβάζει θερμοκρασία όταν του δίνεις να κάνει κάτι "απαιτητικό" για να κάτσει να σκεφτεί (να δουλέψει δηλαδή η CPU?)

Σε αυτή την περίπτωση, δοκίμασε να αντικαταστήσεις την "αλοιφή" που ακουμπάει η ψύκτρα σου πάνω στην CPU. Λογικά κάπου θα έχεις ένα μικρό σωληνάριο. Ζήτα από κάποιον να σου δείξει αν δεν γνωρίζεις...

Η επανεκκίνηση δεν πιστεύω πως είναι πρόβλημα software.

Άντε και καλή τύχη ...αν και νομίζω πως η τύχη δεν παίζει και πολύ μεγάλο ρόλο...

 

Blogger Νομίζω, 30/4/07 6:55 π.μ.



Νομίζω, μην μου λες τέτοια...
Αυτήν την εβδομάδα ηρέμησεκάπως και είμαι ακόμη στο back-up και κάτι δουλειές που πρέπει να τελειώσω.
Από ότι μου είπαν οι ειδικοί, μάλλον φταίνε τα windows (και από κάτι άλλα σημάδια που δείχνει).
Θα κάνω το format κατά την Τετάρτη και επανεγκατάσταση και θα δούμε...

Thanks!!!
:-)

 

Blogger Artanis, 30/4/07 7:40 μ.μ.